2651
Sök

Bilintresserat folk i Borås?

25 Inlägg
12 april 2008
Puppen skrev:
Lill_Peggan skrev:
Tjennare.. är det gbg-borås träffen ikväll ? och var och när är den i så fall ?

Nej, den är nästa lördag är det gbr-borås träffen. Idag är det säkert de gamla vanliga folket;)

OkOk, tack då vet jag.. big_smile

66 Inlägg
12 april 2008
finns mö gat bilar i borås

ante va namnet 26 år jobbar som mekaniker,

10 Inlägg
17 april 2008
det finns gott om sånt folk här!.. jag är en av dom:P
Kom till parkeringen vid mc donalds och onoff på fredag och lördags kvällar så finns det folk att tjöta med.

/Fia

1 311 Inlägg
17 april 2008
Volvo_142_fia skrev:
det finns gott om sånt folk här!.. jag är en av dom:P
Kom till parkeringen vid mc donalds och onoff på fredag och lördags kvällar så finns det folk att tjöta med.

joo på lördag blir det fräckt tongue

1 311 Inlägg
SHRA Borås
54 Inlägg
31 maj 2008
Anubis skrev:
Något ja skulle vilja fråga är varför folk i Borås bara kör när det är lagligt race?

KAN bero på att det finns folk som sliter som djur för att ni skall få köra lagligt , och jag är en av dom.
Erat fjortisburnande på rammnaslätt stör våra möjligheter att jobba med sådanna här project.

1 255 Inlägg
31 maj 2008
r3c skrev:
Anubis skrev:
Något ja skulle vilja fråga är varför folk i Borås bara kör när det är lagligt race?

KAN bero på att det finns folk som sliter som djur för att ni skall få köra lagligt , och jag är en av dom.
Erat fjortisburnande på rammnaslätt stör våra möjligheter att jobba med sådanna här project.

Ok burna för min del ä lite svårt då ja har 4wd tongue

Lagligt är ju kul med bara de att era race krockar med mina arbetstider då ja jobbar natt och går på söndag kväll så va ska man göra?

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

SHRA Borås
54 Inlägg
31 maj 2008
Ta ledigt. Någon gång när det är race?

1 255 Inlägg
31 maj 2008
r3c skrev:
Ta ledigt. Någon gång när det är race?

Jo visst de går men aaa köra kanske 2 gånger under en sesång kommer knappast tillsfredställa mig så sätt tycker det är grymt synd att ni inte har de oftare o nu ska ni tydligen ha varannan gång i gbg om ja fattat de rätt? Ska de fortfarande vara på söndagar?

SHRA Borås
54 Inlägg
12 juni 2008
Nej , det kommer att bli på lördagar och det är vårgårda vi sammarbetar med, inte göteborg.

för mer info www.shraboras.se

Yellow bug!
1 640 Inlägg
13 juni 2008
Kan lägga mig i diskussionen och säga som så..

Är det bara jag som tycker själva njutningen med olagliga race är just spänningen? Det blir liksom aldrig samma sak när det är lagligt.

Det är en del av racet att vara orolig för polisen, känna känslan av att man är just "olaglig". Att man får köra med vilken bil man vill utan några som helst säkerhetskontroller. Osv.

Visst, kalla det omoget beteende, att vi förstör för andra, att det är livsfarligt, osv. Men så tycker jag. Och nej, jag kör inte själv. Har rejsat med eget fordon 2,3 gånger i mitt liv. Men man känner av det som åskådare också! tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
13 juni 2008
Edil_ skrev:

Är det bara jag som tycker själva njutningen med olagliga race är just spänningen? Det blir liksom aldrig samma sak när det är lagligt.

Det är en del av racet att vara orolig för polisen, känna känslan av att man är just "olaglig". Att man får köra med vilken bil man vill utan några som helst säkerhetskontroller. Osv.

Visst, kalla det omoget beteende, att vi förstör för andra, att det är livsfarligt, osv. Men så tycker jag. Och nej, jag kör inte själv. Har rejsat med eget fordon 2,3 gånger i mitt liv. Men man känner av det som åskådare också! tongue

Iblan kan man faktiskt kalla dej för smart och Begåvad...
Det är PRECIS så som du skriver...
Att köra race olagligt ger de lilla extra.. Plus att man kan showa lite... O det är alltid kul att se på och att göra ;P

Det blir lite "Fast and the Furious" -känsla över de hela...
Och det är precis de som publiken tycker om...
Får fan nästan rysningar bara man tänker på de ju smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 255 Inlägg
13 juni 2008
r3c skrev:
Nej , det kommer att bli på lördagar och det är vårgårda vi sammarbetar med, inte göteborg.

för mer info www.shraboras.se

Ok fan va gött big_smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
14 juni 2008
HyperSonica skrev:
Edil_ skrev:

Iblan kan man faktiskt kalla dej för smart och Begåvad...
Det är PRECIS så som du skriver...
Att köra race olagligt ger de lilla extra.. Plus att man kan showa lite... O det är alltid kul att se på och att göra ;P

Det blir lite "Fast and the Furious" -känsla över de hela...
Och det är precis de som publiken tycker om...
Får fan nästan rysningar bara man tänker på de ju smile

Ja, varenda gång man ser ettan eller tvåan, att se allt detta folk, alla bilar uppställda, stämningen som är. JAG VILL VA DÄÄÄR! tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 311 Inlägg
4 juni 2009
Upp me tråden nu wink

Är det någon hemma i borås om 3 veckor cirka? smile

(none)
1 725 Inlägg
4 juni 2009
Självklart smile Vad är de då?

--Lev i går som det vore i morgon--

1 311 Inlägg
4 juni 2009
Braather skrev:
Självklart smile Vad är de då?

jag skall till borås smile

JDM fanatisk!
34 Inlägg
5 juni 2009
Ikväll kommer jag hänga på McDonalds parkeringen.  Bara allmänt snack och lite så, torkar det upp /spricker upp så tar jag med kameran och leker lite fotograf!

Kommer åka silverig s70 Greyline - för att markera vem jag är! smile
Senast redigerat av c_R (5 juni 2009)

824 Inlägg
51 Inlägg
5 juni 2009
yesbox- skrev:
Anubis skrev:
Jo visst finns de bil intreserat folk men inga som vill/vågar köra helt jävla dött här så jävla tragist o behöva ta sig till Jkpg eller Gisslaved bara för man vill köra lite =/

Du är bara i fel kretsar då.

håller fulständigt me dig bara fråga om du vill köra kör raptorn som brukar köra ställer gärna upp big_smile

"Primus motor"

Sök