världens jobbigaste sport?

Joel89
19 januari 2008 · 221 Inlägg

munster skrev:
boxning..ja tränar i 1.5tim-2 3ggr i veckan..tränar lugnt en dag.. sover gött efter de iaf..4ggr i veckan...folk som sparkas de gör fjoller...

Haha tycker mer boxning är en 30-tals sport! Ska du vinna över någon i en fight så vore det väl bäst att använda hela kroppen. En som tränar med hela kroppen skulle ju vara så mycket mer överlägsen en en som bara använder sina armar. Tycker det är roligare att sen en som blir knockad av ett knä i huvudet än en med en stor kudde på handen. Aja bara vad jag tycker.

camaro67 Meister
20 januari 2008 · 6 763 Inlägg

Blixten854 skrev:

munster skrev:
boxning..ja tränar i 1.5tim-2 3ggr i veckan..tränar lugnt en dag.. sover gött efter de iaf..4ggr i veckan...folk som sparkas de gör fjoller...

Haha tycker mer boxning är en 30-tals sport! Ska du vinna över någon i en fight så vore det väl bäst att använda hela kroppen. En som tränar med hela kroppen skulle ju vara så mycket mer överlägsen en en som bara använder sina armar. Tycker det är roligare att sen en som blir knockad av ett knä i huvudet än en med en stor kudde på handen. Aja bara vad jag tycker.

30-tal kanske men fan så mycke ärligare och manligare än att sparkas.

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Joel89
20 januari 2008 · 221 Inlägg

camaro67 skrev:

Blixten854 skrev:

munster skrev:
boxning..ja tränar i 1.5tim-2 3ggr i veckan..tränar lugnt en dag.. sover gött efter de iaf..4ggr i veckan...folk som sparkas de gör fjoller...

Haha tycker mer boxning är en 30-tals sport! Ska du vinna över någon i en fight så vore det väl bäst att använda hela kroppen. En som tränar med hela kroppen skulle ju vara så mycket mer överlägsen en en som bara använder sina armar. Tycker det är roligare att sen en som blir knockad av ett knä i huvudet än en med en stor kudde på handen. Aja bara vad jag tycker.

30-tal kanske men fan så mycke ärligare och manligare än att sparkas.

Är det det om båda är tränade i samma kampstil?

camaro67 Meister
20 januari 2008 · 6 763 Inlägg

Blixten854 skrev:

camaro67 skrev:

Blixten854 skrev:

Haha tycker mer boxning är en 30-tals sport! Ska du vinna över någon i en fight så vore det väl bäst att använda hela kroppen. En som tränar med hela kroppen skulle ju vara så mycket mer överlägsen en en som bara använder sina armar. Tycker det är roligare att sen en som blir knockad av ett knä i huvudet än en med en stor kudde på handen. Aja bara vad jag tycker.

30-tal kanske men fan så mycke ärligare och manligare än att sparkas.

Är det det om båda är tränade i samma kampstil?

Ja absolut. Sparkar är inte något som jag vill se i en match.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
SaabLejon ÖSM #1 -08
20 januari 2008 · 484 Inlägg

Fotografen_Micke skrev:
Fotboll måste fan vara den sjukaste sporten!!

Se själv, ett flertal idioter springer omkring på en stor gräsmatta och jagar en enda liten uppblåst läderbit. Och när de äntligen får tag i den så sparkar de iväg den för att jaga den igen.... snacka om sjuk sport.

Jepp, ge dem en varsin boll så de slipper vara avundsjuka och ränna runt efter varandra ... och filma så fort de misslyckas med att sno åt läderpungen wink

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
CarCass CarCass
20 januari 2008 · 627 Inlägg

Antar att det måste vara enduro som är jobbigast

Join the Evolution
John87 Stolt Volvoägare
20 januari 2008 · 4 913 Inlägg

Triatlon (stavning?) kan inte vara snällt mot kroppen heller.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
20 januari 2008 · 5 042 Inlägg

bushmyra skrev:
Jag har kört gotland grand national 3timmars enduro var ganska jobbigt ja ha ha

http://www.garaget.org/gallery/archive/46612/235902_l8aq8j.jpg
såhär såg hojjen ut när vi komm hem

http://www.garaget.org/gallery/archive/46612/235905_p7dngq.jpg
kladdigt...

så SKA DET SE UT cool

C H E V R O L E T <3
Micke754 Diktator
20 januari 2008 · 433 Inlägg

Kan ju tala om att enduro är nog den jobbigaste "sporten" jag hållt på med.. Har spelat bla fotboll, bandy, Orienterat, åkt snowboard osv osv.. Men har aldrig hittat nått jobbigare än Enduron.. Det var under den tiden som man åkte enduro som man var mest vältränad också.. Slutade för typ ett år sen och nu är man lite småfet. xD

Varför köra sakta när man kan köra fort?
Micke754 Diktator
20 januari 2008 · 433 Inlägg

bushmyra skrev:
Jag har kört gotland grand national 3timmars enduro var ganska jobbigt ja ha ha

http://www.garaget.org/gallery/archive/46612/235902_l8aq8j.jpg
såhär såg hojjen ut när vi komm hem

http://www.garaget.org/gallery/archive/46612/235905_p7dngq.jpg
kladdigt...

Gotland grand national är ju en ganska snäll tävling iaf. Prova 6 timmars eller älgjakten. Där är det jobbigt. Gotland är ju mest bara lera, Älgjakten är det ett smalt spår och hur mycket stenar som helst. Samma sak på 6 timmars.

Varför köra sakta när man kan köra fort?
Pikey
20 januari 2008 · 2 283 Inlägg

Skateboard är jobbigare än ni tror.

Dock säkerligen inte lika jobbigt som många av de nämda sporterna, men hemskt jobbigt om man måste köra allt man har i 1-2 min och måste sätta allt.

R.I.P. Michael Jackson!
John87 Stolt Volvoägare
20 januari 2008 · 4 913 Inlägg

munster skrev:
väldigt häftigt att sparka ner någon menar ja....Blixten854 vet du va du pratar om egentligen??de är ingen jävla film, va inte så kaxig mot folk som boxas du..de är inga 70kg boxare ja pratar om...

Skapa en egen tråd om det.
Det är inte det detta handlar om.

Om du gör en ny tråd om det så kanske jag säger vad jag tycker där istället cool

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Camitz
20 januari 2008 · 646 Inlägg

F1 lär vara duktigt jobbigt att utöva

Skaune
20 januari 2008 ·

Cross/Enduro är jobbigast, men tror oxå att simning ligger där uppe i toppen! Ännu jobbigare blir det om man inte kan simma! tongue

Thorssa
20 januari 2008 ·

Jag tror nog att brottning ligger ganska högt upp på listan.

Master_J Stålmannen
20 januari 2008 · 465 Inlägg

Har sprungit orientering. Över 16km i kuperad terräng är inte så mildt heller.

Har träffat en kille som är världsmästare i uphill running, det är precis vad det låter som. Det är nog rätt jobbigt.

Senast redigerat av Master_J (20 januari 2008)

Audi A4 Avant 1,8ts Quattro "Quattro gmbh" (2000)
HEATSEEKER
20 januari 2008 · 198 Inlägg

Tränar både på gym å taekwon-do, om du kör hårt så kanske du får någon kraft över att andas under/efter passet cool smile

Senast redigerat av HEATSEEKER (20 januari 2008)

Mr-A Maharaja!
20 januari 2008 · 207 Inlägg

parkour e grymmast :

http://www.youtube.com/watch?v=WEeqHj3Nj2c

cool

Senast redigerat av Mr-A (20 januari 2008)

mektrollet Reparatör
20 januari 2008 · 630 Inlägg

Mr-A skrev:
parkour e grymmast :

http://www.youtube.com/watch?v=WEeqHj3Nj2c

coola killar big_smile

Lardi SQ
20 januari 2008 · 1 343 Inlägg

Mr-A skrev:
parkour e grymmast :

http://www.youtube.com/watch?v=WEeqHj3Nj2c

coolaste sporten ever big_smile

Ljudnörd!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang