4144
Sök

Nissan Skyline R33 eller Audi S4 BiTurbo?? kan inte bestämma mej!

1 878 Inlägg
21 januari 2008
valet är lätt i mitt sinne, Skyline! tycker audin har så fula former. men det är bara vad jag tycker smile

"audiot"
287 Inlägg
21 januari 2008
Hmmn, trots att jag är mycket förtjust i olika audis så måste jag nästan lägga min röst på Skylinen i alla fall. Kan inte riktigt motivera varför, skyline är mer åt det sportiga lekfulla hållet kanske i detta val. Visst audin är sportig den med men inte på samma sätt.. Det som avgör valet är vilken attityd du själv vill ha på bilen. Sen är det ju häftigt som många andra sagt med GTS-T 4WD.

Jag säger Skylinen.

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"

342 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Men om jag nu skulle försöka värdera Skylinen..  kollat runt på blocken vad folk säljer dom för, och det är allt från 95 000:- upp till 150 000:-.. nu är min inte riktigt lika fin som dom för 150..  vad skulle alla ni anse att min skulle kunna vara värd? kan jag ta ut fördelen att den är 4WD?

Once you go Skyline, you´ll never go back!

1 059 Inlägg
22 januari 2008
hade inte bytt mot den s4, den saknar facelift,xenon,nya grenrören,mm ska du byta mot en s4 ska det vara en 99b som är faceliftad.
Gillar s4 mycket o har haft en men den kan bli dyr o äga om man köper en tidig version.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

342 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
racefan skrev:
hade inte bytt mot den s4, den saknar facelift,xenon,nya grenrören,mm ska du byta mot en s4 ska det vara en 99b som är faceliftad.
Gillar s4 mycket o har haft en men den kan bli dyr o äga om man köper en tidig version.

att äga har jag redan kollat upp, och det kommer bil nästan exakt lika, inte många kr ifrån..  och den här xenon oxå, fast inte facelift..  och grenrören vet jag inget om!

Once you go Skyline, you´ll never go back!

Sök