3074
Sök

evo 6 eller evo 8...... den ständiga frågan eller kanske en impreza

66 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
va e de för skilnad på en evo 6 eller en evo 8???? vissa säger att 6:an ska va mera brutalare medans vissa säger tvärt om... vad ligger dom i för effekt??? kör känsla??? utrusning????
sammla era tips och idér här.

sen fråga två

evo eller impreza? skilnader?? fördelar och nakdelar???

/svinet

?
1 038 Inlägg
22 januari 2008
SvineT skrev:
va e de för skilnad på en evo 6 eller en evo 8???? vissa säger att 6:an ska va mera brutalare medans vissa säger tvärt om... vad ligger dom i för effekt??? kör känsla??? utrusning????
sammla era tips och idér här.

sen fråga två

evo eller impreza? skilnader?? fördelar och nakdelar???

/svinet

http://www.wroom.org/evoclub/index.php

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Impreza Drifter
116 Inlägg
66 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
man tackar för tripsen men ja har redan kollat in dom där sidorna.... men egna erfarenheter??

66 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
jo evo 6:an e bra men ja tycker att 8:an e snyggare...... kollade runt lite och fan att både 6:an och 8:an har exakt samma HP

Mensa -09
132 Inlägg
22 januari 2008
EVO VI   du kommer sitta och smajla hela tiden.. skitskön känsla wink

förutom när du tankar.,
vilket blir ofta.roll
Senast redigerat av pale (22 januari 2008)

Röda bilar är SNABBAST!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
22 januari 2008
The Stig i Top gear sa: Subaru is the boys car whilst the Evo is a mans car wink

66 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
mmmmm va på subaru igår och prata lite..... nu ska ja te mitsubishi och prata med dom.... uppdatera mera info om ett par timar...

MitsuNörd
880 Inlägg
22 januari 2008
Finns redan trådar om detta...
Varför en 8a  å inte en 9a ???
9an är fan så mycket bättre

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

66 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
prata med en återförsäljare ida och han mena på att motor på en 6a och e 8a e typ samma motr fast bätre vägling i 8:an
vist 9 e bättre fast fan så mcke dyrare me

945 Inlägg
22 januari 2008
SvineT skrev:
prata med en återförsäljare ida och han mena på att motor på en 6a och e 8a e typ samma motr fast bätre vägling i 8:an

Är det någon av dem bilarna som kommer bli en "klassiker" så är det ju en EVO VI TME. Jag skulle satsat på den alla dagar i veckan.

Örebroare i exil
970 Inlägg
22 januari 2008
Där kan du jämföra lite skillnader mellan de båda evo modellerna
Kan hända att du behöver registrera dig för att komma åt den sidan, osäker.

http://lancerregister.com/mlr_showmodel … amp;id2=18

Hej FRA!

MitsuNörd
880 Inlägg
22 januari 2008
SvineT skrev:

6an har 280hk å 8an har 265hk och stor cat. Finns även ett test från fifth gear där dom testar 6a mot 9a å 6an van det så jag skulle hellre ta en 6a istället för en 8a.

Men 9an är den nya favoriten, va tråkig clippen blev efter man kört en sådana...

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

90 Inlägg
22 januari 2008
Jadu 6 lr 8, de är frågan.. De är väl egentligen en smaksak, har inte jättemycke erfarenhet av 6:an men ja antar att dom är hyffsat livärdiga va gäller de mesta... Om ja vore dig skulle ja nog försöka testa båda innan ja bestämde mig, o sedan välja den du själv tycker känns bäst...

I en sån här tråd får du ju bara åsikter om va just dom tycker är bästa, snyggaste evon...

OT, om du nu skulle välja evo 8 så är min till salu om de kan va av intresse..

Lycka till va du än väljer

66 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
ja e säker på att 6:an alltid har och kommer vara en klassiker inget snak om saken..... men man vill ju ha en bil med klipp i och komfort. men ja tycker att 8:an e sjukt snyggare... men men de e ju inte dags för en bil fören ett par månader så allt kan ju hända
din bil ser jätte fin ut fast som sagt så e de ju inte aktuelt än på ett par månader pga att banken kräver att ja betalar 20% av bilens värde sj och de tar ju ett tag att spara
Senast redigerat av SvineT (22 januari 2008)

Sök