3887
Sök

Sinnes slö!!!

945 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
Fan jag tycker att min RS har börjat gå så jävla dåligt, känns slö och långsam.
Så jag ringde till en polare som jobbar på Skoda. Ville kolla lite felkoder på lmm, provtrycka AVn kolla wastegaten mm.
Allt lirade som d skulle. På med digital barmätare för att ta en repa och kolla laddtrycket.
När vi drar iväg så säger jag till honom
- Känner du va jävla slö den är nu da!
Han tittar på mig, asgravar och säger.
-Det är du som e slö i huvudet. Den laddar 1,3 bar och pinnar på skit bra för att vara en Octavia RS.

Bara att besviket åka hem och inse att det nog är dags att köpa en ny bil.....suck...om ändå nåt hade vart paj, så man hade kunnat fixa d å få tilbaka känslan av att ha bra drag i bilen.

Man har helt enkelt vant sig.....dubbel suck...

blinka blått om du vill rejsa!

teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
444 Inlägg
23 januari 2008
?

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå

945 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
vad är det du inte fattar????

Herr
1 722 Inlägg
23 januari 2008
?

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

355 Inlägg
23 januari 2008
Kass ni är^^ Du måste trimma helt enkelt!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
23 januari 2008
TTTTT skrev:

meningen med att dela med av denna tråd
Senast redigerat av maximus (23 januari 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
23 januari 2008
Jag tyckte att min bil var skitsnabb i början, nu så tycker jag bara att den håller bra tempo över 110-120 när man trycker full gas.
0-100 känns som en evighet, fastän att den har 190hk trots sin lilla lilla motor.

EDIT:
Men som tur är så ska jag köpa ny big_smile
Senast redigerat av FireTraXX (23 januari 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 079 Inlägg
23 januari 2008
TTTTT skrev:

varför du startade en tråd om detta överhuvudtaget
fast det finns ju klart mängder utav meningslösa trådar så varför inte,
men man vänjer väl sig när man har kört ett tag, så trimma på du tongue
Senast redigerat av Mackanol (23 januari 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

945 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
Till er som tycker tråden är meningslös,......GE FÖR FAN I ATT GÖRA INLÄGG DÅ DA!!!!!!
Till er som inte fattar VAD tråden handlar om........den handlar om att det inte finns nåt slut på jakten efter hästkrafter. Att man aldrig blir nöjd, att man vänjer sig jävligt fort med dom prestanda ökningar man gör!
Men det verkar bara vara fire traxx som har hajat d....dessutom så brukar det nicket dessutom kunna göra ganska roliga inlägg i en del trådar, vilket tyder att huvudet är på skaft...till skillnad från oss andra sinnes slöa!

321 Inlägg
23 januari 2008
Om folk ska gnälla om meningslösa trådar på detta forumet så vore det ett par heltidstjänster. Orka!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
23 januari 2008
Man vänjer sig nog med det mesta till slut! tyvärr.. Du får helt enkelt köpa nått reiältt fett nästa gång som du inte tröttnar på allt för snabbt..

Bmw osv..

2 079 Inlägg
23 januari 2008
HardCore skrev:
Om folk ska gnälla om meningslösa trådar på detta forumet så vore det ett par heltidstjänster. Orka!

japp, och en utav de heltidstjänsterna är min bara min tongue

köp en RS6 de går inte av för hackor

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Forummoderator
9 299 Inlägg
23 januari 2008
Jag har lösningen på problemet. Kör som mormor i två veckor. Inte mer än 10% gas, växla vid 2000rpm. Sen efter två veckor... wrooom lol

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

945 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
Mackanol skrev:
HardCore skrev:

japp, och en utav de heltidstjänsterna är min bara min tongue

köp en RS6 de går inte av för hackor

har funderat lite på en RS 2, inte så jätte jävla dyra att köpa, men tyvärr svindyr att äga.
Men d va väl världens snabbaste serie tillverkade kombi när den kom. 315 origal hästar, eller är jag ute på mossen nu igen?!?
Senast redigerat av TTTTT (23 januari 2008)

2 079 Inlägg
23 januari 2008
kanske kanske inte, vet inte så mycket om RS2:or kan mer om RS6:or så fråga på om du vill veta nåt om en sån tongue tyvärr så är RS6 både dyr att köpa och att äga och det är ju inte bra

264 Inlägg
23 januari 2008
Man har helt enkelt vant sig.....dubbel suck...

Dags att köpa volvo turbo då smile

355 Inlägg
23 januari 2008
Låna en Atos elr någon annan sketaslö bil å kör nån vecka! Ska du se att du har en raket till bil sen.. Jag brukar låna morsans 406 1.8 nån dag då känns MPSen snabb igen:D
Senast redigerat av RedEyeMS3 (23 januari 2008)

945 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
RedEyeMS3 skrev:
Låna en Atos elr någon annan sketaslö bil å kör nån vecka! Ska du se att du har en raket till bil sen.. Jag brukar morsans 406 1.8 nån dag då känns MPSen snabb igen:D

*S*...va fan vill du ta livet av mig, då kommer man ju verkligen att dö tråkdöden!
Men tack för tipset tongue
Senast redigerat av TTTTT (23 januari 2008)

355 Inlägg
23 januari 2008
Kanske.. Men det fungerar:D

4 554 Inlägg
23 januari 2008
tråd låst. hänvisar till rubriksanvisningarna, trodde de va någon person som va slö när jag såg rubriken,sen kände innehållet som de skulle platsa bättre i en blogg

mvh

Sök