Saabnorden skrev:hoppas du torkade av sätena innan du satte dig=D
Daaze skrev:finns det inget kontakt nr till förra ägare ?
r-ted skrev:Daaze skrev:finns det inget kontakt nr till förra ägare ? hehe, nja det håller jag för mig själv, pefekt att ringa på fyllan
Daaze skrev:r-ted skrev:Daaze skrev:finns det inget kontakt nr till förra ägare ? hehe, nja det håller jag för mig själv, pefekt att ringa på fyllan haha men skyrra
r-ted skrev:Daaze skrev:r-ted skrev:hehe, nja det håller jag för mig själv, pefekt att ringa på fyllan haha men skyrra du kan få det men det kostar Jag har även hennes autograf på köpekontraktet:D
Daaze skrev:r-ted skrev:hehe, nja det håller jag för mig själv, pefekt att ringa på fyllan haha men skyrra
r-ted skrev:hehe, nja det håller jag för mig själv, pefekt att ringa på fyllan
Hardjim skrev:Ägaren till min bil har också vatt med i reklam film, men den vill ja nog inte visa...
r-ted skrev:Hardjim skrev:Ägaren till min bil har också vatt med i reklam film, men den vill ja nog inte visa... jo nu får du visa, jag har ju redan erkänt att min bil ägdes av en porrskådis med stora tuttar. Det kan inte bli värre
Daaze skrev:r-ted skrev:Daaze skrev:haha men skyrra du kan få det men det kostar Jag har även hennes autograf på köpekontraktet:Dhaha ska vi starta en budgivning ?
r-ted skrev:Daaze skrev:haha men skyrra du kan få det men det kostar Jag har även hennes autograf på köpekontraktet:D
Daaze skrev:haha men skyrra
r-ted skrev:Daaze skrev:r-ted skrev:du kan få det men det kostar Jag har även hennes autograf på köpekontraktet:Dhaha ska vi starta en budgivning ? börja du med ditt bud , du verkar ju ganska sugen
Daaze skrev:r-ted skrev:du kan få det men det kostar Jag har även hennes autograf på köpekontraktet:Dhaha ska vi starta en budgivning ?
r-ted skrev:du kan få det men det kostar Jag har även hennes autograf på köpekontraktet:D
UseDubbelTurbo skrev:Porrskådis? Silikon tuttar o hela köret ser de ut som! Bra bilsmak hade hon iaf!