Köp av cab, ge mig råd.

rofl
24 januari 2008 · 313 Inlägg

Hej,

ska nu köpa en cab inför sommaren (om det blir någon) och undrar vad ni rekomenderar för en bil mellan 100-200.000. Helst inte över 150 tkr.

Har själv kollat på en Saab 9-3 cab 2.0t. Men många säger att den har problem den motorn? Typ turbohaveri och annat. Å andra säger att växellådan pajjar lätt på saab för motorn står på ett visst sätt. Stämmer det?
Saab e ändå den bilen jag finner snyggast cab i den prisklassen. Sänkning å snygga fälgar får den att se gudomlig ut (k)

Iaf, ge mig råd snälla. Vilka bilar e bra, vilka ska ja akta mig för? För å nackdelar me allt.

Tack för hjälpen på förhand: smile
Daniel

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
rofl
24 januari 2008 · 313 Inlägg

ingen som har något råd*?

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Jooster
24 januari 2008 · 30 Inlägg

Personligen tycker jag ju att Saab 9-3 cab 2.0t är jävligt snygg, men det är ju väldigt personligt. Vet egentligen inte så mycket om den, men om det stämmer att den ofta får problem med motorn är ju det lite jobbigt, för en sådan bil mekar man knappast hemma i garaget, som man gör med en 740 smile Men men, det kan ju vara en myt att den har problem, jag vet som sagt inte.

Men det viktigaste är väl att du tycker om bilen, både till utseende och innehåll... eller?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang