4858
Sök

Köpråd: 4 dörrars bil, Max 100,000kr

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
24 januari 2008
vet du varför du har ju som 3 bilar i en när du har en bmw750 cool
Senast redigerat av Hertigen (24 januari 2008)

dARKiE
5 031 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Hittat en röd impreza se om hon ser att det är en subaru annars är det bara färgen hon inte gillar wink Återkommer med svar ^^

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

dARKiE
5 031 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Hertigen skrev:
vet du varför du har ju som 3 bilar i en när du har en bmw750 cool

Det är iofs sant, riktigt härliga bilar.

Kanske blir en 5 serie igen.
Min vita bmw var faktiskt den bästa bilen jag ägt..
Går ju bygga turbo på sen om man tröttnar på hästarna i framtiden.
Men vill helst köra lagligt big_smile

dARKiE
5 031 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Subarun går inte hem för flickan.
Hon har fastnat för en Audi a4 avant -01 men där sa jag stop, tänker fan inte köra kombi ^^
Fastnat för den silvriga A4 någon postade här innan faktiskt.. Lite ombyggnade så skulle den passa mig. Dock lite tråkig färg..

Lutar mest åt en A4 just nu íalf, får kolla upp lite vad dem kostar att äga..

Rent A Retard !
674 Inlägg
25 januari 2008
Darkie skrev:
Hon har fastnat för en Audi a4 avant -01 men där sa jag stop, tänker fan inte köra kombi ^^
Fastnat för den silvriga A4 någon postade här innan faktiskt.. Lite ombyggnade så skulle den passa mig. Dock lite tråkig färg..

köp den silvriga a4 som jag postade, men plocka bort hyveln där bak o sätt dit någe diskretare smile

blir säkert skit bra, lycka till !!! big_smile

MVH// Johan

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

dARKiE
5 031 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Daaze skrev:
Darkie skrev:

köp den silvriga a4 som jag postade, men plocka bort hyveln där bak o sätt dit någe diskretare smile

MVH// Johan

OM jag nu får såld preluden snabbt så lutar det åt att köpa den ja. Ifall det nu blir affär, så kmr bak/front och vinge åka av och ersättas till något i min smak... smile

Rent A Retard !
674 Inlägg
25 januari 2008
Darkie skrev:
Daaze skrev:
Darkie skrev:

MVH// Johan

OM jag nu får såld preluden snabbt så lutar det åt att köpa den ja. Ifall det nu blir affär, så kmr bak/front och vinge åka av och ersättas till något i min smak... smile

härligt, då sitter jag här o väntar lolcool

// J

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

501 Inlägg
25 januari 2008
Den är ju fwd?! om du kan åka fwd så kolla på mondeo st220?

OBS: Ironi

Inläggskritiker
990 Inlägg
25 januari 2008
Får en fräsh lågmilar saab  för 100k och fortfarande pengar över att lägga på tex trim, steg 3 kittade saabar är roliga smile billiga och äga, delar finns överallt beg som nytt, ganska skapliga försäkringar osv.
bmw och audi är ju aningen finare men man börjar ju gråta ochså när den ska in på sverice när något ska bytas

Edit: såg att det var 4wd eller rwd som gällde
Senast redigerat av Hammarslag (25 januari 2008)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

dARKiE
5 031 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Ursäkta är inte audi a4 1.8T 4hjulsdrift? Det har jag alltid gått och trott.. eller är det bara "quattron"
Nu Känner jag mig dum, brukar ha koll på sådant. haha..

Saab har jag varit intresserad av förr men det är ju så att jag tröttnat nåt fruktansvärt på fwd, förstår inte varför min första bil var fwd och trivdes då.. är väl fast nu efter bmwn..

Om inte audin är 4wd så lutar det nog mest åt en 5 Serie Bmw igen.. Dock har jag ju vissa krav om jag ska ha en 5 serie igen och det är att den är vit 6växlad och taklucka, skinnstolar är ett plus.. Dock så hittar jag bara massa 520i -89 med lilla sexan och det vill jag inte ha.. Kan tänka mig över 92 såfall om det ska vara 520..  En 540 tror jag inte jag har råd med i försäkring på mig själv.. Vet ju hur dyr min gamla 530 vart på mig.

Aja, nu lutar det åt Bmw igen då.. Är väl fast i det träsket smile

Sök