4944
Sök

Volvo 850, Taklucka Och Ac, på vilka modeller?

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
som sagt, sitter och letar 850 med taklucka och ac.. vad ja har kommit fram till är att Turbo modellen har både och. Men finns det någon annan modell som har det? Glt? dom nyare.
för glt är något billigare i försäkring och sånt, vad jag vet?.
fast glt kanske inte har både och .. någon som vet lite om det där? årsmodellen ska vara ifrån -95 och uppåt.
Senast redigerat av ExXtr3me (26 januari 2008)

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

BamZe84
26 januari 2008
Tjenare!
Jag har haft en del olika 850, men det var bara på min första Volvo 850 GLT -92a som hade ACC och taklucka. Rätt onödigt, men det var jävligt skönt de kan jag lugnt säga. Jag saknar det på mina nyare 850 glt, men sånt är livet man kan inte få allt här i världen smile)

Lycka till!

mvh bamZe

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
BamZe84 skrev:
Tjenare!
Jag har haft en del olika 850, men det var bara på min första Volvo 850 GLT -92a som hade ACC och taklucka. Rätt onödigt, men det var jävligt skönt de kan jag lugnt säga. Jag saknar det på mina nyare 850 glt, men sånt är livet man kan inte få allt här i världen smile)

Lycka till!

mvh bamZe

så det finns taklucka och acc på vilken modell som helst?, måste bara hitta den ? tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

BamZe84
26 januari 2008
Som jag skrev hade jag det i en 92a GLT. Jag har kollat lite på nätet de verkar inte som ingen med nya fronten har taklucka faktiskt. Eller de är svårt att hitta ifall.  Poolaren hade en 850 GLT 93a, oxå gamla fronten, där hade han taklucka och acc. men ja sökte på blocket på "volvo 850 taklucka" får bara fram gamla modeller. Så tyvärr tror jag bara de är dem sad
Senast redigerat av BamZe84 (26 januari 2008)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Okej okej, då hänger ja med! , tack smile ja är där ute på blocket varje dag och letar men svåra och hitta. Om det inte ska va 850turbo :p

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

131 Inlägg
26 januari 2008
Hade både lucka o ECC på min förra bil. 855R - 96..

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
26 januari 2008
Har jag på min nuvarande bil, är aven till salu big_smile

Vilket jävla drag :)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Fast ja menade då dom lite billigare tongue   se,glt,gl Osv ^^

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
26 januari 2008
PG81 skrev:
Hade både lucka o ECC på min förra bil. 855R - 96..

Kan bero på att R alltid är fullutrustade..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 722 Inlägg
26 januari 2008
äää vem behöver taklucka när man ändå har AC??

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

4 824 Inlägg
26 januari 2008
ExXtr3me skrev:
så det finns taklucka och acc på vilken modell som helst?, måste bara hitta den ? tongue

Ja.
Vad det finns för utrustning i den beror ju helt och hållet på vad han/hon som köpte bilen ny gjorde för tillval.

Kanelbullen skrev:
äää vem behöver taklucka när man ändå har AC??

jo det är väll rätt onödigt igentligen med JAG tycker det är för jävla gött med taklucka, har det på V70 jag har nu och hade det på mina 2 senaste bilar med och det blir mycket ljusare osv inne i bilen om man har taklucka.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

BamZe84
26 januari 2008
Taklucka är sjukt nice! Spela ingen roll om man har acc eller inte, taklucka är nice!

Sök