OOH, herregud.. Jag ska inte klaga nu, för det är bra att du jobbar på en skitbil så du inte förstör något! Däremot ska jag ge dig konstruktiv kritik, så bli inte sur föfan!
1. Monteringen av "skinnet" på baslådan såg för taskigt ut, använd spraylim o sträck tyget ordentligt..
2. Är det bara jag som ser grundfärgen, ojämnheterna o hålena på "hatthyllan"? Spackla, gör om gör rätt..
3. Använd kloss när du slipar..
4. Stolarna är gräsliga, du kunde väl valt helsvarta så dom matchade någorlunda iaf?
5. Sänk bilen så det passar lite bättre till fälgarna..
6. Vräk brandsläckarna åt skogen..
7. Klarlacka alla detaljer en gång till, vattenslipa och polera så slipper du ojämnheter, aperlsinskal o torrsprut..
8. Byt mätare i A-stolpen, biltema är bra men inte alltid snyggt..
9. Ta bort strassen föfaaan!
10. Ditt ps2 kommer behöva luft..
11. 10" i hatthyllan kommer mer eller mindre förstöra ljudet för dig..
12. VARFÖR, varför!? Förstörde du orginaldörrsidorna och förvandlade dom till tjocka plastklumpar som absolut inte passar in i övriga stilen?? Man bygger om dörrsidorna av den anledning att ljudet ska bli bättre..
Börja med detta, fortsätt sedan! Ett förslag är att börja om från början och göra det någorlunda seriöst! Behåll det gula du lackat, rätt okej, likaså skuffen om du bara sträcker upp tyget.. Ljudet är det inget fel på bara det får en proper installation, sätt tillbaks orginalstolarna eller byt färg på dom.. Det kan bli bra om du gört bra, köp nya dörrsidor o byt tyg på dom istället..
Detta var mina åsikter, tips och idéer, du tolkar dom bäst fan du vill!