Media Markt Lund Demobil **FÄRDIG....Världspremiär 21/3-08 kl:10:00 Elmia :) Kommentera gärna**

Merca300CeCab Jag är inte bara skåning, jag är dryg åxå...
19 mars 2008 · 110 Inlägg

EmilKamel skrev:
Ser riktigt fint ut, men ni borde göra något åt det gröna ljuset under bilen, ser lite halvdant ut...
Annars var den grym tycker jag.
Får kolla till den på Elmia. smile

Vi vet men vi hade helt enkelt inte tid att fixa det. Alternativet e ju att köra med dem släckta men det e ju inte heller kul;)

De kommer att fixas till efter mässan...

Kör Audi R8 V10 Spyder samt Audi A6 TDI 2013 å Frugans Audi A4 TDI 2009
www.DperssonBilrekond.se
Mercedes AMG GTS "Edition 1" (2016)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
19 mars 2008 · 6 170 Inlägg

Merca300CeCab skrev:

EmilKamel skrev:
Ser riktigt fint ut, men ni borde göra något åt det gröna ljuset under bilen, ser lite halvdant ut...
Annars var den grym tycker jag.
Får kolla till den på Elmia. smile

Vi vet men vi hade helt enkelt inte tid att fixa det. Alternativet e ju att köra med dem släckta men det e ju inte heller kul;)

De kommer att fixas till efter mässan...

Vaddå inte tid ??  Det är ju hur länge som helst tills Elmia drar igång wink

Hehehe tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
R_Stalhandske
19 mars 2008 · 399 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

Maildaemon skrev:

TBOC_Razor skrev:
En kommentar på sista bilden från mig:

Du liknar min gamla trafikskolelärare....    lol   haha

Ser bra ut men har ni pillat på ledsen ??   Tycker fortfarande det ser lite för "prickigt" ut och inte så jämnt som man skulle vilja ha det tongue

Faen, önskar att man skulle till elmia men utan någon att åka dit med så är det ju inte direkt lönt (har aldrig varit där så en erfaren "guide" hade ju varit bra att ha med sig big_smile ). Det får la bli nästa år istället.

Delar vi på soppan kan jag lotsa dig^^

Haha ja det är fanimej riktigt lockande men jag får ju inte bilen av mecken förrän imorrn och sen ska den ju köras in med nya blocket etc i ett par hundra mil men har man okänt folk i bilen vill man ju inte köra lugnt utan "impa" tongue

Vad kostar inträde osv på elmia ??

200:- lr nåt kostar de väl... Men du kan ju få åka vrålförti om du känner för de ist^^

loudness
19 mars 2008 · 4 554 Inlägg

du kan ju under din lediga tid till elmia vända på basen de hade gjort sig bättre tycker iaf jag;)

Bobo
19 mars 2008 ·

Riktigt snyggt bygge, synd bara att prylarna sitter i en så liten fjantig bil

AckeOfSweden Avdelningschef Media Markt
19 mars 2008 · 220 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

Merca300CeCab skrev:

EmilKamel skrev:
Ser riktigt fint ut, men ni borde göra något åt det gröna ljuset under bilen, ser lite halvdant ut...
Annars var den grym tycker jag.
Får kolla till den på Elmia. smile

Vi vet men vi hade helt enkelt inte tid att fixa det. Alternativet e ju att köra med dem släckta men det e ju inte heller kul;)

De kommer att fixas till efter mässan...

Vaddå inte tid ??  Det är ju hur länge som helst tills Elmia drar igång wink

Hehehe tongue

Hehe...inte riktigt så långt. Ska hämta bilen imorgon kl halv 8 på morgonen och köra den till jönköping. Bilen skall ju ställas in i Elmia-hallen imorgon.. Men blir väl lite fix innan vi öppnar...

Volvo V50 "R-Dawn"
Volvo V50 "R-Dawn" (2005)
LordWood
20 mars 2008 · 143 Inlägg

Ser bra ut men ett par fetare fälgar skulle inte sitta fel wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang