Tycker att Genelec låter riktigt snyggt! Hade 2st 1032A i radiostudion vi hade utbildning i, dom lät riktigt riktigt bra! men kostar om jag inte missminner mig runt 17000/paret..
Senast redigerat av Noiseprojekt (6 februari 2008)
smaken e ju som baken, delad. jag gillar ett högt men ändå inte ett utstickande ljud men hur lätt är det vid 145 db? och db värdena mäts ju vid basfrekvenser där basarna flyttar mycket luft ska du sen flytta samma mängd luft vid högre frekvenser, ja då blir det ju högt och en diskant skär ju mer än enbas gör.
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
Ja undra vem den kan tillhöra Riktigt snyggt är det
tackar tackar.. synd bara att bilen me de ljudet mest står i vägen i garaget..hehe
Lungt jag kan låna den lite
tro mig du vill INTE låna den.. den drar 4,7 liter per mil. den har ingen bromsservo,ingen styrservo,i helt odämpad i karossen å värmepaketet funkar inte... men den e snygg på bild å spelar som fan..HAHA
tackar tackar.. synd bara att bilen me de ljudet mest står i vägen i garaget..hehe
Lungt jag kan låna den lite
tro mig du vill INTE låna den.. den drar 4,7 liter per mil. den har ingen bromsservo,ingen styrservo,i helt odämpad i karossen å värmepaketet funkar inte... men den e snygg på bild å spelar som fan..HAHA
haha ok .. då klarar jag nog mig ställer du ut nått nytt iår ?
haha ok .. då klarar jag nog mig ställer du ut nått nytt iår ?
jepp.. ja kommer me en ett tokigt bygge till elmia vill ja lova.. sista bilen ja bygger så ja har renoverat/bytt/lackat ALLT på bilen..
å helspons från BRL så de blir ju en hel del ljud i den..