(ojsan sketrött tänkte fel först) på forden betalade jag 3800/år för halv. på volvon 2800/år för hel
Hatar ni rally och all annan motorsport?
Senast redigerat av Seth (11 januari 2010)
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
vad skulle ni vilja göra för bil om ni startat eget bilmärke. Rada gärna upp lite specs,
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
super bra! så länge du är företagare och har all arbetskraft förlagd i estland och ditt enda mål i livet är att tjärna pengar och bajsa på dina medmänniskor...
vad är värst, nazisterna eller kommunisterna? nazisterna dödade trotsallt 13.9 människor i minuten under 46 månader, medans kommunisterna låg på ungefär 5 människor i minuten i 60 år
super bra! så länge du är företagare och har all arbetskraft förlagd i estland och ditt enda mål i livet är att tjärna pengar och bajsa på dina medmänniskor...
vad är värst, nazisterna eller kommunisterna? nazisterna dödade trotsallt 13.9 människor i minuten under 46 månader, medans kommunisterna låg på ungefär 5 människor i minuten i 60 år
Samma skit. Skulle vilja säga att kommunisterna på sätt och vis känns värre. Jag hyllar absolut INTE nazisterna. Men om man i teorin jämför (kan inte göra det i praktiken, eftersom att jag inte vet hur det var) så handlade kommunismen generellt om att bygga ett klassfritt samhälle där alla bidrog till den fortsatta utveckligen - Och alla människor som då inte upplevde till dom oerhört extrema krav som rådde... fick helt enkelt straffas. Se bara på allt som hände under Pol Pots styre. Helt insane.
Sen blir det en helt annan sak om man ser på nazister/kommunister då och sedan idag. Rent praktiskt är väl nazisterna värre, men ser man till ideologin så tycker jag absolut att kommunisterna är "värre".
Skulle kunna skriva mer, men ja... onödigt att bryta trådens syfte.
Så vad skulle DU göra om du tog hem drömvinsten på Lotto (som just nu ligger på sådär 172 miljoner)?
Så vad skulle DU göra om du tog hem drömvinsten på Lotto (som just nu ligger på sådär 172 miljoner)?
först byta upp bil o hoj, skaffa hus, investera i körkort och diverse utbildningar, lägga in resten på sparkonto eller fonder.
Vad gör ni hels en Sommardag
Tar bilen och glider ner till båten. Tar en sväng med den, åker lite vattenskidor/wakeboard. Grillar på nån liten kobbe och sen drar man tillbaka till bilen. Kör hem, men så tar man en omväg för det är så fint väder