Grymmaste BASlådan jag har sett!

elsmurfo
9 december 2005 · 412 Inlägg

Vet ej om ni har sett denna, men den är väl värd att se:)

http://media.putfile.com/vid04

_Street_ 200sx Driver
9 december 2005 · 366 Inlägg

Fy fan ! ^^

-=Nissan 200sx s13 =-
zwich Saab raggare : )
9 december 2005 · 887 Inlägg

hahah fyfaaan va sjukt!!! ^^,

Turbo.. Because Im worth it :)
Earons Servicetekniker
9 december 2005 · 300 Inlägg

Hehe... Det är så det ska se ut. Skapligt! smile

Go hard or Go home!
Toyota MR2 GTI "Nightpatrol" (1991)
elsmurfo
9 december 2005 · 412 Inlägg

Det är ju det jag säger, diggar detta så jävla mycket, citat: "It was loud, really loud!"

Spawner
9 december 2005 · 505 Inlägg

Hmm smile om det är äkta så är det riktigt jävla häftigt:) men varför stoppar hon hälften av håret bakom rutan? och sedan blåser det inåt i börjaN? hehe.. nice iaf:)

Calibra Turbo 4x4
Holme
9 december 2005 · 1 417 Inlägg

jävlar!

zwich Saab raggare : )
9 december 2005 · 887 Inlägg

elsmurfo skrev:
Det är ju det jag säger, diggar detta så jävla mycket, citat: "It was loud, really loud!"

It was really loud.. extreamly loud.. säger hon JUH.. daah!!!.. ( felstavat kanske.. men rätt ;D )

Turbo.. Because Im worth it :)
Ronnie.L
9 december 2005 · 914 Inlägg

fan måste hitta en långhårig brud å se om det funkar i min bil sen när den e klar smile... polarna säger ju redan att dom ser luften vibrera i bilen när jag sitter i den hehe

zwich Saab raggare : )
9 december 2005 · 887 Inlägg

ser dom luften vibrera.. hahaha ^^

Turbo.. Because Im worth it :)
Ronnie.L
9 december 2005 · 914 Inlägg

ja dom säger det får vrida på basen till hälften å hoppa ur bilen å kolla själv sen när jag fått lite bättre ordning på det

narki
9 december 2005 · 110 Inlägg

hahahahhaaha sjukt!!

Åh!! De där jävlarna i Volvo 142:or med doftgran. Fan vad de fick ligga.
Volvo 142 (1970)
MrScorpio
9 december 2005 · 35 Inlägg

här har ni en sida som det finns en del annat roligt på
http://www.realmofexcursion.com/videos.html

sternviken
10 december 2005 · 81 Inlägg

Antar att ni inte sett MTX jackhammer, den är ännu mer brutal... I pimp my ride sätter dom in en sån i en bil. 22"
den spelar också rätt friskt...

kolla klippet och njut..

http://www.nearlygood.com/video/mtxjackhammer.html

Malmoe SSS -12
10 december 2005 · 3 217 Inlägg

Den baslådan är inte att leka med big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Spawner
10 december 2005 · 505 Inlägg

Hmm, om jag nu tänker efter lite så, när en bas spelar mot personerna som dom i filmen gör, så borde det ju inte blåsa direkt, en bas slår ju luften frammåt, och sedan tillbaka? borde det inte bli något slags avbrott i basen? för basen kan ju inte fortsätta slå frammåt flera meter? wink Jag kanske har fel, men det är tufft iaf:)

Calibra Turbo 4x4
Serviceteknikern
10 december 2005 · 25 Inlägg

Rent fysiskt är det ju som du säger att basen förflyttar luften i bilen och det är de som skapar ljudet, men du måste medge att det är en jävla ball film, sen så är den ju krafitgt meningslös för det går ju bara att ha den till just det endamålet.. och det kostade nog en jävla massa pengar att bygga ihopa.

Scratch
10 december 2005 · 719 Inlägg

Ett litet inlägg här. Har hört att det är skadligt för kroppen att utsättas för låga frekvenser när det är över 150db va nån på nåt db-drag som sa att organen i kroppen tar skadda. Sen att man kan få hjärtattacker pga att trycket cpar hjärtrythmen. Är jag ute och cyklar? låter logiskt om man spelar högt nog men han sa runt 150db iaf.

live free, die young.
Drönirettab
10 december 2005 · 21 761 Inlägg

Vid extrema ljudtryck kan man få rytmrubbningar i hjärtat har jag också hört.
Vet inte hur högt det måste vara men det varierar väl från person till person.
Det syns ju i flickans ansikte när det blir tyst att hon grimaserar. Då är det nog inte så behagligt.

Scratch
11 december 2005 · 719 Inlägg

Drönirettab skrev:
Vid extrema ljudtryck kan man få rytmrubbningar i hjärtat har jag också hört.
Vet inte hur högt det måste vara men det varierar väl från person till person.
Det syns ju i flickans ansikte när det blir tyst att hon grimaserar. Då är det nog inte så behagligt.

Sant! big_smile Man har ju känt smärtan i bröstet efter konserter mm pga ljudtrycket.

Har hört om en kille på en rave fest som dansa framför basarna och föll ihop och fick en hjärt attack och dog. Fast vet ju inte om han tagit något oxå.

live free, die young.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang