3798
Sök

v70 t5 17000mil eller v40 t2 uppskatar snabbt svar köp sker inom 2-3 dagar

badboy for life
356 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
lol:lol:har hittat en v70 t5 men problemet är att den gott 17800 mil skulle uppskatta lite kommentarer om vad ni här tror om en sådan bil med dom milen.
Har ärven tittat på en v40 t4 som gått 7100 mil vilken bil bortset från milen skulle ni här som läser detta rekumendera mig att köpa v70 är importerad

leva bör man ändå dör man

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 februari 2008
Vilka årsmodeller är bilarna?

18-000 mil på en V70 är inte oroväckande mycket.
Dessutom är importbilar inte alltid problembilar o.s.v.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

badboy for life
356 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
v70 är en 01a och v40 är en 03a:lol:

482 Inlägg
4 februari 2008
Jag stod för samma val som dig för nåt år sen mellan S40 t4 0ch s70 t5 , Jag valde s70 för den kändes mer som en riktig bil, mer kvalitet känsla än v40 och är det en riktig kombi du är ute efter så ska du absolut inte sattsa på V40 med barnvagn o veckohandling så är det mer än överfullt tongue angående milen så är det absolut ingen fara bara bilen ä sköt som den ska, Tips lyssna efter ljud från lamellen när du växlar ett pippande ljud, ha märkt det på väldigt många volvo turbo, lamellen blir förhårdnad med tiden funkar men är jävligt irriterande

just real power
no turbo shit

badboy for life
356 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
ockej det ska jag göra tack så mycket för tipset:lol:
snackcalahan skrev:
Jag stod för samma val som dig för nåt år sen mellan S40 t4 0ch s70 t5 , Jag valde s70 för den kändes mer som en riktig bil, mer kvalitet känsla än v40 och är det en riktig kombi du är ute efter så ska du absolut inte sattsa på V40 med barnvagn o veckohandling så är det mer än överfullt tongue angående milen så är det absolut ingen fara bara bilen ä sköt som den ska, Tips lyssna efter ljud från lamellen när du växlar ett pippande ljud, ha märkt det på väldigt många volvo turbo, lamellen blir förhårdnad med tiden funkar men är jävligt irriterande

482 Inlägg
4 februari 2008
lycka till, uppdatera gärna sen så man får se pärlan tongue

just real power
no turbo shit

badboy for life
356 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
självklart kommer jag att lågga upp bilder på den bil det bilr big_smile
snackcalahan skrev:
lycka till, uppdatera gärna sen så man får se pärlan tongue

badboy for life
356 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
ja då var det klart det blev v40 t4an får den på fredag så jag kommer att lägga upp bilder på den någon gång under helgen
zorro skrev:
lol:lol:har hittat en v70 t5 men problemet är att den gott 17800 mil skulle uppskatta lite kommentarer om vad ni här tror om en sådan bil med dom milen.
Har ärven tittat på en v40 t4 som gått 7100 mil vilken bil bortset från milen skulle ni här som läser detta rekumendera mig att köpa v70 är importerad

Sök