Det äckligaste du druckit?/ätit

Ksj
5 februari 2008 · 1 217 Inlägg

Zonic_boom skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Zonic_boom skrev:
det värsta jag fått i mig är nog det lugnande man får innan operation fick ta skitet två gånger är ca 2-3 cl o smakar värre än f*n o smaken sitter i även närman vaknar upp.

Menar du sprayen dom ger en i munnen? Det är ett bedövningsmedel som heter Xylocain, och ja, det smakar bäver! hmm Plus att man är lite murken i halsen efteråt. hmm
Det är väl det värsta jag har fått i läkemedelsväg iaf.

Men annars är jag inget vidare förtjust i avocado.. Höll på att spy när jag smakade det en gång. sad
Sen nåt äckligt att dricka, bensin är ju ingan höjdare att råka få i sig. Mne det vidigaste man kan dricka är väl ren sprit. yikes Blääää...

nej ingen spray. var något rött flytande

Det finns mer än ett sätt att ha ut det, allt som oftast är det nog Xylocain Viskös ändå, finns med olika smaker och vanligast ska va körsbär tror jag, fast det smakar mer kräksirap:(

Saab 900 "2.1an" (1992)
_Wallis_
5 februari 2008 · 4 506 Inlägg

Rumänskt Hembrännt, Kommer ej ihåg vad de kallar det.
Men fy satan va jag var nära på att spy efter bara en shot.`

Kom på vad det äckligaste jag ätit är ochså.
När jag trodde jag hade fått en vanlig korv men
det var ngn Jäkla Kyckling korv. Då spydde jag.. ush

Senast redigerat av _Wallis_ (5 februari 2008)

Kan du andas kan du dö.
Tompa Wheel whore
5 februari 2008 · 215 Inlägg

Pyttipanna..Fy fan de ryser i kroppen bara av å tänka på de.Får kväljningar av lukten.Fy fan är allt ja säger.

Volkswagen Golf GTi "5W Coupe" (2005)
Audi A6 "Sportback" (2008)
Volkswagen Jetta LS "HennryJetta" (1981)
Zonic_boom VO i Team Carkings Garage
5 februari 2008 · 146 Inlägg

Ksj skrev:

Zonic_boom skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Menar du sprayen dom ger en i munnen? Det är ett bedövningsmedel som heter Xylocain, och ja, det smakar bäver! hmm Plus att man är lite murken i halsen efteråt. hmm
Det är väl det värsta jag har fått i läkemedelsväg iaf.

Men annars är jag inget vidare förtjust i avocado.. Höll på att spy när jag smakade det en gång. sad
Sen nåt äckligt att dricka, bensin är ju ingan höjdare att råka få i sig. Mne det vidigaste man kan dricka är väl ren sprit. yikes Blääää...

nej ingen spray. var något rött flytande

Det finns mer än ett sätt att ha ut det, allt som oftast är det nog Xylocain Viskös ändå, finns med olika smaker och vanligast ska va körsbär tror jag, fast det smakar mer kräksirap:(

ja någon körbärs smak kände jag då inte, räckte med att dom sa att jag skulle få sånt andra gången så kände jag smaken av det o inte hjälpte det heller inte vad jag märkte iaf.

Senast redigerat av Zonic_boom (5 februari 2008)

www.Risetrade.se www.Carkings.se www.clausautoparts.se www.xyz-racing.com
Racing! Because football, baseball, bowling, and golf only require ONE BALL
evilaudio
5 februari 2008 · 16 195 Inlägg

Tompa skrev:
Pyttipanna..Fy fan de ryser i kroppen bara av å tänka på de.Får kväljningar av lukten.Fy fan är allt ja säger.

de e ju fan TOK gott... skulle kunna leva på de big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
NJ_
5 februari 2008 · 2 118 Inlägg

vin är nog det vidrigaste jag druckit, och fisk är nog det vidrigaste jag ätit..

D.i.l.l.i.g.a.f
Bos
5 februari 2008 · 264 Inlägg

Förtunning, rätt vasst i smaken. Spydde som ett svin, hö

Senast redigerat av Bos (5 februari 2008)

Volvo v70 (2008)
Klaesson
5 februari 2008 · 399 Inlägg

ja vet:P Lutfisk e ingen höjdare. det smakar som om den har luggit för länge på havets botten. Champange e inget vidare å hälla i sig:P som bananskal fast med bubblor!

VOLVO for life
Klaesson
5 februari 2008 · 399 Inlägg

evilaudio skrev:

Tompa skrev:
Pyttipanna..Fy fan de ryser i kroppen bara av å tänka på de.Får kväljningar av lukten.Fy fan är allt ja säger.

de e ju fan TOK gott... skulle kunna leva på de big_smile

Ja me big_smile jag röstar för en hel kväll med pytt i panna big_smile

VOLVO for life
Tompa Wheel whore
5 februari 2008 · 215 Inlägg

Klaesson skrev:

evilaudio skrev:

Tompa skrev:
Pyttipanna..Fy fan de ryser i kroppen bara av å tänka på de.Får kväljningar av lukten.Fy fan är allt ja säger.

de e ju fan TOK gott... skulle kunna leva på de big_smile

Ja me big_smile jag röstar för en hel kväll med pytt i panna big_smile

Bara ja slipper så är ja nöjd big_smile

Volkswagen Jetta LS "HennryJetta" (1981)
Audi A6 "Sportback" (2008)
Volkswagen Golf GTi "5W Coupe" (2005)
Klaesson
5 februari 2008 · 399 Inlägg

ahhaha ok:P

VOLVO for life
erixon89
5 februari 2008 ·

kalops är ju svin äckligt de oxå.usch

Tall3n Nätverkstekniker(snart)
5 februari 2008 · 164 Inlägg

evilaudio skrev:

Tompa skrev:
Pyttipanna..Fy fan de ryser i kroppen bara av å tänka på de.Får kväljningar av lukten.Fy fan är allt ja säger.

de e ju fan TOK gott... skulle kunna leva på de big_smile

Pytt i panna är fint som fan ju smile De äckligaste jag nånsin ätit är nog såna häringa gröna bönor.. usch kväljer mig nästan av bara tanken på de tongue

Den som spårar ur hittar ofta en klocka ;)
nonamer
5 februari 2008 · 307 Inlägg

Kontrastvätska när jag röntgade halsen, absolut det värsta jag har druckit.

Notorgo Bilgalen
5 februari 2008 · 89 Inlägg

ätit kan jag inte komma på nu men druckit måste var shoten baren bjöd på när senast ute, det var en så kallad brännmagnet (tequilla och tabasco), **** det var verkligen inte gott!

Rakasta, kärsi ja unhoita, se se elämää on!
V1C
5 februari 2008 · 142 Inlägg

Det värsta jag har ätit är nog ta mig fan Ungspannkaka, en jävla fett klump. Sjukt vad äckligt. Sen är smör,ost,grädde o mjölk inte för jäkla gott heller tongue
Sen värsta drycken är hmm en blandning av sånt dära matfett,mjölk,sirap,majonäs,tomatpurre´. Men ni ska inte tro att jag drack det gratis. Slog vad med några polare att jag skulle få 600kr ifall jag klunkade ett hyfsat stort glas sådant. Jag tänkte äsch va fan, what ever. Så klunkade de, men man spydde ju trotsallt efter plus att man fick sig nårra sköna skratt wink MVH

Senast redigerat av V1C (5 februari 2008)

Gooo Wide =)
Norbro
5 februari 2008 · 263 Inlägg

erixon89 skrev:
prova alldrig nässelsoppa ohh det är 100 gånger vidrigare änn spinat och spinat ligger inte högt på listan kan ja säga.

menar du det som är gjort på bränn-nässlor? det är ju asgott, hellst med ett par halvor ägg i åxå! Skojjar inte ^^

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
jerky "the real jerk"
5 februari 2008 · 301 Inlägg

det äckligaste jag prövat är´hjortron cider hävde i mig det en gång då jag var förbannat törstig och spydde nästan på kuppen.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
TheFinnishFlash Avstängd
5 februari 2008 · 1 266 Inlägg

Fisk

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
bmw525tds
5 februari 2008 · 240 Inlägg

oliver är ju inte det bästa heller.

sen ska man ju inte prata på det vinet en kompis gjorde hemma i badkaret:(uuuu va äckligt

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang