3518
Sök

bra bil med liten bränsleförbrukning ?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 februari 2008
richardoo290 skrev:
har inte sagt att det är fel på just motorerna?
däremot 4hjulsdriften/rost o massa annat.
haft polare med calibror o dem sålde av de hemska bilarna fort vill ja lova roll

"o massa annat".
Skulle gärna vilja veta alla svaga punkter på Calibrorna förutom 4x4 (som han ändå inte vill ha) som har svaga fördelningslådor och rosten som kan vara problem på dom.

Jag känner en som känner en som hade en hund som nosade på en gubbe som hade en styvson som hade en Volvo 740 som lådan rasade i. Det måste ju betyda att 740 är en riktigt dålig bil wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
John87 skrev:
richardoo290 skrev:
har inte sagt att det är fel på just motorerna?
däremot 4hjulsdriften/rost o massa annat.
haft polare med calibror o dem sålde av de hemska bilarna fort vill ja lova roll

"o massa annat".
Skulle gärna vilja veta alla svaga punkter på Calibrorna förutom 4x4 (som han ändå inte vill ha) som har svaga fördelningslådor och rosten som kan vara problem på dom.

Jag känner en som känner en som hade en hund som nosade på en gubbe som hade en styvson som hade en Volvo 740 som lådan rasade i. Det måste ju betyda att 740 är en riktigt dålig bil wink

hahahahahaha ^^
vad jag har läst
och har läst mycket om calibrorna nu så är 8v den bästa motorn och 16v endast lite dyrare och turbon är den sämsta
samt att 4x4 jävlas en del
men ska varken ha turbo eller 4x4
och det enda andra minus jag hört om bilarna är rosten och sånt är det ju på alla äldre bilar kanske inte så mycket som på opel
men bilarna är fina och vill man vara fin får man lida pin wink
men blir förmodligen en calibra då jag hittat ett bra projekt dokc svårt som fan att få tag på ägaren yikes

Sök