3477
Sök

Varför är du vaken nu ?

schtek
478 Inlägg
8 februari 2008
inget bättre för mig, varit ute och sladdat med kompisen i stan:) kom hem för en stund sen..

Jonnymoberg
8 februari 2008
arch_enemy håller mig vaken just nu. jävla ös!

har ni tänkt på att tiden går fortare på natten, varför är det så?

fotointresserad
2 307 Inlägg
8 februari 2008
är ledig imorrn så kan passa på att vara uppe sent =P

228 Inlägg
8 februari 2008
jocke_wi skrev:
Haha låter bra att du bara tänker på en sak... inga såkallade kärleksbekymmer eller något liknande då..
Som vissa andra har:(

Dedär känner jag igen...stordel till varför jag e vaken just nu hmm

Man schulle kansche scjhöpa sig en schaab ;)

1 161 Inlägg
8 februari 2008
ä vaken nu för att ja satt hemma hos en kompis som ä sjukskriven o kolla på film o sen har ja inte kommit mej för att lägga mej än bara..

Majestas
1 319 Inlägg
8 februari 2008
För att jag håller just på att ladda film.
Sov även mellan 12 - 18 igår, så jag är ganska pigg!

Fredag wohoo!

Team VeboTrim

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 februari 2008
är vaken för att jag precis kom hem från grannbyn, men nu ska jag sova tror jag för jag har massor att göra imorgon så man måste ju hinna med det också och inte sova bort hela dagen tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Majestas
1 319 Inlägg
8 februari 2008
_Glenne_ skrev:
är vaken för att jag precis kom hem från grannbyn, men nu ska jag sova tror jag för jag har massor att göra imorgon så man måste ju hinna med det också och inte sova bort hela dagen tongue

Jo, det är mkt sant. Lite tråkigt att sova bort halva fredagen endå!

sov gott!

Team VeboTrim

755 Inlägg
8 februari 2008
för att om jag går och lägger mig nu så kan jag inte sjuk anmäla mig till jobbet i morgon har feber så..

Avstängd
76 Inlägg
8 februari 2008
good_year skrev:
för att om jag går och lägger mig nu så kan jag inte sjuk anmäla mig till jobbet i morgon har feber så..

Hahaha där satt den nattens bästa inlägg, tråkigt det där med feber krya på dig.

Bildrulle
499 Inlägg
8 februari 2008
Kom precis hem från jobbet, lite trött, men inte tillräckligt...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

755 Inlägg
8 februari 2008
Aydin skrev:
good_year skrev:

Hahaha där satt den nattens bästa inlägg, tråkigt det där med feber krya på dig.

hehehe det är ju sant skulle inte vakna i tid så... tackar tackar.. börjar bli bättre, haft feber sedan i måndags men jobbade måndag tisdag ändå..

583 Inlägg
8 februari 2008
jag är vaken nu 09:12 för att jag inte har nått liv och är retarded.

Jag har skola alltså....
Senast redigerat av Skyline_dennis (8 februari 2008)

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

3 113 Inlägg
8 februari 2008
för att jag inte har hunnit komma till sängs? tongue

nee, jag kom just hem efter en fotbollstunering i plugget. mitt lag kom 2'a wink
är rätt utmattad

Semper Fi

maliin
8 februari 2008
har en skola att sköta.. lol

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 februari 2008
för att jag inte har gått och lagt mig än tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

543 Inlägg
9 februari 2008
För jag jobbar!

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 februari 2008
näe nu blir det nog att nanna kudden om man ska orka upp till ca nio och dra iväg på skotern med polarna smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
9 februari 2008
Laddar ner porr....

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Herr
1 722 Inlägg
9 februari 2008
För att vi kom nyss hem från en gombis 20års kalas.. o sen va ja tvungen o läsa lite garaget. bra liv, skjut mej.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Sök