kuggad på uppkörning

tana
7 februari 2008 · 16 Inlägg

I måndags kuggade jag min uppkörning. nu måste jag vänta till april och jag orkar inte vänta vill köra upp igen.sad
jag körde i malmö med nån som heter HANS har nån kört upp i malmö?sad

Sharky
7 februari 2008 · 10 287 Inlägg

§3 När du postar (gäller forumet).
• Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum.

Skriv trådar i rätt forum.

Tråd flyttad.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
_MaCCe_ Majestas
7 februari 2008 · 1 319 Inlägg

Tja, fan vad träligt, jag kuggade oxå första gången, han ( Min trafiklärare ) sa att jag skulle få vänta i ca 2 månadet, men han ringde 1 vecka senare och sa att jag fick ny tid veckan därpå..

MAO, du måste ju kunna få en s,k Sista minuten tid, hör antingen med din trafikskola, lr ring till vv i just din stad...

hoppas det löser sig, // Macke

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
tana
7 februari 2008 · 16 Inlägg

jag kuggade för andra gången.
första gången körde jag privat men andra var med skolan.
min trafklärare sa att han har en tid den 13 februari men problemet är om han ge den till mig så förlora vi tiden för efter mitt första uppkörning gjorde vi så och vv tog tiden för de har garanti till de som gör prov för första gången att få tid inom 3 veckor.
varje 10 min tittar jag på vv hemsida om det finns nån tidigare prov men ingenting.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 februari 2008 · 5 753 Inlägg

ring som en dåre till vv... har du tur så kanske dom får ett återbud som du kan hinna ta innan nån annan gör det smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
tana
7 februari 2008 · 16 Inlägg

jag gör igenom internet är det inte samma sak?

Ellertz Norrlänning
11 februari 2008 · 1 453 Inlägg

De finns ett mobilnummer till varje kontor man ska ringa på, när ja skulle köra upp så var ja i uppsala och ringde till de 5 närmaste kontoren, ja fick 2 tider på 3 dagar i uppsala smile ! så ja hade mitt körkort 1 vecka efter ja fyllt 18 ! smile trots att ja kuggade en gång..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
tana
11 februari 2008 · 16 Inlägg

Ellertz skrev:
De finns ett mobilnummer till varje kontor man ska ringa på, när ja skulle köra upp så var ja i uppsala och ringde till de 5 närmaste kontoren, ja fick 2 tider på 3 dagar i uppsala smile ! så ja hade mitt körkort 1 vecka efter ja fyllt 18 ! smile trots att ja kuggade en gång..

ja jag vet varje dag ringer jag men det finns inga tider.ville fråga dig är tider för samma dag eller?

Marcus_89 Biltokig elektriker
11 februari 2008 · 3 352 Inlägg

Japp, det är tider för den dagen man ringer på wink Min kompis ringde som en tosing varje morgon tongue

Severin
11 februari 2008 · 1 587 Inlägg

Blev kuggad i Borås för att ja inte körde miljövänligt :S ja rullade ner för en backe med kopplinge nere i reglerade farten med bromsen bara... Blev kuggad för de sad haha

dallelito med lem
11 februari 2008 · 1 147 Inlägg

_MaCCe_ skrev:
Tja, fan vad träligt, jag kuggade oxå första gången, han ( Min trafiklärare ) sa att jag skulle få vänta i ca 2 månadet, men han ringde 1 vecka senare och sa att jag fick ny tid veckan därpå..

MAO, du måste ju kunna få en s,k Sista minuten tid, hör antingen med din trafikskola, lr ring till vv i just din stad...

hoppas det löser sig, // Macke

lite off nu, men vad betyder mao som alla skriver lite varstans??

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Brandta
11 februari 2008 · 162 Inlägg

dallelito skrev:

_MaCCe_ skrev:
Tja, fan vad träligt, jag kuggade oxå första gången, han ( Min trafiklärare ) sa att jag skulle få vänta i ca 2 månadet, men han ringde 1 vecka senare och sa att jag fick ny tid veckan därpå..

MAO, du måste ju kunna få en s,k Sista minuten tid, hör antingen med din trafikskola, lr ring till vv i just din stad...

hoppas det löser sig, // Macke

lite off nu, men vad betyder mao som alla skriver lite varstans??

Med andra ord

tana
19 februari 2008 · 16 Inlägg

igår hittade jag en uppkörningstid till idag och körde och blev godkänd.jag är väldigt glad och tog bilen och körde var glad .
uppkörning gick fort ungefär 20-25 min.det var samma kille som före gången.
i hoppe att alla som söker för körkort får det.det känns bra att man kan köra var man vill det lättare än att ta bussen.
youpi i am happy!!

John87 Stolt Volvoägare
19 februari 2008 · 4 913 Inlägg

tana skrev:
igår hittade jag en uppkörningstid till idag och körde och blev godkänd.jag är väldigt glad och tog bilen och körde var glad .
uppkörning gick fort ungefär 20-25 min.det var samma kille som före gången.
i hoppe att alla som söker för körkort får det.det känns bra att man kan köra var man vill det lättare än att ta bussen.
youpi i am happy!!

För önska grattis då!
Anledningen till att det gick fort kanske var för att det va samma kille och han kom ihåg vad du missade förra gången? smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
tana
19 februari 2008 · 16 Inlägg

John87 skrev:

tana skrev:
igår hittade jag en uppkörningstid till idag och körde och blev godkänd.jag är väldigt glad och tog bilen och körde var glad .
uppkörning gick fort ungefär 20-25 min.det var samma kille som före gången.
i hoppe att alla som söker för körkort får det.det känns bra att man kan köra var man vill det lättare än att ta bussen.
youpi i am happy!!

För önska grattis då!
Anledningen till att det gick fort kanske var för att det va samma kille och han kom ihåg vad du missade förra gången? smile

ja det tänkte jag oxå.
tack

Marcus_89 Biltokig elektriker
19 februari 2008 · 3 352 Inlägg

Grattis! wink Det är en sån skön känsla när man klarar det smile

tana
20 februari 2008 · 16 Inlägg

Marcus_89 skrev:
Grattis! wink Det är en sån skön känsla när man klarar det smile

ja, man vil  bara köra.
när får jag kortet? de säger några dagar men hur många?

AeroMalm BMW fantast
20 februari 2008 · 1 172 Inlägg

jag tog mitt kort en tordsag och hämtade det på posten tisdagen veckan efter... så tar väl 3 4 dagar... så tar man det e måndag akn du få det på fredan..

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Angelos Bonafide
21 februari 2008 · 45 Inlägg

Severin skrev:
Blev kuggad i Borås för att ja inte körde miljövänligt :S ja rullade ner för en backe med kopplinge nere i reglerade farten med bromsen bara... Blev kuggad för de sad haha

Det var värst, en petig tant som inspektör? smile

(Att köra med kopplingen nere är ju iofs inte det mest miljövänliga du kunde ha gjort i en nedförsbacke)

Senast redigerat av Angelos (21 februari 2008)

SaabMartiin
6 september 2008 · 1 Inlägg

Severin skrev:
Blev kuggad i Borås för att ja inte körde miljövänligt :S ja rullade ner för en backe med kopplinge nere i reglerade farten med bromsen bara... Blev kuggad för de sad haha

Jag ska köra upp i Borås på måndag. Är det nått speciellt man ska tänka på när man kör där förutom att köra miljövänligt? Är det griniga körlärare? Är det nån speciell rutt man kör? Behöver verkligen lite tips för jag bor inte i Borås och har aldrig ens kört där hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang