2158
Sök

Våldtäktsmannen åker bakom lås och bom!

1 489 Inlägg
12 februari 2008
HyperSonica skrev:
Så slut i huvvet....

Vad är felet på dig då?

Vaknat på fel sida?

Varför är han slut i huvudet pga vad han skriver? Gå och lägg dig igen..

• Även den starka måste ta i när han skiter

Flickspanare
728 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
Innox skrev:
Gaijin skrev:
Innox skrev:

Så därför ska alla som anklagas för att vara våldtäktsmän genast kastas i fängelse?

Inte anklagade kanske, men definitivt dömda.

Så, alla dömda våldtäktsmän skall fängslas, visst, men du vill ju uppenbarligen att dom ska dömas utan rättegång, lite som häxjakten på medeltiden.
Ge mig ditt namn så ska jag skicka en anonym anmälan till polisen om att du har våldtagit någon, så får vi se om du fortfarande vill att alla ska dömas utan en rättvis prövning.

Har inte rättegången i fråga varit rättvis?

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
12 februari 2008
Gaijin skrev:
Är jag slut i huvet bara för att jag tar upp en fråga, om folket tycker det är rätt eller fel?
Isf är jag inte ensam..

Du inte bara tog upp en fråga, du la in personliga åsikter också.
Det är just dom som det argumenteras om wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 februari 2008
Det va fasen va alla började klaga... jag syfftade mer på rättegången.. men men..

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 februari 2008
MarcusL skrev:
HyperSonica skrev:
Så slut i huvvet....

Vad är felet på dig då?

Vaknat på fel sida?

Varför är han slut i huvudet pga vad han skriver? Gå och lägg dig igen..

Du bitts väll inte oxå va? tongue

Ta de lungt snälla

Sump Runk Rätt O Slätt!

8 891 Inlägg
12 februari 2008
Domen kommer med all säkerhet att överklagas till Hovrätten.
Vi får vänta och se, tragiskt är det hur det än går och jag syftar inte på Tito då.

Fotograf på tierpidag.se

870 Inlägg
12 februari 2008
MarcusL skrev:
NickeJ89 skrev:
Gaijin skrev:

Huvudsaken är att han blev dömd.
Då jag mkt starkt ogillar våldtäktsmän.

Men som jag sa innan, hur kan DU vara säker på att de va han? Och ja visst, han blev dömd, men det är svårt att döma våldtäktsmän...

Men för helvete!

Han får väl ha egna uppfattningar och tro vad han vill utan att ni behöver bry er..

Töntar mad

Ja jag har väl inte sagt något annat? yikes Han får ha sina åsikter, men jag fråga helt enkelt om han hade några bevis, eftersom han visste att det var han hela tiden... Har du inget annat vettigt att skriva så kan det vara...

4 670 Inlägg
12 februari 2008
vad fan e de med folk igentligen han frågade vad nu tyckte m.m o de första ni gör är o klampa ner på det1 väx upp förihelvete!!!

4 670 Inlägg
12 februari 2008
NickeJ89 skrev:
MarcusL skrev:
NickeJ89 skrev:

Men som jag sa innan, hur kan DU vara säker på att de va han? Och ja visst, han blev dömd, men det är svårt att döma våldtäktsmän...

Men för helvete!

Han får väl ha egna uppfattningar och tro vad han vill utan att ni behöver bry er..

Töntar mad

Ja jag har väl inte sagt något annat? yikes Han får ha sina åsikter, men jag fråga helt enkelt om han hade några bevis, eftersom han visste att det var han hela tiden... Har du inget annat vettigt att skriva så kan det vara...

ár du aldrig känt att du visste saker eller tror du bara saker hela tiden eller?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 februari 2008
mickius skrev:
vad fan e de med folk igentligen han frågade vad nu tyckte m.m o de första ni gör är o klampa ner på det1 väx upp förihelvete!!!

hmm.. o nån påstog att jag vaknat på fel sida?

Sump Runk Rätt O Slätt!

Flickspanare
728 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
Givetvis visste jag inte det. Men hade starka aningar om det. Varför dra igång en sånt här kalas mot en artist, om det är lögn.. Jag förstår inte det.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

4 670 Inlägg
12 februari 2008
HyperSonica skrev:
mickius skrev:

ja blir så trött på folk som klampar ner på folk bara för dom ahr en fråga eller åsikt m.m...!!!

Turbocharged
421 Inlägg
12 februari 2008
Gaijin skrev:
Innox skrev:
Gaijin skrev:

Inte anklagade kanske, men definitivt dömda.

Så, alla dömda våldtäktsmän skall fängslas, visst, men du vill ju uppenbarligen att dom ska dömas utan rättegång, lite som häxjakten på medeltiden.
Ge mig ditt namn så ska jag skicka en anonym anmälan till polisen om att du har våldtagit någon, så får vi se om du fortfarande vill att alla ska dömas utan en rättvis prövning.

Har inte rättegången i fråga varit rättvis?

Men herregud är du helt dum eller låtsas du bara? Du satt ju o skrev tidigare att du "visste från början att han  var skyldig" och att du tyckte att han skulle dömas bara baserat på vad du läst i tidningarna om målsägandens vittnesmål, DIN bedömning var inte rättvis.

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 februari 2008
mickius skrev:
HyperSonica skrev:
mickius skrev:

ja blir så trött på folk som klampar ner på folk bara för dom ahr en fråga eller åsikt m.m...!!!

Okej.. men man behöver inte tokflippa för de vettu...

Sump Runk Rätt O Slätt!

Turbocharged
421 Inlägg
12 februari 2008
mickius skrev:
NickeJ89 skrev:
MarcusL skrev:

Men för helvete!

Töntar mad

ár du aldrig känt att du visste saker eller tror du bara saker hela tiden eller?

Haha, jävla tur att du aldrig kommer sitta som domare, "äh, jag känner på mig att han är skyldig, så vi kör på fängelse".
Åh jag håller på att dö av skratt pga den här tråden lol

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

4 670 Inlägg
12 februari 2008
HyperSonica skrev:
mickius skrev:
HyperSonica skrev:

Okej.. men man behöver inte tokflippa för de vettu...

okej!!...

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
12 februari 2008
Gaijin skrev:
Givetvis visste jag inte det. Men hade starka aningar om det. Varför dra igång en sånt här kalas mot en artist, om det är lögn.. Jag förstår inte det.

Gaijin skrev:
Själv visste jag från första början att han var skyldig.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

870 Inlägg
12 februari 2008
mickius skrev:

mickius skrev:

Vem e du? Hans mamma eller? Jag har iaf inte sagt att jag har vetat att någon är skyldig för ett brott, när jag egentligen inte har en jävla aning om det...

Flickspanare
728 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
Innox skrev:
mickius skrev:
NickeJ89 skrev:

Haha, jävla tur att du aldrig kommer sitta som domare, "äh, jag känner på mig att han är skyldig, så vi kör på fängelse".
Åh jag håller på att dö av skratt pga den här tråden lol

Det gör jag med. Va inte detta liv jag var ute efter. Undra bara vad folket tyckte, rätt eller fel.
Och NEJ, klart som fan att jag inte visste, men hade starka aningar. Även om jag skrev att jag visste. Orden kan lätt forma sig så. Men jag visste alltså inte. Men hade starka aningar.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

870 Inlägg
12 februari 2008
John87 skrev:
Gaijin skrev:

Gaijin skrev:
Själv visste jag från första början att han var skyldig.

Beslutsångest? roll

Sök