4586
Sök

Våldtäktsmannen åker bakom lås och bom!

Flickspanare
731 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
NickeJ89 skrev:
mickius skrev:
vad fan e de med folk igentligen han frågade vad nu tyckte m.m o de första ni gör är o klampa ner på det1 väx upp förihelvete!!!

mickius skrev:
ár du aldrig känt att du visste saker eller tror du bara saker hela tiden eller?

Vem e du? Hans mamma eller? Jag har iaf inte sagt att jag har vetat att någon är skyldig för ett brott, när jag egentligen inte har en jävla aning om det...

Ointressant. Lagt kort ligger som det så fint heter.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

volvoraggare
4 776 Inlägg
12 februari 2008
vem bryr sig om dessa kändisar låt dom leva sitt liv i stället blir ju  jämt ett mass uppbåd då någon kändis gjort nått.men har typ grannen brevid som är gatusopare våldtagit nån  inte fan skulle ni då skapa en tråd om han var skyldig eller inte.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

4 670 Inlägg
12 februari 2008
NickeJ89 skrev:
mickius skrev:
vad fan e de med folk igentligen han frågade vad nu tyckte m.m o de första ni gör är o klampa ner på det1 väx upp förihelvete!!!

mickius skrev:
ár du aldrig känt att du visste saker eller tror du bara saker hela tiden eller?

Vem e du? Hans mamma eller? Jag har iaf inte sagt att jag har vetat att någon är skyldig för ett brott, när jag egentligen inte har en jävla aning om det...

har du aldrig sagt att någon är skyldig för ett brott o det visat motsatsen?
Senast redigerat av mickius (12 februari 2008)

870 Inlägg
12 februari 2008
Gaijin skrev:
NickeJ89 skrev:
mickius skrev:

mickius skrev:

Ointressant. Lagt kort ligger som det så fint heter.

Jaha, varför är det nu helt plötsligt onitressant? Det ända jag har undrat är var du fick dina bevis ifrån eftersom du var så tvärsäkert på att han var skyldig...

Fisketokig
2 997 Inlägg
12 februari 2008
Nu när det är fällande dom så kan jag bara konstatera.

Skönt för henne att det aldrig hänt något men synd om honom som åkte in oskyldigt.

Hade det blivit friande dom så hade jag trott mer på att det inträffat våldtäkt.

Så funkar det.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

1 703 Inlägg
4 670 Inlägg
12 februari 2008
henkebenke skrev:
In med han i låshuset bara!

big_smile

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
12 februari 2008
HyperSonica skrev:
Så slut i huvvet....

Men snälla nån vilka idiotinlägg du gör!!!!! Så jävla bra att dom sätter dit de aset! Hoppas han ruttnar bort i fängelset!!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
12 februari 2008
fan va denna tråden var nerkladdad med meningslösa inlägg då?
om han nu skrev: "ja visste att han var skyldig från början"

kan ni inte ta det med en nypa salt? givetvis borde ni väll endå förstå att trådskaparen inte har klara bevis för att Tito var skyldig, dock så misstänkte han nog länge och när domen kom så "visste han det från början"

man kan ju undra om folk bara vill tjafsa o gnälla här, eller om man vill diskutera saker.. roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tillbaka till ämnet så tycker jag inte om personen i fråga.. han gnäller på oss svenskar som om vi är världens mest hemska människor/ våra poliser är hårdhänta.. maten är äcklig osv...
detta gör han för att han tror att som "kändis" kan han kanske klara sig undan då.. nån fegis domare kanske skulle vika sig ifall 30 000 fans skulle stå utanför rätten och bua?

om han nu blivigt dömd så är chansen stoor att han är skyldig.. bara det räcker för att jag ska tycka att männskan skall ha livstid. sen hans dåliga uppförande bidrar till att jag tycker nu istället att han borde dömas till döden.

Flickspanare
731 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
richardoo290 skrev:
fan va denna tråden var nerkladdad med meningslösa inlägg då?
om han nu skrev: "ja visste att han var skyldig från början"

kan ni inte ta det med en nypa salt? givetvis borde ni väll endå förstå att trådskaparen inte har klara bevis för att Tito var skyldig, dock så misstänkte han nog länge och när domen kom så "visste han det från början"

man kan ju undra om folk bara vill tjafsa o gnälla här, eller om man vill diskutera saker.. roll
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tillbaka till ämnet så tycker jag inte om personen i fråga.. han gnäller på oss svenskar som om vi är världens mest hemska människor/ våra poliser är hårdhänta.. maten är äcklig osv...
detta gör han för att han tror att som "kändis" kan han kanske klara sig undan då.. nån fegis domare kanske skulle vika sig ifall 30 000 fans skulle stå utanför rätten och bua?

om han nu blivigt dömd så är chansen stoor att han är skyldig.. bara det räcker för att jag ska tycka att männskan skall ha livstid. sen hans dåliga uppförande bidrar till att jag tycker nu istället att han borde dömas till döden.

Instämmer. Verkar som att majoriteten av folket som svara i denna tråden faktist är FÖR våldtäkter, annars hade man inte skyddat Beltran, vilket man uppenbarligen gör.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Turbocharged
421 Inlägg
12 februari 2008
Gaijin skrev:
Instämmer. Verkar som att majoriteten av folket som svara i denna tråden faktist är FÖR våldtäkter, annars hade man inte skyddat Beltran, vilket man uppenbarligen gör.

Hahaha herregud. Är du äldre än 7? Det märks iaf inte på din förmåga att läsa och förstå skriven text.
Jag har öht. inte tagit ställning i frågan, då jag undviker att göra det innan jag själv har läst tingsrättens domskäl. Detta eftersom jag vill ha en så objektiv uppfattning som möjligt, inte en som någon låtsasjournalist på aftonbladet har hittat på.
Vad jag kan se har ingen i tråden "skyddat Beltran", vad vi däremot gjort är ifrågasatt dina anklagelser och försökt få ur dig vad du grundar dom på, det verkar vara att du "känner att han är skyldig", har du funderat på att bli spåman?

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

Thomas_945LTT
12 februari 2008
(O)rolig tråd detta....E d ngn man ska lägga fokus på i detta sammanhang så e d väl våldtäktsoffret??hmm En fullbordad våldtäkt e ju oåterkallelig men d går ju, om man håller ihop, att iaf kanske minska dom troligtvis kommande våldtäkterna.

Tack för mig.

Sleeper
3 084 Inlägg
12 februari 2008
Tycker det verkar väldigt konstigt.. Vad var motivet har inte följt rättegången men varför ö.h.t riskera något sådant när man är så känd. hmm Ett närmande kan han möjligtvis ha gjort men jag är väldigt skeptisk mot att  han är våldtäcktsman.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
13 februari 2008
Innox skrev:
Gaijin skrev:

Hahaha herregud. Är du äldre än 7? Det märks iaf inte på din förmåga att läsa och förstå skriven text.
Jag har öht. inte tagit ställning i frågan, då jag undviker att göra det innan jag själv har läst tingsrättens domskäl. Detta eftersom jag vill ha en så objektiv uppfattning som möjligt, inte en som någon låtsasjournalist på aftonbladet har hittat på.
Vad jag kan se har ingen i tråden "skyddat Beltran", vad vi däremot gjort är ifrågasatt dina anklagelser och försökt få ur dig vad du grundar dom på, det verkar vara att du "känner att han är skyldig", har du funderat på att bli spåman?

Tänkte skriva precis samma sak (förutom åldersfrågan kanske), men du la upp det så fint så jag citerar bara smile

Jag har inte tagit ställning i frågan om det var rätt eller inte.
Allt jag har diskuterat är TS åsikter (det är ju trots allt ett diskussionsforum vi är i) smile
Senast redigerat av John87 (13 februari 2008)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök