killar och tjejer som har autism eller likande

Race_Chick Snäll liten biltjej
4 september 2010 · 880 Inlägg

Malheus skrev:
Klarade bara Svenka, Matte, Engelska och Hemkunkap i grundskolan.. 135p

Gick ut med mest VG i alla fordons ämnen, även engelska big_smile Bara IG på samhälles kunskap pga kommunikations problem.. Finns inget bättre än att förstå när man har asperger |D

Fick du klart utredningen i skolan? Isåfall borde väl du fått godkännt för dom borde fatta att kommunikation är väl inte alla aspergers starka sida smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
xXSammy
4 september 2010 · 6 577 Inlägg

Ungefär..jag fick en egen lärare i slutet men tror jag inte fick utredningen klar fören i mitten av gymnasiet

De/Dem
Ekis!
4 september 2010 · 1 210 Inlägg

Äääh va fan rent sagt!! om man ska kolla i början av TS  tråd, när han beskriver vad autism är...
Så har nog alla en släng av de!!

tongue  tycker samhället har "odlat" fram mycket av detta med Adhd, autism, borderline osv... 

Vi människor är många olika, och har en del i oss av detta alli hopa mer lr mindre.. smile  Mycket av de är hur vi präglats som små...

Jaja Ta inte detta inlägg på blodigaste allvar nu..   wink

Förövrigt har  jag ingen diagnos mer än att jag är glad prick som älskar livet och dess njutning .. tongue

Race_Chick Snäll liten biltjej
4 september 2010 · 880 Inlägg

Näe jag tar de då inte allvarligt,alla e ju olika! smile

Jag lever bra å är glad nästan varje dag,är bara sur när pengarna är slut big_smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
skydark
6 september 2010 · 375 Inlägg

Här är en film på en kille. Han är 3.5 år gammal. Han ser bokstäverna i tex tidningen eller textremsan på tv sen "skriver" han ner dom. Han har svår autism. Jag tycker denna filmen är helt underbar. Den bevisar verkligen att människor med funktionshinder verkligen inte är dumma i huvudet!!

http://www.youtube.com/watch?v=bRS7JewAtL4

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
xXSammy
6 september 2010 · 6 577 Inlägg

Vissa saker blir man ju bra på tidigt och även bättre ( mycket oftast.. /brag )

Andra..går de väldigt dåligt för dessvärre

De/Dem
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang