Nu jäklar blir det update med en del bilder Krängde på däck imorse, sen monterades fälgarna. På eftermiddan så passade jag på att tona bakljusen. Inte mycket men lite diskret rökfärgat Det blev riktigt bra tycker jag iaf
Har varit otroligt gött väder denna veckan iaf Så nu blir de grillning snart
Här är lite bilder på bilen från idag
Sådär Jobbar hela veckan men ska försöka hinna med lite mek efter jobbet
köp ett bar rediga bärarmar + större krängningshämmare från EXD sen tar du ett spännband runt bröstet o stolen så sitter du ordentligt
Haha ja så kan man ju också göra ;P Stolarna som sitter i nu glappar när man drar på klick säger de vid varje gas hehe Men du vet inget om krånglande fläktar på dessa?
köp ett bar rediga bärarmar + större krängningshämmare från EXD sen tar du ett spännband runt bröstet o stolen så sitter du ordentligt
Haha ja så kan man ju också göra ;P Stolarna som sitter i nu glappar när man drar på klick säger de vid varje gas hehe Men du vet inget om krånglande fläktar på dessa?
funkar det inte ALLS? kolla isf säkringen (idiotiskt, jag vet.) sen kollar kollar du Vredet, hört att det kan strula. sen har du ju motstånden som styr hastigheten, kommer fan inte ihåg var dom sitter på ng900an.
Nja så här är det, har acc så inget vred utan digitalt. Fläkten har fungerat men väldigt dålig fart.. som om den gått till hälften av kapaciteten typ.. ska testa slänga 12v direkt på motorn och se, men set är nog säkert inte så lätt som att bara motorn gett sig vet inte vart den sitter heller riktigt..
Blev riktigt snyggt med tonade baklysen, lagom mycket Hur många lager la du? Sjysst med belysningen fram med, ingen bild så man får se hur den ser ut nu framifrån i dagsljus?
Blev riktigt snyggt med tonade baklysen, lagom mycket smile Hur många lager la du? Sjysst med belysningen fram med, ingen bild så man får se hur den ser ut nu framifrån i dagsljus?
Tackar Jag lade 3 lager, tunna lager Ville bara ha lite mörka så går den förhoppningsvis igenom besiktningen igen Bild i dagsljus ska fixas men det lyser inte alls mkt när det är ljust.. Men får väll köra på kvällen så det syns istället
J_Erixzzon skrev:
Faan vad snyggt det blev big_smile
Tackar Hörde att du sålt bilen till Grums med 1 mil från mig de Då kan man ju kolla närmare på den
Kan även bjuda på en extrabild när min flickvän är med
Snart så lär ni nog se även hennes bil på här garaget, vi har grejjat lite med den men hon har inte lagt upp den än Det är iaf en Mazda 323F -96, Som vi ska tona lite rutor, bygga lite ljud i och fräscha upp lite allmänt Så håll utkik
Med min bil har det inte hänt så mkt då man jobbar hela dagarna, får se om det blir något i helgen..