klockrena saker du gjort?

Brandta
20 februari 2008 · 162 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Jag har gjort en rejäl blunder..
Jag bor utanför stan i "skogen" så det var buss som var transportmedlet.
Och morgontrött som man är, så hade man ju sin bestämda morgonrutin, som inte alls var lång..
Iallafall, jag vaknar ser klockan är 7.10 och 7.20 gick bussen då, fick ju halv panik, på med kläderna, i skorna och ut var ungefär vad som hände. Stod och väntade där på bussen.. 10 min går, 10 till, och 10 till.. sen kommer ett par grannar och är ute och går med deras hundar, dom kollar lite snett på mig där jag står förbannad för att bussen är sen med skolväskan i handen.. tänker inte så mkt mer på det, utan jag tänker att nu skiter jag i det här, så jag kommer hem, in genom dörren och pappa frågar vars jag varit, jag svarar att jag väntat på bussen, men skiten kom ju aldrig..  Pappa: Sen när börjar skolbussen komma 8 på kvällen ?.. det var då det gick upp ett liljeholmens för mig, att jag bommat på klockan som bara visade 12 timmar.. och jag hade somnat när jag kommit hem tidigare på dan, vaknat och yrvaken sett klockan och fått för mig att det var morron.. 

Rätt psykad har man ju blivit av fargubben för denna händelse.. men det bjuder jag på wink
På tal om han, han skulle backa med släp.. ser ingenting, så vad gör man, jo han öppnar dörren och tittar ut och backar.. sen när han ska fara så "glömmer" han att dra in huvet innan han stänger dörren, så ett BONK är det som dånar fram.. för att inte tala om hans min, ungefär som.. vad hände?....

:lol:Hahaha...där fick man sig ett gott och långt skratt..

Senast redigerat av Brandta (20 februari 2008)

GurraG INGET ANNAT!!
20 februari 2008 · 1 725 Inlägg

jadu var ska man börja.. tongue har gjort endel fast ligger nog i lä här ändå.. wink

MeloveGolf Vw trimmare
20 februari 2008 · 2 995 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

_Spawned_ skrev:
Jag har gjort en rejäl blunder..
Jag bor utanför stan i "skogen" så det var buss som var transportmedlet.
Och morgontrött som man är, så hade man ju sin bestämda morgonrutin, som inte alls var lång..
Iallafall, jag vaknar ser klockan är 7.10 och 7.20 gick bussen då, fick ju halv panik, på med kläderna, i skorna och ut var ungefär vad som hände. Stod och väntade där på bussen.. 10 min går, 10 till, och 10 till.. sen kommer ett par grannar och är ute och går med deras hundar, dom kollar lite snett på mig där jag står förbannad för att bussen är sen med skolväskan i handen.. tänker inte så mkt mer på det, utan jag tänker att nu skiter jag i det här, så jag kommer hem, in genom dörren och pappa frågar vars jag varit, jag svarar att jag väntat på bussen, men skiten kom ju aldrig..  Pappa: Sen när börjar skolbussen komma 8 på kvällen ?.. det var då det gick upp ett liljeholmens för mig, att jag bommat på klockan som bara visade 12 timmar.. och jag hade somnat när jag kommit hem tidigare på dan, vaknat och yrvaken sett klockan och fått för mig att det var morron.. 

Rätt psykad har man ju blivit av fargubben för denna händelse.. men det bjuder jag på wink
På tal om han, han skulle backa med släp.. ser ingenting, så vad gör man, jo han öppnar dörren och tittar ut och backar.. sen när han ska fara så "glömmer" han att dra in huvet innan han stänger dörren, så ett BONK är det som dånar fram.. för att inte tala om hans min, ungefär som.. vad hände?....

HAHAHAHA!!! lol lol

du är inte ensam wink trodde jag försov mig till jobbet knepigt hur hjärnar spelar spratt ibland...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Norde fotointresserad
20 februari 2008 · 2 307 Inlägg

hehe appropå alla historier om telefonförsäljare..
Kompisen jobbade som sådan och ringde runt för att sälja telefonabbonemang och när han ringde hem till en familj svarade en liten ung grabb, ca 12 år, och sa att föräldrarna inte var hemma. Precis när kompisen var på väg att lägga på så frågade grabben om han kunde få fråga honom en sak:
"jaaha, okej då..?"
"Vad är meningen med livet?"
"jaadu.. supa, ragga brudar och knulla!"
Varpå grabben snabbt la på luren  big_smile

81an
20 februari 2008 · 566 Inlägg

Kommer väl inte på nåt ja gjort nu men...men en kompis till mig som ständigt råkar ut för pinsamma saker... Han och tjejen hade vart ute på puben, gick sedan hem till svärföräldrarna för att sova över där. Men när dom kom dit så märkte dom att ciggen va slut..då sa tjejen: gå in till morsan i sovrummet..hon har cigg. ok sa han och knallar dit rätt onykter och tänker inte på att knacka utan bara sliter upp dörren..Då står svärfar och kör doggystyle på svärmor!!! Han liksom får inte ut ett ljud utom öööh eeeh ursäkta och stänger dörren.

Dagen efter så badar han och tjejen jaccuzzi (stavning) dom kör för fullt i badet..och har givetvis glömt låsa dörren..in kommer svärmor..och där sitter kompisen med världens bånge!! sen vid frukost bordet säger svärmor: nu är det jämt..du har sett mig naken och jag dig!

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
20 februari 2008 · 6 170 Inlägg

81an skrev:
Kommer väl inte på nåt ja gjort nu men...men en kompis till mig som ständigt råkar ut för pinsamma saker... Han och tjejen hade vart ute på puben, gick sedan hem till svärföräldrarna för att sova över där. Men när dom kom dit så märkte dom att ciggen va slut..då sa tjejen: gå in till morsan i sovrummet..hon har cigg. ok sa han och knallar dit rätt onykter och tänker inte på att knacka utan bara sliter upp dörren..Då står svärfar och kör doggystyle på svärmor!!! Han liksom får inte ut ett ljud utom öööh eeeh ursäkta och stänger dörren.

Dagen efter så badar han och tjejen jaccuzzi (stavning) dom kör för fullt i badet..och har givetvis glömt låsa dörren..in kommer svärmor..och där sitter kompisen med världens bånge!! sen vid frukost bordet säger svärmor: nu är det jämt..du har sett mig naken och jag dig!

yikes  hmm   lol  lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Hee-Maan
20 februari 2008 · 3 113 Inlägg

Norde skrev:
hehe appropå alla historier om telefonförsäljare..
Kompisen jobbade som sådan och ringde runt för att sälja telefonabbonemang och när han ringde hem till en familj svarade en liten ung grabb, ca 12 år, och sa att föräldrarna inte var hemma. Precis när kompisen var på väg att lägga på så frågade grabben om han kunde få fråga honom en sak:
"jaaha, okej då..?"
"Vad är meningen med livet?"
"jaadu.. supa, ragga brudar och knulla!"
Varpå grabben snabbt la på luren  big_smile

vadå ska man ljuga för en 12åring? tongue

Semper Fi
FireTraXX DFFL
20 februari 2008 · 9 020 Inlägg

81an skrev:
Kommer väl inte på nåt ja gjort nu men...men en kompis till mig som ständigt råkar ut för pinsamma saker... Han och tjejen hade vart ute på puben, gick sedan hem till svärföräldrarna för att sova över där. Men när dom kom dit så märkte dom att ciggen va slut..då sa tjejen: gå in till morsan i sovrummet..hon har cigg. ok sa han och knallar dit rätt onykter och tänker inte på att knacka utan bara sliter upp dörren..Då står svärfar och kör doggystyle på svärmor!!! Han liksom får inte ut ett ljud utom öööh eeeh ursäkta och stänger dörren.

Dagen efter så badar han och tjejen jaccuzzi (stavning) dom kör för fullt i badet..och har givetvis glömt låsa dörren..in kommer svärmor..och där sitter kompisen med världens bånge!! sen vid frukost bordet säger svärmor: nu är det jämt..du har sett mig naken och jag dig!

Jag hade fått hjärtattack när jag såg svärföräldrarna och jag hade dränkt mig själv i jacuzzin... tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
VolvoHanna
20 februari 2008 · 373 Inlägg

Tja en del har man lyckats me..

Jag vart utan bil ett tag i höstas och de dagar jag inte kunde samåka till jobbet fick jag åka komunalt, Jobbar på hisingen och bor i norra götet, halv seg i kolan som man se stressar man iväg till vagenen å tar sig in till stan för att göra ett byte vid centralen, å knallar vidare till nordstan för att hoppa på en vagn/buss för att ta mig över bron, buss 159 kommer, perfekt! Den stannar nog på Hj,brantningspl tänkte jag.. hoppar på den och sätter mig till rätta.. när bussen tar en lite annorlunda sväng om hj brantningspl. börjar ana oråd och kastar mig på stop knappen o väntar på att bussen ska stanna..vilken den till slut gör.. ute i volvo torslanda dit skulle jag ju inte! blev till att hoppa av å vänta på nästa buss som gick till hj brantning.

En annan fin sak jag "utsatte" min far för var för ngr veckor sedan då jag satt med min laptop i knät i gäst/dator rummet hemma hos mina föräldrar och slöa och min far satt vid sin stationära dator som han har en fjärr kontroll till, denna fjärrkontrollen "råkade" ligga brevid mig i soffan, så efter middagen blev far min lite dåsig av lugn musik å ett parti patiens och satt å nickade till.. var på jag får upp media center i hans dator o lyckas flippa fram Apocalytica o drar på, farsan vaknade med ett ryck kan jag ju tillägga hehe

KimVsWorld Mästare
21 februari 2008 · 2 947 Inlägg

henand372 skrev:

whiper skrev:
klockren och klockren. menar bara att man inte ska ha många bollar i luften...

klockan är 21 på freda kväll och jag sitter i bilen på väg till min lilla lekkamrat (kk låter inte lika finkänsligt...) så kom jag på att jag hade ju en till lekkamrat som ja inte träffade allt för ofta men ändå, hade väldigt mycket innan och då även en överrenskommelse om att inte vara med någon annan samma helg iaf (enligt mig) sen hur som haver så fick ja för mig att skicka ett sms till honom att den dealen inte gällde denna gången (börjat leka igen efter att båda haft förhållande) för att ja mådde mycket bättre nu. men då flippade han över och blev svinförbannad... fördommar och könsroller hävdar han till då. efter en del tjaffsande över sms ringer mobilen ist, yeay, en kille som e dödskär i mig ringer aspackad... måste snacka me honom en stund... la la la. kommer hem till min lekkamrat då, och säger till den killen som e kär i mig att ja inte har tid längre så avslutar vi de. halvlägger mig i soffan och myser lite me han då, fortsätter tjaffsa me den andra över sms vilket slutar me att ja inte skulle göra nått me han ja va hos, för ja blev svinsur. sen ringer mobilen igen! en annan kille som gillar mig.. kuul... lägger på och ja är bara tvungen att asgarva för va som hade hänt senaste timman tongue sen går vi iaf och lägger oss och gör det man ska. "sova". går upp 05.55 för den jäveln ska jobba! drar därifrån och ja kör till närmaste parkering för att få sova lite till, lite mer än tre timmar iaf. gick inte bra... men iaf. ibland har man otur. kanske ska börja ta de lugnare.. men inte lika roligt då... wink tongue

Detta var som grekiska för mig, förstår inget av de som står i texten,

Du är inte ensam...

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Mr_EmCom Med.lem
21 februari 2008 · 3 759 Inlägg

whiper skrev:
klockren och klockren. menar bara att man inte ska ha många bollar i luften...

klockan är 21 på freda kväll och jag sitter i bilen på väg till min lilla lekkamrat (kk låter inte lika finkänsligt...) så kom jag på att jag hade ju en till lekkamrat som ja inte träffade allt för ofta men ändå, hade väldigt mycket innan och då även en överrenskommelse om att inte vara med någon annan samma helg iaf (enligt mig) sen hur som haver så fick ja för mig att skicka ett sms till honom att den dealen inte gällde denna gången (börjat leka igen efter att båda haft förhållande) för att ja mådde mycket bättre nu. men då flippade han över och blev svinförbannad... fördommar och könsroller hävdar han till då. efter en del tjaffsande över sms ringer mobilen ist, yeay, en kille som e dödskär i mig ringer aspackad... måste snacka me honom en stund... la la la. kommer hem till min lekkamrat då, och säger till den killen som e kär i mig att ja inte har tid längre så avslutar vi de. halvlägger mig i soffan och myser lite me han då, fortsätter tjaffsa me den andra över sms vilket slutar me att ja inte skulle göra nått me han ja va hos, för ja blev svinsur. sen ringer mobilen igen! en annan kille som gillar mig.. kuul... lägger på och ja är bara tvungen att asgarva för va som hade hänt senaste timman tongue sen går vi iaf och lägger oss och gör det man ska. "sova". går upp 05.55 för den jäveln ska jobba! drar därifrån och ja kör till närmaste parkering för att få sova lite till, lite mer än tre timmar iaf. gick inte bra... men iaf. ibland har man otur. kanske ska börja ta de lugnare.. men inte lika roligt då... wink tongue

Omg vad heter du på lunar?!du VärKar Ju VärThA poPPiS jA MåSTe BahA BlI kOmpIs mÄ deJ!1!1ett!

Senast redigerat av Mr_EmCom (21 februari 2008)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
KimVsWorld Mästare
21 februari 2008 · 2 947 Inlägg

När vi ändå är inne på telefonförsäljare Observera lite OT på denna
en sommar så var det en försäljare som ringde söndag eller måndag minns´inte riktigt jag svarade: Ja hejsan!
försäljaren: Ja hej jag ringer ifrån " nåe företag " och undrar om Lars(Farsan) är hemma
Jag: nää han jobbar
Försäljaren: då ringer jag imorn
Jag: gör så! hej!
Nästa dag händer samma sak nästa dag igen samma dom verkade inte fatta att han har fasta tider på jobbet sen blev det fredag och farsan hade tagit kompledigt och slutade tidigare varpå jag svarade denna dagen igen och gav luren till farsan
Farsan: Ja hej det är Lars här!
Försäljaren: Ja hej jag undrar om du vill köpa kalsonger?
Farsan: Nej
Försäljaren: Okej, hej då!
inte den roligaste väl men det roade mej lite iallafall samtidigt som det var irriterade

Senast redigerat av KimVsWorld (21 februari 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Rejad Maskin stundent!
21 februari 2008 · 218 Inlägg

En till fylle grej då.

Tror de va våren innan ja fyllde 17, förfest hos en kompis kompis typ, kände henne inte själv. Jag drog med mej en annan kompis ditt som inte kände en kotte på stället förutom mej då. Hur som helst, vi hade fixat en 70is å nåra öl. Börjar lite lätt me några öl, både ja å polarn tycker att fan va de va trögt ikväll, så vi öppnar 70isen tömmer den på 15 - 20 min, resten kan ni ju räkna ut själva. Blir rätt kanon efter detta, får en grogg av en annan kompis sveper i mej den, det är det sista ja minns den kvällen.

Dan efter snackade ja me en polare, frågade lite oroligt om ja gjort nåt dumt kvällen innan? Hör hur kompisen i bryter ihop i ett fullständigt asgarv. Helvete, vad har jag nu gjort liksom? Ja först å främst så hade ja börjat me å riva ner blomkrukor, glass med mera, för att sedan gå vidare med att skälla ut badrumsväggen på engelska å tyska! Efter det blev jag tydligen utskälld av en kille på stället, gick ut gav mej själv stenhårda örfilar och däckade sedan på dörrmattan. När jag framåt eftermiddan vaknar till liv igen å går ut ser man fortfarande 2 spår i grusplanen efter mina fötter när de släpade in mej hemma igen.

Jaa, suck, tur att man lär av sina misstag iallafall tongue

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
Streammen Kalaskillen
21 februari 2008 · 246 Inlägg

syre skrev:
Som så ofta det sig bör när det händer saker, så var jag lite drucken på väg hem. Bodde hemma hos föräldrarna vid tilfället och det gick att ta sig dit gåendes 2 km igenom skogen. sagt o gjort lunkandes (vinglandes) på G hem ser jag en cykel vid sidan av vägen.
Ingen i närheten & efter en närmare undersökning ser jag att den redan verkar stulen...
tilltygad & dan. men kanske funkar??
leder cykeln en liten bit & jo då den verkar ok.
Min "snabba" resa hem blir ettt faktum.
Inser efter en mindre bit att växlarna är inte vad de borde (gammaldags treväxlad) trean ligger i ! Det går tungt som faen & jag får slita ganska bra, men vafaen jag cyklar, bättre än att gå.
Till slut kommer jag väl hem svett som en maratonlöpare & intar en välförtjänt sovstund...
På morgonen när jag jag tagit mig till frukostbordet, frågar min kära mor mig om jag var drucken då jag kom hem natten innan?
- Näe inte så värst, hurså?
Jo det var ett satans väsen här utanför när du kom hem & du skulle nog gå ut & titta till den där cykeln.
Jag fick väl gå ut & titta till den.... MEN VA.....
Punktering!! & inte nog med det, innerslangen hade krängt sig ur fälgen & virat sig runt navet. DET GICK INTE ATT RUBBA BAKHJULET ! Jag fattar inte än idag hur jag orkade cykla på den....

HAHAHAHA, ja. De var nog de bästa jag har hört!

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
Streammen Kalaskillen
21 februari 2008 · 246 Inlägg

De sjukaste jag har gjort (inte klockrenaste) måste nog vara den gången när man bodde hemma och senare mot kvällen var man ute på fest och man hade ett jäkla partaj. Drack en massa öl och blev ganska dragen, mot tolvslaget drog vi iväg till krogen och levde ett jävla liv. När krogen stängde skulle jag gå hem själv eftersom jag var så förbannad på en brud som inte ville följa med hem, jaja. På väg hem börjar jag må illa och de blir bara värre och värre. Till slut spyr jag, och de roliga var inte att jag SPYR utan att jag gör de i min EGNA händer. Jag börjar jonglera med detta hela vägen hem (som att försöka hålla vatten med handflaterna kupade) Sjukt nog fick jag med mig hela härligheten hem till soptunnan, där jag dumpar allt.

Min fråga är, varför spydde jag inte på marken!? Sitter än idag och funderar hur i helvete jag lyckades hmm

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
21 februari 2008 · 1 300 Inlägg

KimVsWorld skrev:

henand372 skrev:

whiper skrev:
klockren och klockren. menar bara att man inte ska ha många bollar i luften...

klockan är 21 på freda kväll och jag sitter i bilen på väg till min lilla lekkamrat (kk låter inte lika finkänsligt...) så kom jag på att jag hade ju en till lekkamrat som ja inte träffade allt för ofta men ändå, hade väldigt mycket innan och då även en överrenskommelse om att inte vara med någon annan samma helg iaf (enligt mig) sen hur som haver så fick ja för mig att skicka ett sms till honom att den dealen inte gällde denna gången (börjat leka igen efter att båda haft förhållande) för att ja mådde mycket bättre nu. men då flippade han över och blev svinförbannad... fördommar och könsroller hävdar han till då. efter en del tjaffsande över sms ringer mobilen ist, yeay, en kille som e dödskär i mig ringer aspackad... måste snacka me honom en stund... la la la. kommer hem till min lekkamrat då, och säger till den killen som e kär i mig att ja inte har tid längre så avslutar vi de. halvlägger mig i soffan och myser lite me han då, fortsätter tjaffsa me den andra över sms vilket slutar me att ja inte skulle göra nått me han ja va hos, för ja blev svinsur. sen ringer mobilen igen! en annan kille som gillar mig.. kuul... lägger på och ja är bara tvungen att asgarva för va som hade hänt senaste timman tongue sen går vi iaf och lägger oss och gör det man ska. "sova". går upp 05.55 för den jäveln ska jobba! drar därifrån och ja kör till närmaste parkering för att få sova lite till, lite mer än tre timmar iaf. gick inte bra... men iaf. ibland har man otur. kanske ska börja ta de lugnare.. men inte lika roligt då... wink tongue

Detta var som grekiska för mig, förstår inget av de som står i texten,

Du är inte ensam...

Mera som albaniska?! =P

Punkt och komma FÅR man använda när man skriver wink

I do it my way
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
21 februari 2008 · 1 300 Inlägg

Streammen skrev:
De sjukaste jag har gjort (inte klockrenaste) måste nog vara den gången när man bodde hemma och senare mot kvällen var man ute på fest och man hade ett jäkla partaj. Drack en massa öl och blev ganska dragen, mot tolvslaget drog vi iväg till krogen och levde ett jävla liv. När krogen stängde skulle jag gå hem själv eftersom jag var så förbannad på en brud som inte ville följa med hem, jaja. På väg hem börjar jag må illa och de blir bara värre och värre. Till slut spyr jag, och de roliga var inte att jag SPYR utan att jag gör de i min EGNA händer. Jag börjar jonglera med detta hela vägen hem (som att försöka hålla vatten med handflaterna kupade) Sjukt nog fick jag med mig hela härligheten hem till soptunnan, där jag dumpar allt.

Min fråga är, varför spydde jag inte på marken!? Sitter än idag och funderar hur i helvete jag lyckades hmm

Urk. Ja, vad skulle du ha med dig det hem för? lol

I do it my way
Bjork OEM <3
21 februari 2008 · 6 957 Inlägg

Har nog gjort en del som man inte minns men för 3 år sedan så satt ja och min flickvän på en buss i Thn.
Dötråkigt tyckte jag.
Så ja fick för mig att ja hade ett pumphagel i näven, ja gjorde mantelrörelse och "sköt" ut genom rutan.
Precis när ja gjorde knallljudet titta min flickvän ut i samma riktning som ja "sköt" i samma ögonblick trilla en kärring ihop, ja blev bra förvånad, de såg ganska lustigt ut å vi skrattar åt de än idag tongue

Mvh

OEM <3
Dockan
21 februari 2008 · 733 Inlägg

KimVsWorld skrev:

henand372 skrev:

whiper skrev:
klockren och klockren. menar bara att man inte ska ha många bollar i luften...

klockan är 21 på freda kväll och jag sitter i bilen på väg till min lilla lekkamrat (kk låter inte lika finkänsligt...) så kom jag på att jag hade ju en till lekkamrat som ja inte träffade allt för ofta men ändå, hade väldigt mycket innan och då även en överrenskommelse om att inte vara med någon annan samma helg iaf (enligt mig) sen hur som haver så fick ja för mig att skicka ett sms till honom att den dealen inte gällde denna gången (börjat leka igen efter att båda haft förhållande) för att ja mådde mycket bättre nu. men då flippade han över och blev svinförbannad... fördommar och könsroller hävdar han till då. efter en del tjaffsande över sms ringer mobilen ist, yeay, en kille som e dödskär i mig ringer aspackad... måste snacka me honom en stund... la la la. kommer hem till min lekkamrat då, och säger till den killen som e kär i mig att ja inte har tid längre så avslutar vi de. halvlägger mig i soffan och myser lite me han då, fortsätter tjaffsa me den andra över sms vilket slutar me att ja inte skulle göra nått me han ja va hos, för ja blev svinsur. sen ringer mobilen igen! en annan kille som gillar mig.. kuul... lägger på och ja är bara tvungen att asgarva för va som hade hänt senaste timman tongue sen går vi iaf och lägger oss och gör det man ska. "sova". går upp 05.55 för den jäveln ska jobba! drar därifrån och ja kör till närmaste parkering för att få sova lite till, lite mer än tre timmar iaf. gick inte bra... men iaf. ibland har man otur. kanske ska börja ta de lugnare.. men inte lika roligt då... wink tongue

Detta var som grekiska för mig, förstår inget av de som står i texten,

Du är inte ensam...

sorry... va bara inte nykter tongue kan se om ja kan omformulera mig bättre strax

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
mislix
21 februari 2008 · 55 Inlägg

BadGirl_854T5 skrev:

Streammen skrev:
De sjukaste jag har gjort (inte klockrenaste) måste nog vara den gången när man bodde hemma och senare mot kvällen var man ute på fest och man hade ett jäkla partaj. Drack en massa öl och blev ganska dragen, mot tolvslaget drog vi iväg till krogen och levde ett jävla liv. När krogen stängde skulle jag gå hem själv eftersom jag var så förbannad på en brud som inte ville följa med hem, jaja. På väg hem börjar jag må illa och de blir bara värre och värre. Till slut spyr jag, och de roliga var inte att jag SPYR utan att jag gör de i min EGNA händer. Jag börjar jonglera med detta hela vägen hem (som att försöka hålla vatten med handflaterna kupade) Sjukt nog fick jag med mig hela härligheten hem till soptunnan, där jag dumpar allt.

Min fråga är, varför spydde jag inte på marken!? Sitter än idag och funderar hur i helvete jag lyckades hmm

Urk. Ja, vad skulle du ha med dig det hem för? lol

haha får man inte med sig en tjej hem kan man ju ta spyorna istället:rolleyes:

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang