Obehöriga på cruising evenemang?

jons_v8
20 februari 2008 · 26 Inlägg

Okej, Det är cruising i stan 20grader varmt solnedgång mycke jänkare och folk som tittar på bilar umgås och dricker starkdryck.
Helt plötsligt hör man en höfläkt burna som satan med bagageluckan öppen med 40st dånande 12" basar och 5 fjortis brudar som hänger ut och skriker. Vad är det som inte stämmer in i den här bilden?

Notis: Höfläkt=240/740-745. Kan även vara en toyota, vill inte hänga ut ett specifikt bil märke.

Åka fort
Chevrolet Nova SS "Noven" (1965)
Enjoii Språkfascist
20 februari 2008 · 109 Inlägg

Förstår inte riktig meningen med denna tråd?

Syns man inte, så finns man inte.
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
20 februari 2008 · 6 170 Inlägg

Hmm, är det jänkarna ??

Fjortisarna ??

"Starkdrycken" ?

Kan ju bara inte vara traktorn wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
jons_v8
20 februari 2008 · 26 Inlägg

det jag vill få fram är, varför kan man inte arrangera en cruising för europeiska bilar.

Åka fort
Chevrolet Nova SS "Noven" (1965)
Garic
20 februari 2008 · 539 Inlägg

e de fel att ha kul?

pippaaN
20 februari 2008 · 987 Inlägg

Eller så låter man det vara som det är idag, är väl bara att ge fan i att kolla på de bilar man inte vill se.

i like it load
Smajly
20 februari 2008 · 3 059 Inlägg

Felet måste vara att du inte har egen bil och kör snöskoter som inte ens hör hemma här på garaget.

Klaesson
20 februari 2008 · 399 Inlägg

En riktig go crusing e ju med alla bilar som finns big_smile sen att folk super osv... det hör ju till.

VOLVO for life
jons_v8
20 februari 2008 · 26 Inlägg

äger en fastback-68:a och en gammal jävla 528

Åka fort
Chevrolet Nova SS "Noven" (1965)
Supratok Toker
20 februari 2008 · 491 Inlägg

Handlar cruising inte om att glida runt och visa upp sin bil oavsett märke?

Toker Jr 081102
jons_v8
20 februari 2008 · 26 Inlägg

Jo visst, det har jag inget emot. men det är inge som riktigt förstår vad jag menar. snygg bil förresten.

Åka fort
Chevrolet Nova SS "Noven" (1965)
Klaesson
20 februari 2008 · 399 Inlägg

Nej värkar inte så. dom punkterna du tycker illa om hör ju typ till en Crusin tycker jag iallafall big_smile

VOLVO for life
psi Stressfläkt Racing
20 februari 2008 · 337 Inlägg

en cruising är från början till för jänkare.. men sen det börjas med custom av "vanliga" bilar så  e de klart att de ska kunna åka med... tiderna förändras.

Senast redigerat av psilo (20 februari 2008)

fishn
20 februari 2008 · 226 Inlägg

Tycker inte det hör till att folk super osv, blir ju bara odrägliga..
Sen att man kanske tar ett par öl är ju inte samma sak som att supa smile

Senast redigerat av fishn (20 februari 2008)

jons_v8
20 februari 2008 · 26 Inlägg

Okej. men varför kan det inte arrangeras en cruising för "nyare" bilar då för.
Det är synd att det inte finns 40+ med i diskussionen.

Åka fort
Chevrolet Nova SS "Noven" (1965)
Hamilton
20 februari 2008 · 8 864 Inlägg

jons_v8 skrev:
det jag vill få fram är, varför kan man inte arrangera en cruising för europeiska bilar.

Är väll ingen som hindrar dig från att arrangera en Cruising roll

Fotograf på tierpidag.se
luunggan
20 februari 2008 · 956 Inlägg

Tror inte att det finns så stort intresse för bara en cruising med endast europe eller japs-bilar. det kommer inte bli samma stämning som med jänkare med i bilden, det skulle helt enkelt inte locka folk som jänkarna gör.

Själv stör jag mig inte på snyggt stylade bilar som åker runt lite, är ju bara kul med omväxling. Men det kan ju va lite jobbigt med en och samma bil som åker fram och tillbaks, och inte är något speciellt och tror att han är tuff. Såna personer som inte har någon speciell bil kan ju åka något varv sen parkera och stå som åskådare, det gjorde iarafall vi när vi inte hade någon jänk.

Sen det här med vanliga bilar som burnar tex 240:is. Det har jag inget emot, för jag ser hellre en gammal 240 plågas en en amerikanare.

Fast dom som jag hellst skulle se höll sig undan är polisen, dom har ju en tendens att sabba stämmningen mer en alla "svenssonbilar" tillsammans.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas
Klaesson
20 februari 2008 · 399 Inlägg

nej sant. ja omformelurer då Ta ett par öl e ok big_smile

VOLVO for life
jons_v8
20 februari 2008 · 26 Inlägg

jag lägger ner.  ni är totalt trångsynta.

Åka fort
Chevrolet Nova SS "Noven" (1965)
salmonizer Odåga
20 februari 2008 · 45 Inlägg

Trodde cruisin´var till för alla ? Men jag kanske börjar bli gammal :-D

huvudsaken är inte att kämpa väl utan att vinna :)
Nissan King cab "Little Nellie" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang