3083
Sök

Oh my god! Nu jäklar får jag agera snabbt och hoppas till gud för det bästa.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
21 februari 2008
Good luck

C H E V R O L E T <3

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Good luck

Why thank you. :3

Hoping for the best at this moment.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

5 042 Inlägg
21 februari 2008
Siarnaq skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Good luck

Why thank you. :3

Hoping for the best at this moment.

Well i can speak svenska alltså wink

C H E V R O L E T <3

9 108 Inlägg
21 februari 2008
Om det nu är ett sådant superklipp så är nog det dummaste man kan göra att tipsa om det på Sveriges största bilforum innan auktionen är slut, men hoppas det går vägen för dig roll

Rörpulare
1 453 Inlägg
21 februari 2008
Siarnaq skrev:
camaro67 skrev:
Du är inte allt för smart. big_smile Jag som har 80k att köpa bil för och Camaron är snart klar så jag behöver ett nytt objekt. Lägger ett bud straxt innan auktionen stänger big_smile

-.- Det var inte jag som la upp länk jäkeln.

Nej men ärligt, du har en Camaro som är värd runt 100 - 150k klar, och jag har ingenting. Unna mig något iaf.

Ska du krossa en 15 årings hopp och drömmar?

Eftersom det här är mitt enda hopp egentligen för motivation.

Ska lätt lägga upp en Projekt tråd om det. Kan även inkludera medåkningar när den är färdig om ingen har åkt i en Challenger förut. Men som sagt, allt hänger på att jag kan få tag i bilen.

*Hoppas så jäkla mycket*

Hur mycket får man för en vänsterhand på svarta marknaden?!

Pengarna har jag bland annat ärvt en liten del, sen barnbidrag i 15 år och pengar från diverse släktingar. Många bäcka små bildar en stor å. Har ungefär 80.000 att röra mig med.

Om man ändå hade haft de så bra tongue

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
21 februari 2008
Ser ju nästan fin ut och jag som har släktingar däromkring med, om man skulle......

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Avstängd
653 Inlägg
21 februari 2008
Siarnaq skrev:
HyperSonica skrev:
u can do it ;P... MEn hur ska du få hit den? :S

Skeppa?

Kommer att kosta drygt 45 - 50 tusen därifrån till min dörr i princip. Ett renoverings objekt med vinyl tak och sönderrostad vanlig Challenger går på runt 100.000 kr i sverige, give or take.

mina föräldrar har tagit hem några jänkare där ifrån, o vad jag vet så brukar det bara kostar runt 20-30.000 kr tongue

Jag har rätt i vad jag än säger.

1 754 Inlägg
21 februari 2008
Jag önskar dig lycka till!

Jag kan inget om allt.

5 042 Inlägg
21 februari 2008
airflow skrev:
Siarnaq skrev:
HyperSonica skrev:
u can do it ;P... MEn hur ska du få hit den? :S

Skeppa?

Kommer att kosta drygt 45 - 50 tusen därifrån till min dörr i princip. Ett renoverings objekt med vinyl tak och sönderrostad vanlig Challenger går på runt 100.000 kr i sverige, give or take.

mina föräldrar har tagit hem några jänkare där ifrån, o vad jag vet så brukar det bara kostar runt 20-30.000 kr tongue

Betalade 11.000 för frakt med min Pontiac Firebird från Californien.

C H E V R O L E T <3

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
airflow skrev:
Siarnaq skrev:

Skeppa?

Mjo, men jag tänkte om man räknade med nuvaran 4.300 dollar.

Och ingen skulle ha vetat om det här såvidare inte en viss person la upp länken. -.- Det var det som blev lite fel, nu får man ju hjärtklappning så fort någon nämner det.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

5 042 Inlägg
21 februari 2008
Siarnaq skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
airflow skrev:

Och ingen skulle ha vetat om det här såvidare inte en viss person la upp länken. -.- Det var det som blev lite fel, nu får man ju hjärtklappning så fort någon nämner det.

Hehe vet hur du känner dig wink

C H E V R O L E T <3

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:

Hehe jo. Men jag 160% säker på att den inte kommer att stanna under 10.000 dollar, och då är det lite för mycket för min budget. -.-

Grymt synd.

Nåja, killen har sålt en orginal 440 Six Pack 1970 Challenger med Shaker hood för 9.600 dollar. Kanske borde kontakta han och se vad han har.
Senast redigerat av Siarnaq (21 februari 2008)

Körv
3 535 Inlägg
21 februari 2008
Du skulle inte skrivit en tråd om det wink

Truckdriving Man

Meister
6 763 Inlägg
21 februari 2008
Siarnaq skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Hehe jo. Men jag 160% säker på att den inte kommer att stanna under 10.000 dollar, och då är det lite för mycket för min budget. -.-

Grymt synd.

Nåja, killen har sålt en orginal 440 Six Pack 1970 Challenger med Shaker hood för 9.600 dollar. Kanske borde kontakta han och se vad han har.

De va billigt. Eller de kunde ju vara ett vrak men ändå. De är rätt fränt med Shaker big_smile Kolla med gubben, han kanske har mer som han vill bli av med. big_smile

9 108 Inlägg
21 februari 2008
Siarnaq skrev:

Du skrev ju exakt vad det var för bil och att det var på Ebay.com, folk som är intresserade är ju inte dummare än att dom kan skriva i ett ord i sökraden på Ebay wink

269 Inlägg
21 februari 2008
Annars kan du alltid köpa min smile

Mopar or no car:)

3 650 Inlägg
21 februari 2008
Glöm inte å skriva sen ifall du fick den å hur mkt den kom upp i smile

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
MilleN skrev:
Siarnaq skrev:

Du skrev ju exakt vad det var för bil och att det var på Ebay.com, folk som är intresserade är ju inte dummare än att dom kan skriva i ett ord i sökraden på Ebay wink

Mhm, sant. I min iver så använde jag inte hjärna så mycket tyvärr.

Gurragas, beror på hur mycket pengar man prata om. -.-

volvoraggare
4 776 Inlägg
21 februari 2008
ska man ta banklån och köpa bilen kanske

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Förjaevle Brao
555 Inlägg

Sök