"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Har läst igenom hela tråden och arbetstempot och resultatet kan man inte klaga på, dock faller inte designen på Saabens bakskärmar mig i smaken...
Iallafall tidigare så skrev du att bakdörrarnasöppning på Saaben skulle bli "unika" men av det man sett så har du ju bara kapat upp dom där dörren går som alla gör, vad exakt är det "unika" med det?
Har läst igenom hela tråden och arbetstempot och resultatet kan man inte klaga på, dock faller inte designen på Saabens bakskärmar mig i smaken...
Iallafall tidigare så skrev du att bakdörrarnasöppning på Saaben skulle bli "unika" men av det man sett så har du ju bara kapat upp dom där dörren går som alla gör, vad exakt är det "unika" med det?
det unika fick falla bort, ägaren ville inte ha det så, får bli så på nån annan bil.
tja adrian. håller på att försöka mig på att plasta front o skärmar, det jag tänkte på är hur många lager glasfiber du använder. och den där 2-komp limmet, vart får du tag på det?
tja adrian. håller på att försöka mig på att plasta front o skärmar, det jag tänkte på är hur många lager glasfiber du använder. och den där 2-komp limmet, vart får du tag på det?
har även en peugeot 406 coupe att fixa upp lätt krockad, försökt göra en fast & furious och köra under en lastbil. laga skadorna, sätta på ett kjolpaket och lacka
Går knappt och få tag på reservdelar till den bilen eller styling.
monterar ett par sidokjolar från en opel calibra
Frontspoilern som ska på, passar rätt bra trots att den är polsk.
bakspoilern var dock jävligare, var 3cm bredare, polsk skit