så nu har jag rensat typ hela tråden, fattar inte hur svårt det är att hålla sig till topic för det misslytckades totalt i denna tråden, han hade bild uppladdat och allt men de verkar inte va någon som läst igenom tråden..
Humm, jag kommer nog inte närmre än Chevrolet eller kanske Chrysler ca 1940-1942 (finns vissa likheter, men kommer väll bli mördad för det )
Angående hur man länkar så behöver man inte vara något geni för att lyckas, vanliga img/url taggar som används ÖVERALLT (Tror till och med att det står här någonstans ) Lycka till! //Johannes
Det är en Opel Kapitän, gissningsvis från tidigt 50-tal!
Fasen... Det var som ...... Opel Kapitän. Skulle inte ens kunnat gissat. Men det är det ju för fasen. Nu blev jag plötsligt sugen på ett rod-bygge på en sån. Men förmodligen är dom nog 99,9% bortrostade vid det här laget. ;/
Det är en Opel Kapitän, gissningsvis från tidigt 50-tal!
Fasen... Det var som ...... Opel Kapitän. Skulle inte ens kunnat gissat. Men det är det ju för fasen. Nu blev jag plötsligt sugen på ett rod-bygge på en sån. Men förmodligen är dom nog 99,9% bortrostade vid det här laget. ;/
Gott folks! Tack för hjälpen!
nädu hittar du en sån är den troligtvis ganska fin, men dyr.. blymönjade karosser drar sej för att rosta;)