3866
Sök

Taklucka som lever sitt egna liv !!!

Meerx
28 februari 2008
#1
Pappa har en 850 med eltacklucka som lever sitt egna liv bokstavligt...
Sen öppnar sig , stänger sig.. helt utan anledning hmm....

Öppnar sig i båda lägena , sen när den ska öppna sig helt går den inte alltid hela vägen bak utan stannar å stänger sig igen.. Den drar den igång igen upp å ner upp å ner stänga öppna stänga öppna....

Å de e inte de att den gör de ibland , utan hela tiden....



Nån som vet nått om detta ???


Kram !!!

186 Inlägg
28 februari 2008
#2
låter ju hel trevligt! man får sig ett gott skratt åt skiten iaf! wink

snabbaste lösningen för att få den stängd måste väl vara att rycka säkringen till takluckan när den är i stängt läge??

lagar ju inte felet men de slipper regna in iaf wink


Mvh danne


Meerx
28 februari 2008
#3
danneC5 skrev:
låter ju hel trevligt! man får sig ett gott skratt åt skiten iaf! wink

snabbaste lösningen för att få den stängd måste väl vara att rycka säkringen till takluckan när den är i stängt läge??

lagar ju inte felet men de slipper regna in iaf wink


Mvh danne

Skrattar gör ja åt de kan ja lova tongue

Men den säkringen går till nått annat, kommer inte ihåg va de va bara hmm Hmmm....

Servicerådgivare
715 Inlägg
28 februari 2008
#4
Meerx skrev:
danneC5 skrev:
låter ju hel trevligt! man får sig ett gott skratt åt skiten iaf! wink

snabbaste lösningen för att få den stängd måste väl vara att rycka säkringen till takluckan när den är i stängt läge??

lagar ju inte felet men de slipper regna in iaf wink


Mvh danne

Skrattar gör ja åt de kan ja lova tongue

Men den säkringen går till nått annat, kommer inte ihåg va de va bara hmm Hmmm....

leta upp vart motorn sitter till takluckan o ryck kontaktstycket då?
löser ju inte felet med slipper konstiga ryck..

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Meerx
28 februari 2008
#5
chrille_ skrev:
Meerx skrev:
danneC5 skrev:
låter ju hel trevligt! man får sig ett gott skratt åt skiten iaf! wink

snabbaste lösningen för att få den stängd måste väl vara att rycka säkringen till takluckan när den är i stängt läge??

lagar ju inte felet men de slipper regna in iaf wink


Mvh danne

Skrattar gör ja åt de kan ja lova tongue

Men den säkringen går till nått annat, kommer inte ihåg va de va bara hmm Hmmm....

leta upp vart motorn sitter till takluckan o ryck kontaktstycket då?
löser ju inte felet med slipper konstiga ryck..

Kan man göra... men sen när man vill öppna den då??
de e ju de hmm

560 Inlägg
28 februari 2008
#6
Kanske fått virus eller blivit hackad wink

/Martin


Sök