Sex med damcyklar ??

Aerodynamik ...
29 februari 2008 · 7 120 Inlägg

FLindgren skrev:
så går det när inte ni kvinnor släpper till lite oftare wink

lollollollol

Reichte86
29 februari 2008 · 509 Inlägg

Jag hoppas att han gömde sig i buskarna och kollade deras miner! fan va skoj!

beta
29 februari 2008 · 804 Inlägg

Lagom stört.
Men, en av de mer harmlösa sexuella störningarna jag har hört. Lätt bättre än en snuskgubbe som raggar på barn eller våldtäktsmän. Jag vet ju vad jag hade gett killen i födelsedagspresent om jag hade känt honom. Cykelsadel + luktegott från H&M. smile

Senast redigerat av baaki (29 februari 2008)

putte-p
29 februari 2008 ·

Vad kommer härnäst, ofredande av dressincyckel?

Severin
29 februari 2008 · 1 587 Inlägg

Herregud.. Detta va sjukt, vidrigt.. Asså man finner inte ord för att förklara nåt sånt här lixom :S!

Severin
29 februari 2008 · 1 587 Inlägg

Limey skrev:

John87 skrev:
"Whatever floats your boat".

Usch.. Men han använde ju gummi iaf tongue

Ja usch, tänk om han hade gjort cykeln gravid! yikes

Då föds en trehjuling wink

ASG*

Okim Dra mig i draken!!!
29 februari 2008 · 616 Inlägg

ja säger bara en rosa damcykel så är saken biff på en fredag kväll!! HAHAHAHAHAHAA

Mvh// Okim // Jocke
Moser .-ϻΘϨƎЯ
29 februari 2008 · 1 313 Inlägg

fick höra om detta på jobbet idag, satte kaffet i halsen, garvade hela fikarasten, , bilden i huvudet av en man som juckar mot en cykel...hahahha

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Opelmadness German cars, quality and beyond
29 februari 2008 · 8 197 Inlägg

baaki skrev:
Lagom stört.
Men, en av de mer harmlösa sexuella störningarna jag har hört. Lätt bättre än en snuskgubbe som raggar på barn eller våldtäktsmän. Jag vet ju vad jag hade gett killen i födelsedagspresent om jag hade känt honom. Cykelsadel + luktegott från H&M. smile

lol lol lol HAHAHAH!!!

Men hon som var med i hundra höjdare på femman då? Som var kär i eller t.o.m gift med berlinmuren och gned sig mot grannens staket... Hade ett ministaket med i sängen!yikes
Kanske kände cykelpåsättaren.. tongue

Senast redigerat av Irmscher Vectra (29 februari 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
SaabLejon ÖSM #1 -08
29 februari 2008 · 484 Inlägg

Arnel1 skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1945645.ab     Hahah smile

Sjuk, sjukare, sjukast typ.
Vet inte vad man borde kalla det där för, men knappast sex, snarare någon personlig allvarlig störning hmm

Upplevt mig vara väldigt tolerant, men va F-N!
Lås in killen med Handfängsel och tvångtröja i ett litet rum klätt med olika damsadlar och annat sånt, för sånt folk ... tack!


Tillägg:
Får väl citera polarn, "den sista idioten är inte född än"
Lite grovt jag vet, men förvånad ska man visst bli var eller varannan dag *snudd på chockad*

Senast redigerat av SaabLejon (29 februari 2008)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
SaabLejon ÖSM #1 -08
29 februari 2008 · 484 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

baaki skrev:
Lagom stört.
Men, en av de mer harmlösa sexuella störningarna jag har hört. Lätt bättre än en snuskgubbe som raggar på barn eller våldtäktsmän. Jag vet ju vad jag hade gett killen i födelsedagspresent om jag hade känt honom. Cykelsadel + luktegott från H&M. smile

lol lol lol HAHAHAH!!!

Men hon som var med i hundra höjdare på femman då? Som var kär i eller t.o.m gift med berlinmuren och gned sig mot grannens staket... Hade ett ministaket med i sängen!yikes
Kanske kände cykelpåsättaren.. tongue

Men allvarligt, sluta skrämmas nu. Börjar ju bli riktigt otäckt det här wink

Tycker synd om psykologen som ska försöka reda ut skiten och ställa det tillrätta så gott det nu kan gå.

Senast redigerat av SaabLejon (29 februari 2008)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
beta
29 februari 2008 · 804 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

baaki skrev:
Lagom stört.
Men, en av de mer harmlösa sexuella störningarna jag har hört. Lätt bättre än en snuskgubbe som raggar på barn eller våldtäktsmän. Jag vet ju vad jag hade gett killen i födelsedagspresent om jag hade känt honom. Cykelsadel + luktegott från H&M. smile

lol lol lol HAHAHAH!!!

Men hon som var med i hundra höjdare på femman då? Som var kär i eller t.o.m gift med berlinmuren och gned sig mot grannens staket... Hade ett ministaket med i sängen!yikes
Kanske kände cykelpåsättaren.. tongue

Stör mig inte ett skit, hon hade fått gnida sig mit vilket fysiskiskt objekt som helst så länge det inte påverkar någon annan negativt. Det är viktigaste, tar ingen illa upp av att någon gnider sig mit berlinmuren, eifeltornet, tourning torso, go ahead, det skadar ingen, gör vad fasiken ni vill. Ha vilka störningar som helst bara ingen måste gå och lukta på kärlekssaften dagen efter. Finns värre problem än så att bry sig om.

Opelmadness German cars, quality and beyond
29 februari 2008 · 8 197 Inlägg

SaabLejon skrev:

Irmscher Vectra skrev:

baaki skrev:
Lagom stört.
Men, en av de mer harmlösa sexuella störningarna jag har hört. Lätt bättre än en snuskgubbe som raggar på barn eller våldtäktsmän. Jag vet ju vad jag hade gett killen i födelsedagspresent om jag hade känt honom. Cykelsadel + luktegott från H&M. smile

lol lol lol HAHAHAH!!!

Men hon som var med i hundra höjdare på femman då? Som var kär i eller t.o.m gift med berlinmuren och gned sig mot grannens staket... Hade ett ministaket med i sängen!yikes
Kanske kände cykelpåsättaren.. tongue

Men allvarligt, sluta skrämmas nu. Börjar ju bli riktigt otäckt det här wink

Hahahah! Det värsta är ju att det är sant!
Fan, ska itne ens damcyklar få vara ifred nu.. Kan inte damerna glida runt på stan och glänsa ensamma på kvällen förrän killen dyker upp, kastar av tanten och börjar jucka på cykeln istället!
Snacka om galet... lol
Visserligen bra om alla våldtäktsmän satte på cyklar istället för kvinnor iofs.
Hmm.. Tvångsrehab till tantcyklar för alla dömda våldtäktsmän? roll

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Opelmadness German cars, quality and beyond
29 februari 2008 · 8 197 Inlägg

Larsson_Power skrev:
När jag kom ut från ungdomsgården en kväll för några år sen hade nån spottat på sadeln på moppen och lagt en använd prilla där på.. kan det ha varit "cykel-påsättarens" stora genombrott kanske ? smile HAHA !

Kanske var din moppe som smygsnusat? wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Larsson_Power Saabvilde!
29 februari 2008 · 1 708 Inlägg

När jag kom ut från ungdomsgården en kväll för några år sen hade nån spottat på sadeln på moppen och lagt en använd prilla där på.. kan det ha varit "cykel-påsättarens" stora genombrott kanske ?  HAHA !

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Larsson_Power Saabvilde!
29 februari 2008 · 1 708 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Larsson_Power skrev:
När jag kom ut från ungdomsgården en kväll för några år sen hade nån spottat på sadeln på moppen och lagt en använd prilla där på.. kan det ha varit "cykel-påsättarens" stora genombrott kanske ? smile HAHA !

Kanske var din moppe som smygsnusat? wink

Haha ! Ja så kanske det var ja ! big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Tiger1978 Fattig student
29 februari 2008 · 1 282 Inlägg

baaki skrev:
Lagom stört.
Men, en av de mer harmlösa sexuella störningarna jag har hört. Lätt bättre än en snuskgubbe som raggar på barn eller våldtäktsmän. Jag vet ju vad jag hade gett killen i födelsedagspresent om jag hade känt honom. Cykelsadel + luktegott från H&M. smile

Den som raggar på våldtäcktsmän bör ju med oroa sig.. (hehe).. Var bara tvungen

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
Opelmadness German cars, quality and beyond
29 februari 2008 · 8 197 Inlägg

Tiger1978 skrev:

baaki skrev:
Lagom stört.
Men, en av de mer harmlösa sexuella störningarna jag har hört. Lätt bättre än en snuskgubbe som raggar på barn eller våldtäktsmän. Jag vet ju vad jag hade gett killen i födelsedagspresent om jag hade känt honom. Cykelsadel + luktegott från H&M. smile

Den som raggar på våldtäcktsmän bör ju med oroa sig.. (hehe).. Var bara tvungen

lol Fyndigt... wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
29 februari 2008 · 6 170 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:

Tiger1978 skrev:

baaki skrev:
Lagom stört.
Men, en av de mer harmlösa sexuella störningarna jag har hört. Lätt bättre än en snuskgubbe som raggar på barn eller våldtäktsmän. Jag vet ju vad jag hade gett killen i födelsedagspresent om jag hade känt honom. Cykelsadel + luktegott från H&M. smile

Den som raggar på våldtäcktsmän bör ju med oroa sig.. (hehe).. Var bara tvungen

lol Fyndigt... wink

Tror faktiskt han kom på det skämtet på Överskottsbolaget.





(ÖB = "Sveriges fyndigaste varuhus" wink  lol )

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
kohler
1 mars 2008 · 671 Inlägg

baaki skrev:
Lätt bättre än en snuskgubbe som raggar på barn eller våldtäktsmän.

Jo en snuskgubbe som raggar på våldtäktsmän ... det vore nått !!

Second is the first loser
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang