Tjena.
Nu är min förra bil såld, vissligen fick jag inte mycket för den. Men i allafall så ska ny bil köpas ganska så snart. Jag har en budget på 60000:- hitils, har funderat på att ta lån och köpa någon riktigt grym bil, men jag vet inte riktigt. Är både för och nackdelar när jag tänker på det.
Har spanat in dessa tre bilar.
* VW Passat 1.8t
* VW Bora V5
* Volvo S40 T4
Tycker att alla dessa tre bilar uppfyller alla mina krav gott som och de gör det svårare att välja. Som jag skrivit tidigare i mina trådar när de gäller bilköp så har jag planer styling, trim och ljudbygge. Jag vet att sugmotor inte direkt är billigt att trimma. Den som har bäst trimmöjligheter är ju T4:an, men den börjar bli så vanlig bland ungdomar, vilket är ganska tråkigt då de flesta ser lika ut när de gäller styling.
Bora har jag funderat starkt på, ganska så ovanlig bil när det gäller styling, finns en hel del saker till dom så de kan bli riktigt fräscha. sen så låter V5 riktigt underbart.
Passaten 1.8t är samma sak där som med T4, väldig vanlig, men man kan få dom riktigt snygga. Sen så tror jag att Passat har något bättre kvalité än vad en S40 har.
Vore jag gjord av pengar så hade jag utan tvekan skaffat mig en Golf R32 eller en Passat W8

men jag får fortsätta drömma vidare och köra på de jag har råd med.
Vad skulle ni gjort i mitt läge, vilken av bilarna hade ni valt, och varför?

Mvh Pappi