4011
Sök

Kvinna i nöd! (behöver hjälp av en eller flera experter)

Körv
3 535 Inlägg
8 mars 2008
#21
Ursäkta att jag säger detta.. men tyckte S60in var fruktansvärd med det där kjolpaketet som är på.

Men kommande s80in är å andra sidan väldigt fin.
Senast redigerat av decib3L (8 mars 2008)

Truckdriving Man

7 100 Inlägg
8 mars 2008
#22
gjorde inte så mkt,men hoppas att den dög!
http://www.garaget.org/gallery/archive/27938/275296_qklz7d.jpg

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Cnc-operatör
608 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#23
decib3L skrev:
Ursäkta att jag säger detta.. men tyckte S60in var fruktansvärd med det där kjolpaketet som är på.

Men kommande s80in är å andra sidan väldigt fin.

aha oki! tack för den komplimangen tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Cnc-operatör
608 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#24
Syst3m skrev:
__r0b1n skrev:
RouziMotorsport skrev:
Är det bara jag som tycker fronten liknar audi a4 lite? Volvo tittar ju en hel del på tyska bilar,

kolla längre upp i tråden. folk som skrivit upprepade gånger att det är kopior på audi frontspoilers

Jo men de är fan inte Volvo som rippar av Audi. Det är Heico isf.

Nämn en gång då Volvo tittat på tyska bilmärken?

Gör du en helt ny bil i ditt garage kommer 20 pers säga att du tagit från mercedes, 20 från bmw, 20 från toyota. Du fattar, allt nytt liknar något gammalt.

jeoo...de är fasiken inte lätt att göra nått som inte är lik nått som redan finns! för de finns ju redan nått otroligt mycket varianter och stilar !! yikes är väl nästan omöjligt att göra nått NYTT idag ..isf får biltillverkarna göra groteska bilar som ingen köper! hmm

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan


Sök