Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Severin
8 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Ja det blev jätte bra med tanke på årstiden och vädret asså big_smile De lär kunna bli sååå himla mkt bättre till sommarn, bara vi håller igång det så här på detta sättet så blir de nog ännu bättre ska ni se big_smile!!

Ja tyckte iaf de va jätte lyckat !! big_smile

KeckeNyman
9 mars 2008 · 15 Inlägg

jo de var la lyckat, vi drar la till GBG nästa helg tongue

Volvo 740 TDI "Ulle" (1988)
Volvo 240 TDI cab "jägern" (1978)
christofferedil Yellow bug!
9 mars 2008 · 1 640 Inlägg

Haha, man blev riktigt glad när man kom ner till stan och fick se hur många som egentligen kommit dit.. Najs!

Men, som jag och Severin diskuterade efter att polisen lagt sig i våra olagliga aktiviteter, Tre Snäckor nästa gång för rejs? Det finns enbart 2 vägar dit, inte så mycket folk i rörelse osv..

Nu kände de sig nog kaxiga när de kom, inte ett ljud på radion, men såfort alla åkt fick de ur sig ett "Ha! Nu blev de allt skraja och la benen på ryggen och försvann" typ.. Ungefär som om dom visste att nån satt o lyssnade roll

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

Riktigt sköj gubbar! kom ner till götet nästa vecka så får vi se om vi hinner snickra ihopp någe sköj! smile

beemern .......
9 mars 2008 · 2 655 Inlägg

jag e dock besviken än en gång, för faan folk sluta stå å glo, raca eller åk hem typ, vill inte låta grinig men e man iväg för att raca då ska man raca inte bara stå där som ett fån. ska ordna ihop min bil så de blir lite action nån gång tongue...

MrKerm Avstängd
9 mars 2008 · 1 557 Inlägg

Tja...
Nice bil du har smile
Riktigt kul initiativ Borås + Gbg..
Synd jag fick reda på det så sent sad annars hade jag kommit bort också.
Blir det gbg nästa helg?
Kanske behövs någon hjälp med att dra dit lite fler bilar big_smile
Tycker själv det e otroligt skoj, mer skoj ju fler det är ..

Ha det...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Hmm.
9 mars 2008 ·

sry att jag inte kunde komma förbi idag.... blev andra planer =P... men åkte 150an förbi vid halv  tolv och än då fanns det ett 20-tal bilar.. + en svart 740(såg ut som d i farten iaf) med grönt neon under haha =P....

jaja, får se till att komma nästa gång smile.... ha't.

Senast redigerat av Hmm. (9 mars 2008)

Ziggs Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
9 mars 2008 · 1 312 Inlägg

Fan de här låter ju riktigt kul=) Ska bara besikta bilen imorgon så är jag på wink

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/
Subaru WRX STi "V.2" (2016)
Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

MrKerm skrev:
Tja...
Nice bil du har smile
Riktigt kul initiativ Borås + Gbg..
Synd jag fick reda på det så sent sad annars hade jag kommit bort också.
Blir det gbg nästa helg?
Kanske behövs någon hjälp med att dra dit lite fler bilar big_smile
Tycker själv det e otroligt skoj, mer skoj ju fler det är ..

Ha det...

Tjenare !! Jo, de va jag o en till som drog igång de förra helgen o lyckades rätt bra tycker jag !! big_smile
Alltså nästa vecka blir det till Gbg.. Men vart vi ska träffa dom och hur många vi är från Borås det vet jag inte än.. Det får vi se mer under veckan.. Men om ni kan fixa mer folk som hänger på så gör gärna det big_smile!!

Årstiden just nu är inte för race egentligen men ändå lyckades det bli nåt litet iaf smile De e ja väldigt glad för att folk kom o hade viljan iaf.. Sen dom som kör o inte kör de e inte riktigt mitt problem, vi kan lixom inte tvinga någon.. sad tyävrr hehe..

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

Om nån har kort från kvällen, så skulle de va kul om de publicerade dem här i forumet smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

HyperSonica skrev:
Om nån har kort från kvällen, så skulle de va kul om de publicerade dem här i forumet smile

Tycker ja me!! big_smile Lägg upp dom isåfall !!

GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

finnes några under evenemang smile

christofferedil Yellow bug!
9 mars 2008 · 1 640 Inlägg

Själv lyckades man ju lämna kameran hemma, trodde faktiskt inte det skulle bli såpass mycket folk big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

GiGanT skrev:
finnes några under evenemang smile

Vaa? Vaaartdå? :S

Sump Runk Rätt O Slätt!
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

GiGanT skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=Glansen&cat=44730&image=275548

sweet... Tack smile
Gick de bra o rulla hem igår då? smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

jao... var 150-170 hela vägen hem så smile gick rätt fort.. synd bara att de blåste så sad

Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Haha Vare minus grader igår natt lr ?? smile

GiGanT
9 mars 2008 · 242 Inlägg

naa.. var typ 3-4 grader.. men regnet gjorde ju så att de kändes kallare... tongue

Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

GiGanT skrev:
naa.. var typ 3-4 grader.. men regnet gjorde ju så att de kändes kallare... tongue

Joo, de kan ja tänka mig tongue Synd att det började regna fan sad de va väldigt synd asså.. Men men de va skojj igår iaf tongue Finns de inte fler bilder från igår smile ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang