hehe nä det hade ja inte tänkt men man vet ju aldrig! om det blir värssta snstormen där uppe å alla kommer på sina lågprofils sommarpuckar som e bredare än karrossen
jag diggar stuket på BMW:n nu
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
hehe nä det hade ja inte tänkt men man vet ju aldrig! om det blir värssta snstormen där uppe å alla kommer på sina lågprofils sommarpuckar som e bredare än karrossen
jag diggar stuket på BMW:n nu
hehe tack jag är lite nöjd
på tal om det, var det rätt limgrejer
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2091666.ab där har vi orsaken till oron :S
Det är inte farligt. Jag gjorde ett test så jag kommer inte dö än när jag ät 77 bast kommer jag ta livet av mig och jag kommer känna smärta stod det iallafall:S
Skit i vädret vem vryr sig? man behöver bara mer kläder så går det lika bra
eriken har ju inga vinterdäck :S men det är lugnt, jag har erikens biljett här så kommer jag inte dit så kommer han inte in, om han inte köper en ny biljett då
Skit i vädret vem vryr sig? man behöver bara mer kläder så går det lika bra
eriken har ju inga vinterdäck :S men det är lugnt, jag har erikens biljett här så kommer jag inte dit så kommer han inte in, om han inte köper en ny biljett då