3423
Sök

Bilder: Träff i Dalen igen, nya bilder på sida 30

227 Inlägg
7 april 2008
jo ja kollade efter a4 innan, men isåfall va det för att sälja bmwn å köpa en a4 tongue men sen bestämde ja att pilla me bmwn istället, å då behöver ja en bil man kan köra så länge smile

Vissa faller för grupptryck, andra för laddtryck

2 079 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
jaha intresset för en ny träff verkar vara i topp, vad säger ni om att grilla korv, på grusplanen vid affären, sen åka till HBG på fredag eller lördag?? eller kanske Ring knutstorp där är det saabträff, lite bankörning m.m
Senast redigerat av Mackanol (7 april 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Driver
195 Inlägg
8 april 2008
hahahahaha saab hahahahahahaahaha

of Dalen <Drifting fore live>

Driver
195 Inlägg
8 april 2008
på tal om... så har jag bokat besiktningstid till 745an. kl 12:50 på fredag big_smile

2 079 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
va bra, då kan vi ha tävling, flest antal tvåor, för saaben ska ju också in snart

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

227 Inlägg
8 april 2008
hahaha tongue jag har en 2a på jettan.
Ska snart återgärda den big_smilebig_smile

2 079 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
jasså, låt mig gissa vad det är, hmm, fjädrar

2 079 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
förresten så följer denna tråd inte reglerna längre så den blir nog låst när som helst tongue
§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

227 Inlägg
8 april 2008
Mackanol skrev:
jasså, låt mig gissa vad det är, hmm, fjädrar

hhehe de kunde man tro men de ere inte yikes
Det är stabilisatorstag fram höger som ska bytas big_smile

2 079 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
jaha, där ser man, men imorn ska krombokstäverna på !! och eventuellt ett par extraljus

227 Inlägg
9 april 2008
ojoj tongue härligt, äntligen lite styling big_smile hehe de blir säkert läckert

2 079 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
jag satte bort några bokstäver innan, sen slet jag väck ett par stycken, sen satt jag dit några fler, sen slet jag väck dom andra wink svårt att bestämma mig, nu måste jag ha nytt lim också för mitt gamla PL600 hade frusit sad

227 Inlägg
9 april 2008
Mackanol skrev:
jag satte bort några bokstäver innan, sen slet jag väck ett par stycken, sen satt jag dit några fler, sen slet jag väck dom andra wink svårt att bestämma mig, nu måste jag ha nytt lim också för mitt gamla PL600 hade frusit sad

heheh låter ju trevligt tongue hoppas de blir fint wink

Driver
195 Inlägg
9 april 2008
var är alla ikväll?????????????? äe det dalenträff utan att jag vet om det ???????????

2 079 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
740Drifting skrev:
var är alla ikväll?????????????? äe det dalenträff utan att jag vet om det ???????????

näe, alla är nog hemma å sover eller nåt......

Driver
195 Inlägg
10 april 2008
Mackanol skrev:
740Drifting skrev:

näe, alla är nog hemma å sover eller nåt......

hahahahha okej sova mitt på dagen :S

2 079 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/310997_p0ywex.jpg
samling, synd att de andra åkte, men de får följa med nästa gång wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/310998_jqgfdz.jpg
tyvärr så fokuserade kameran på lite fel grejer men detta är Isac som bränner däck med sin slöe jetta och johan som ska "visa hur man gör" men han ångrar sig när det kom en person utspringande ur byggnaden....

https://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/311000_og0yi0.jpg
sista samling innan vi åkte till badplatsen å snackade lite och sen åkte vi hem
nästa gång, Imorn?,  får vi grilla korv också.....

227 Inlägg
10 april 2008
hahaha fyfan tongue de va de värsta big_smile å att jettan e så slöö big_smile

Driver
195 Inlägg
10 april 2008
haha, han va väldigt trevlig eller ne agrisiv kille va det. ja å så kommer person X och gör ringar där senare och han fick springa igen tongue han får kondition idag. jaja de e la klart synd om han som måste jobba så här sent

2 079 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
fyfan va bra att han gjorde ringar där nu, haha, men vad säger ni, stoooor träff imorn? jag kan stå med grillar, korv å bröd

Sök