3780
Sök

vart kopierar man en bilnyckel med larmdosa?

med lem
1 147 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
nån som vet vart man kan göra det? var inne på volvo, dom ville ha 2000 för att fixa det och då skulle dom ha både bilen och nyckeln...vilket innebär att bilen kommer stå obevakad på en parkering som vilka stolpskott som helst kommer in på. det e jag inte sugen på. så till frågan, kan bara volvo fixa sånt här eller kan man vända sig till nått annat företag?

s40, med larmdosa och startspärr.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
10 mars 2008
Om det är en kodad nyckel så är det nog rätt kört att hitta någon annan än volvo som kan fixa det, enda sättet att få det billigare vore väl om du ringde runt till olika volvo-handlare och jämförde priser eller om du helt enkelt känner nån på volvo som kan fixa det billigare.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

med lem
1 147 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Om det är en kodad nyckel så är det nog rätt kört att hitta någon annan än volvo som kan fixa det, enda sättet att få det billigare vore väl om du ringde runt till olika volvo-handlare och jämförde priser eller om du helt enkelt känner nån på volvo som kan fixa det billigare.

jaha, det sög ju. jo får höra runt, men bör ju ligga runt samma pris på volvomekare

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
10 mars 2008
Du bör väl iaf kunna spara nån hundring, när jag köpte kolfiberpanelen till min 9-5:a så skiljde det ett par hundra mellan några olika saab-handlare, inte helt omöjligt att det kan bli likadant för dig smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

med lem
1 147 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
yes, ska höra vad dom säger. tack för svaret smile

Sök