18WOS HAULIN MED MM Lägg gärna upp bilder på era LASTBILAR i spelen!

Miklen
13 juli 2008 ·

...Är det bara jag eller hur har ni ställt in ratten för er som använder det. Känns som man sitter å knickar 1 hack hit å dit när man kör rakt fram för att lastbilen inte går rakt fram..lite sådär småstörande.. Har testat lite olika inställningar men inte kommit fram te nåt bra direkt..

Gotlands-sork
13 juli 2008 · 6 Inlägg

Fartsyndare skrev:
Någon som har koll på hur det funkar när man anställer förare? Jag har anställt en och fixat bil o trailer åt honom, fixat kontrakt med ett företag, börjar han då köra själv utan vidare inblandning från mig?

De rullar på själv komm ihåg att gå in och gör en service med jämna mellan rumm annars kan de bli dyrt

Hur får man in mods i spelet, någon har några scania att släppa ut på vägarna!

De som inte döda, de härda!
Cebe_
13 juli 2008 · 27 Inlägg

jag har ett flertal scanior, Vilken modell sökes tongue

Överdrivet ska de inte va!
anderssonboy
13 juli 2008 · 355 Inlägg

laddar ner det nu tongue

Miklen
13 juli 2008 ·

..Spelade lite Long Haul å kunde bara inte låta bli att lägga märke till att dom bara har vänt däcken på lastbilen... så hälften har rätt rotationsriktning å hälften inte smilebig_smile

Senast redigerat av Miklen (13 juli 2008)

Cebe_
13 juli 2008 · 27 Inlägg

hahaha. Longhaul är kasst. Svårt att modda och inga orkar modda det heller. Haulin is the shit wink

Överdrivet ska de inte va!
Miklen
13 juli 2008 ·

Vilket släpptes senast.. enligt google är det long haul men.. Ja tycker båda saknar för mycke för att va skoj..mycke roligare att sitta å leka me kranar i Rigs of Rods isåfall smile grafiken är ju likvärdig tongue

anderssonboy
13 juli 2008 · 355 Inlägg

nån som har en crack till long haul  ? som kan skicka till min msn lr nått  vill prova spelet nu  tongue  min msn är Anderssonboy@hotmail.com vore väldigt tacksam om nån kunde skicka den..

Cebe_
13 juli 2008 · 27 Inlägg

jag har bara haulin crack, men ska se ifall jag kan hitta nået!

Överdrivet ska de inte va!
anderssonboy
13 juli 2008 · 355 Inlägg

Cebe_ skrev:
jag har bara haulin crack, men ska se ifall jag kan hitta nået!

okey tackar.. jag har lettat som en dåre men lyckas inte hitta nått men är inte specielt duktig på datorer heller så tongue

Fartsyndare Pro detailer
14 juli 2008 · 417 Inlägg

Har du inte hittat det till ikväll så kan jag skicka det, har det hemma på datorn.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
anderssonboy
14 juli 2008 · 355 Inlägg

nån som kan adda min msn o skicka craken till haulin då istället har instalerat det nu men värkar  som att jag behöver crack så nån vänlig själ för gärn skicka de tongue  min msn är Andersonboy@hotmail.com

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
14 juli 2008 · 3 404 Inlägg

Miklen skrev:
Vilket släpptes senast.. enligt google är det long haul men.. Ja tycker båda saknar för mycke för att va skoj..mycke roligare att sitta å leka me kranar i Rigs of Rods isåfall smile grafiken är ju likvärdig tongue

Tror att American Long Haul släpptes efter Haulin' då Long Haul har mkt bättre grafik (iof testat på olika datorer men det skillde rätt mkt)

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Tha_Zack
14 juli 2008 · 190 Inlägg

Någon som kan förklara hur man lägger in truckarna som man tankar ner från http://home.deds.nl/~equality/


Vilken mapp osv...

(18 Wheels of Steel Haulin)

Tack på förhand wink

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström
Audi A4 1,8TQ "A4-S" (1995)
Cebe_
14 juli 2008 · 27 Inlägg

map skaru ha pologs beta 1.5 du kastar in filerna du får med i mods. Mapedits.zip och map.zip in i mods. De brukar stå i Readmes hur man gör också wink

Överdrivet ska de inte va!
Mollllgan
14 juli 2008 ·

Cebe_ skrev:
map skaru ha pologs beta 1.5 du kastar in filerna du får med i mods. Mapedits.zip och map.zip in i mods. De brukar stå i Readmes hur man gör också wink

Tjenna du verkar kunnig ang detta spel=) Jag köpte det idag på Rusta 99:- får väll testa det nu o se om det e najs med joystick=) hahaha

Installera Fraps nu o spela in lite emd=)

Kan man köra typ i sverige osv osv??

Fooo
14 juli 2008 · 47 Inlägg

Kan någon skriva exakt vad spelet heter så man kan fixa de? Har sökt lite på tpb, men hitta inte =/

Fiesta_Racing Ford fantast
14 juli 2008 · 1 607 Inlägg

spelet heter 18 wheels of stheel haulin :cool:

någon som har fett med pengar så man kan köpa en spejsad lastbil direkt. typ en scania eller något
en nu kostar ju 150000$ och för lasten får man ju bara betalt för 1000$:rolleyes:

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den
Mollllgan
14 juli 2008 ·

Fiesta_Racing skrev:
spelet heter 18 wheels of stheel haulin cool

någon som har fett med pengar så man kan köpa en spejsad lastbil direkt. typ en scania eller något
en nu kostar ju 150000$ och för lasten får man ju bara betalt för 1000$roll

Jag har 198 000 000 på kontot... Kommer länk om fusket=)

http://youtube.com/watch?v=MvZU8Tb26p0& … re=related

Mvh

anderssonboy
14 juli 2008 · 355 Inlägg

snälla nån som har cracken vill börja spela nu tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang