4002
Sök

Diablo

1 297 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
Tja!

Fick ett jävla sug på att lira diablo 1 smile Kommer inte ihåg hur många man kunde köra samtidigt? Ventrilo och hamachi kommer användas! Någon som är på?!?

Neerd
1 596 Inlägg
12 mars 2008
synd man inte har kvar spelet^^ men minns det och det var kul=D

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

1 297 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
Det går att "köpa" smile

1 297 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
Då testar vi igen ikväll! någon som är på!?!?!

1 661 Inlägg
13 mars 2008
2an är ju mkt roligare... Helst med mod på med.

1 297 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
vadå för mod? Vill du spela 2an så funkar de för mig med.. är sjukt sugen på diablo smile

1 489 Inlägg
13 mars 2008
Spelar Diablo2 med himachi dagligen smile

Snart klarat ut det, är på 5:e världen, andra questen wink

• Även den starka måste ta i när han skiter

1 297 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
MarcusL sitter du på ventrilo? Pma ip å pw till mig smile lr skriv de här smile

1 661 Inlägg
13 mars 2008
Hardjim skrev:
2an är ju mkt roligare... Helst med mod på med.

Brukar köra valhalla har jag för mig. Gör ju att det blir lite nya skills och fiender tål mer och man går level oftare plus att det finns fler levlar. Och lite nya monster och prylar med.
Kul som fan. Har aldrig lirat online dock.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 mars 2008
Blir ju fel för mig sad Har ett äkta diablo 2, installation osv går bra, men ja kan inte starta det.

http://img249.imageshack.us/img249/908/fel1ah3.jpg

http://img249.imageshack.us/img249/8403/fel2ta5.jpg

Vad är det för fel någon?
(högerklicka på bilderna och välj "visa bild" för att se i riktig storlek.)
Senast redigerat av Mäki (13 mars 2008)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
13 mars 2008
@Mäki
Det har troligen bleve nå fel att en fil är borta eller liknande, lättast är nog bara att installera om igen.

Nu blev ju ja med sugen på att börja lira igen, men då blir man liksom "fast" i skiten xD
Senast redigerat av Waho (13 mars 2008)

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 mars 2008
Waho skrev:
@Mäki
Det har troligen bleve nå fel att en fil är borta eller liknande, lättast är nog bara att installera om igen.

Nu blev ju ja med sugen på att börja lira igen, men då blir man liksom "fast" i skiten xD

Har redan testat en 2-3ggr hmm Skumt när det är äkta.

268 Inlägg
13 mars 2008
kul o se att folk fortfarande spelar diablo, trodde jag va den enda som fortfarande höll på! smile
undrar hur många tusentals timmar man lagt ner på det??! fast det ska ju va diablo II Lord Of Destruction! smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

1 297 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Det känns iofs lite trist att börja nöta diablo2 igen.. som man klarat igenom så många gånger. Men valhalla låter som ett sjysst mod. Vi styr upp en ventrilo och hamachiserver till ikväll grabbar smile Sj slutar man jobba 21, men någon kan väl fixa server till dess?

8 156 Inlägg
13 mars 2008
Mäki skrev:
Waho skrev:
@Mäki

Har du uppdaterat med senaste patchen också? Jag löste iaf mitt problem på den inte alldeles lagliga vägen.
Konstigt att en patch som gör att man slipper cdskivan fixade problemet för min del?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
13 mars 2008
d2 är sjukt skoj! big_smile

Kan någon eller Orkar någon förklara för tröga mig vad och Hur en vent funkar och hur man gör?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 mars 2008
Phaetoon skrev:
Mäki skrev:
Waho skrev:
@Mäki

Har du uppdaterat med senaste patchen också? Jag löste iaf mitt problem på den inte alldeles lagliga vägen.
Konstigt att en patch som gör att man slipper cdskivan fixade problemet för min del?

Ja fick det att funka, fick ändra video-inställningarna till det lägre alternativet smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 mars 2008
Vill någon ha en vent utan att behöva göra en egen har jag min på esab86.no-ip.org:3784 smile

Finns kanaler osv klart att använda, bara till att hoppa in. Venten är oftast tom förutom när man lirar något med någon tongue

EDIT: Kanaler finns ATM för:

BF2142
C&C3
CS:S
Diablo (& Hellfire)
Freelancer
MS:C

smile

EDIT2: Nu har jag dragit igång ett Hamachi-nätverk med:

Namn: [TBoC] Gaming
Lösen: [TBoC]
Senast redigerat av TBOC_Razor (13 mars 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 297 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Okej då drar vi igång! In på TBOC_Razors vent så drar vi igång!

1 297 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Venten är redo. Kom igen nu ppl så drar vi igång! Diablo 2 valhalla är det som gäller

Sök