Bilder : The fast and the furious 4!

Kungen-EssE
18 mars 2008 · 993 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Nissan Skyline R34 GTR
Dodge Charger
Chevrolet Chevelle SS
Subaro Impreza WRX STI Nya.
Nissan GTR
Honda Civic
Honda NSX "Nya" (Typ-R?)
Honda Civic Typ-R "nya"
Porsche 944?
Hyundai Coupe Cabriolet

Och ngn inhämsk? SUV men den tror jag ej medvärkar eller ?
Opel Speedster

Glöm inte, denna bilen är med:

http://vindieselgallery.net/gallery/dis … mp;pos=152

BMW 325i Kamoflage lackad.

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
AeroMalm BMW fantast
18 mars 2008 · 1 172 Inlägg

ååh-- nu har amn nåt att längta till...tongue

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
NxV ElectroRaggare
18 mars 2008 · 883 Inlägg

Blir nog inte hälften så bra som man förväntar sig smile
Hollywood har en förmåga att sabba det mesta.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
STriiiker
1 april 2008 · 609 Inlägg

Mr_ChriL skrev:

TBOC_Razor skrev:

Mr_ChriL skrev:
fan vad gött! den där svarta bilen som Paul Walker satt i, är det en Nissan GTR?
Hoppas att filmen blir typ som ettan smile

Bedöm själv:

http://img137.imageshack.us/img137/4366 … 104nl7.jpg

http://www.supercars.net/carpics/3842/2 … n_GTR5.jpg

Vad tycker du ??  wink

hmm..

svårt att säga wink

den bilen Paul sattt i är nog en Ford Fiesta

Mmm tror jag med, en St ;D

_Wallis_
1 april 2008 · 4 506 Inlägg

Nu har det ju kommit upp en massa nya bilder sedan jag skrev.
944? Är nog en gammal RX-7'a
Och MR2'an är en inte en MR2'a utan en Pontiac.

Kan du andas kan du dö.
Monster91
1 april 2008 · 23 Inlägg

Någon som vet ungefär realese datum på filmen:) ?

hoppas den blir som ettan, för den är ju klart bäst!

Kör för tillfället
Kompressor matad Fiddy(Ten7)
Psychotic Brum säger bilen.
2 april 2008 · 394 Inlägg

Monster91 skrev:
Någon som vet ungefär realese datum på filmen:) ?

hoppas den blir som ettan, för den är ju klart bäst!

det står tidigare i tråden.. (och på imdb)

Senast redigerat av Psychotic (2 april 2008)

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
Bonne_MazdaSpeed MazdaSpeed.se
6 april 2008 · 174 Inlägg

Lindgren_ skrev:
http://vindieselgallery.net/gallery/thumbnails.php?album=318&page=1 kolla här smile

Fan va nice! lol

Hee-Maan
6 april 2008 · 3 113 Inlägg

för er som inte hört... Vin Diesel gör en Eddie Griffin.. (ni vet han som råka krascha en Ferrari Enzo till filmen "Redline", som åt andra sidan sög)

http://www.bespokeventures.com/blog/?p=419

Senast redigerat av cebT (7 april 2008)

Semper Fi
Forza_740 Hardstyle forever <3
15 juni 2008 · 522 Inlägg

När The fast and the furious 4 kommer ut så kommer jag att köpa den,, jag tycker att vin diesel och Paul Walker är så gryma i The fast and the furious och man vill inte missa att köpa The fast and the furious 4 när den kommer ut

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
Quantic
15 juni 2008 · 645 Inlägg

cebT skrev:
för er som inte hört... Vin Diesel gör en Eddie Griffin.. (ni vet han som råka krascha en Ferrari Enzo till filmen "Redline", som åt andra sidan sög)

http://www.bespokeventures.com/blog/?p=419

hehe ahhh men griffin sopade in ferrarin lite hårdare än vin diesel gjorde med denna S2000 tror jag tonguelol

FreddeK
15 juni 2008 ·

kan ju bara bli bättre än tokyo drift...den filmen sög så hårt. ! 1an är bäst än så länge.

prometheus
15 juni 2008 · 7 Inlägg

Haha ja... dom ger aldrig upp big_smile Skitfilmer fulla av människor som är så jävla coola så dom nästan skiter ner sig (tänker mest på killen i RX-7'an i ettan eller tvåan vars enda repliker var typ "YEAH" och "YEAAAAH"). Och den stereotypiska asiattjejen med den rosa bilen och Hello Kitty-animationer som ... hejjar på... Ett mirakel hur nån kan tycka skiten är bra men men wink Filmerna är så fulla av fel så man blir mörkrädd. Ettan och tvåan iallafall. Tex så gör R34'an typ 60mhp när man varvat ur den på trean eller fyran. Mäktigt. Och bilar åker av vägen när man skruvar bort en skruv till durkplåten. Som dom .. lättat bilen med. Varför har dom ens tagit bort golvet under när bilen är så full med skit ändå? big_smile Tokyo Drift har jag lyckats undvika. Förbered er på värdelösa CGI-sekvenser och skrattretande one liners wink.

Förlåt för min bitterhet men jag har svårt att förstå hur någon SERIÖST kan tycka att det är bra filmer. Tjejerna tycker om den för att Vin Diesel och Paul Walker är med. Killarna för bilarna. Mycket mer än så kan det knappast vara känns det som.

Mazda 3 (2015)
Quantic
15 juni 2008 · 645 Inlägg

prometheus skrev:
Haha ja... dom ger aldrig upp big_smile Skitfilmer fulla av människor som är så jävla coola så dom nästan skiter ner sig (tänker mest på killen i RX-7'an i ettan eller tvåan vars enda repliker var typ "YEAH" och "YEAAAAH"). Och den stereotypiska asiattjejen med den rosa bilen och Hello Kitty-animationer som ... hejjar på... Ett mirakel hur nån kan tycka skiten är bra men men wink Filmerna är så fulla av fel så man blir mörkrädd. Ettan och tvåan iallafall. Tex så gör R34'an typ 60mhp när man varvat ur den på trean eller fyran. Mäktigt. Och bilar åker av vägen när man skruvar bort en skruv till durkplåten. Som dom .. lättat bilen med. Varför har dom ens tagit bort golvet under när bilen är så full med skit ändå? big_smile Tokyo Drift har jag lyckats undvika. Förbered er på värdelösa CGI-sekvenser och skrattretande one liners wink.

Förlåt för min bitterhet men jag har svårt att förstå hur någon SERIÖST kan tycka att det är bra filmer. Tjejerna tycker om den för att Vin Diesel och Paul Walker är med. Killarna för bilarna. Mycket mer än så kan det knappast vara känns det som.

Nu tycker jag du låter lite negativ lol

Om man inte kan se dessa filmer som ren underhållning utan måste störa sig på vartenda litet fel i dom så kanske man ska låta bli att kolla på all film som görs då det finns väldigt väldigt många faktafel/misstag i extremt många om inte alla filmer. tongue

http://www.moviemistakes.com/ en sida för dig kanske wink

Forza_740 Hardstyle forever <3
15 juni 2008 · 522 Inlägg

Quantic skrev:

prometheus skrev:
Haha ja... dom ger aldrig upp big_smile Skitfilmer fulla av människor som är så jävla coola så dom nästan skiter ner sig (tänker mest på killen i RX-7'an i ettan eller tvåan vars enda repliker var typ "YEAH" och "YEAAAAH"). Och den stereotypiska asiattjejen med den rosa bilen och Hello Kitty-animationer som ... hejjar på... Ett mirakel hur nån kan tycka skiten är bra men men wink Filmerna är så fulla av fel så man blir mörkrädd. Ettan och tvåan iallafall. Tex så gör R34'an typ 60mhp när man varvat ur den på trean eller fyran. Mäktigt. Och bilar åker av vägen när man skruvar bort en skruv till durkplåten. Som dom .. lättat bilen med. Varför har dom ens tagit bort golvet under när bilen är så full med skit ändå? big_smile Tokyo Drift har jag lyckats undvika. Förbered er på värdelösa CGI-sekvenser och skrattretande one liners wink.

Förlåt för min bitterhet men jag har svårt att förstå hur någon SERIÖST kan tycka att det är bra filmer. Tjejerna tycker om den för att Vin Diesel och Paul Walker är med. Killarna för bilarna. Mycket mer än så kan det knappast vara känns det som.

Nu tycker jag du låter lite negativ lol

Om man inte kan se dessa filmer som ren underhållning utan måste störa sig på vartenda litet fel i dom så kanske man ska låta bli att kolla på all film som görs då det finns väldigt väldigt många faktafel/misstag i extremt många om inte alla filmer. tongue

http://www.moviemistakes.com/ en sida för dig kanske wink

Det håller jag med dig om,

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
Youngblood Billackerare
15 juni 2008 · 737 Inlägg

Kul! Jag hoppas att den blir bra... i klass med 1:an.

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
prometheus
15 juni 2008 · 7 Inlägg

Haha jo men .. Det måste finnas en gräns. Det behöver inte vara 100% realistiskt. Men... är det nån som kan nåt om datorer och ser CSI/NCIS? Precis lika störande, om vi snackar faktafel. Dom försöker ju uppenbarligen göra det realistiskt då de använder riktiga termer osv. Till och med riktiga program ibland. Men sen gör de så mycket fel så allt blir bara skrattretande. Nu tar ifs CSI priset när det gäller sådant. TFATF är faktiskt inte SÅ fel ute som CSI. Men när de ändå gör det så snyggt, använder riktiga tuningbilar, spons från riktiga företag osv, varför inte anstränga sig en gnutta och göra det trovärdigt också? Det är kanske det jag söker... Trovärdigheten. Gillar sci-fi och jag måste säga att tex Star Trek är fan 100 gånger mer trovärdigt än The Fast and the Furios big_smile

Men det är kanske inte just felen jag stör mig på mest utan de extremt töntiga karaktärerna, som är så stereotypa man bara kan få dom. Och alla löjliga grejer alla gör. Som i ettan när det coola gänget (Jetta, Silvia, nån Skyline osv) kommer till ett ställe och ska parkera. Och de glider in perfekt brevid varandra och låser hjulen. Det är så så man spyr. Homiesarna måste till och med PARKERA coolt. Finns ingen gräns på hur coola dom är big_smile Tuggar dom i takt när dom äter också?

De extremt dåliga CGI-scenerna i tvåan förstör en del också. Så brukar det ifs vara. Se bara på Alien 4 eller nyare Star Wars. Ser ut som skit. Men Skylinen i tvåan har ganska intressanta fysiklags-brytande moves för sig wink Kanske borde ta en titt på Tokyo Drift ifs. Hört att det ska vara mindre CGI där. Hoppas dom inte hoppar över nån bro bara...

Mazda 3 (2015)
Rushman Evolution Garage
15 juni 2008 · 1 299 Inlägg

prometheus skrev:
Haha ja... dom ger aldrig upp big_smile Skitfilmer fulla av människor som är så jävla coola så dom nästan skiter ner sig (tänker mest på killen i RX-7'an i ettan eller tvåan vars enda repliker var typ "YEAH" och "YEAAAAH"). Och den stereotypiska asiattjejen med den rosa bilen och Hello Kitty-animationer som ... hejjar på... Ett mirakel hur nån kan tycka skiten är bra men men wink Filmerna är så fulla av fel så man blir mörkrädd. Ettan och tvåan iallafall. Tex så gör R34'an typ 60mhp när man varvat ur den på trean eller fyran. Mäktigt. Och bilar åker av vägen när man skruvar bort en skruv till durkplåten. Som dom .. lättat bilen med. Varför har dom ens tagit bort golvet under när bilen är så full med skit ändå? big_smile Tokyo Drift har jag lyckats undvika. Förbered er på värdelösa CGI-sekvenser och skrattretande one liners wink.

Förlåt för min bitterhet men jag har svårt att förstå hur någon SERIÖST kan tycka att det är bra filmer. Tjejerna tycker om den för att Vin Diesel och Paul Walker är med. Killarna för bilarna. Mycket mer än så kan det knappast vara känns det som.

nää nu tycker jag du låter lite skitnödig, fina tjejer å feta bilar, vad mer kan man begära?

Sky´s the limit...
Emelie_244
15 juni 2008 · 375 Inlägg

Längtar sååå tills denna filmen kommer på bio/film. Lätt att man ska se den ! smile

Volvo S40 (2008)
prometheus
15 juni 2008 · 7 Inlägg

Vad kan man mer begära? Ja du ... wink Av en film som kostar så pass mycket att göra och komstar typ 100 kr att se på bio? En hel del mer faktiskt wink

Mazda 3 (2015)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang