Köpa en Supra utan turbo eller med turbo? Vad tjänar man bäst på om man endå VILL ha turbo på den?

Supratok Toker
18 mars 2008 · 491 Inlägg

Vem vill inte det !  :]

Toker Jr 081102
V1C
18 mars 2008 · 142 Inlägg

Själv har man som mål att skeppa en Za över från USA. Känner en som ska göra jobbet ifall det går igenom. Kolla www.autotrader.com , sen ifall du vill ha en Zipcode så finns 33498. Den är ifrån Boca Raton (Florida). MVH

Gooo Wide =)
Supratok Toker
18 mars 2008 · 491 Inlägg

Jag osså, dvs. jag och polaren..

Toker Jr 081102
V1C
18 mars 2008 · 142 Inlägg

Supratok skrev:
Jag osså, dvs. jag och polaren..

Härligt

Senast redigerat av V1C (18 mars 2008)

Gooo Wide =)
Fel_xi
18 mars 2008 · 211 Inlägg

NightblizZ skrev:
Jadu  , vill komma undan så billigt som möjligt smile

Tänk bara på att ibland får man vad man betalar för..
Har du kollat japan & UK? Eller är du inne på en V.styrd (Felstyrd cool )?

NightblizZ
19 mars 2008 · 284 Inlägg

Vill helst ha en V-styrd smile har tittar runt lite på japanska sidor och dom ligger lågt i pris där hehe..men istället så kostar frakten en hel del.

NightblizZ
19 mars 2008 · 284 Inlägg

Har hittat billiga i usa som är vänsterstyrda.. och dom billigaste hade blivit uppgraderade non-turbos till turbos , kanske inte sån bra ide att köpa?

NightblizZ
19 mars 2008 · 284 Inlägg

för man vet väl aldrig om dom gjort allt ordentligt..

Kornz Solfilmsmontör
19 mars 2008 · 947 Inlägg

NightblizZ skrev:
Vill helst ha en V-styrd smile har tittar runt lite på japanska sidor och dom ligger lågt i pris där hehe..men istället så kostar frakten en hel del.

Du kan ju bara drömma om att hitta en v-styrd supra billigt. En höger styrd supra i england kan du få betala runt 115.000:- svenska. Samma bil tar esc 180.000:- för istället. Så du tjänar en hel del på att åka över. Är inte så krångligt som det verkar. Räkna kanske runt 10.000:- extra med resa och in reggning.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Rille0
19 mars 2008 · 2 021 Inlägg

tycker de där va rätt dyrt för en högerstyrd n/a supra, satsa på import eller en högerstyrd turbo inte sååå jäkla mycket dyrare

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
CarCass CarCass
19 mars 2008 · 627 Inlägg

Är du någorlunda normalt funtad så kan du köra högerstyrt efter en timme utan att tänka på att du sitter på den sidan. Inga problem alls..

Och bara för att säga det:

Du kommer inte få cancer av att sitta där eller några andra sjukdomar för den delen heller. Ratten bits inte och stolen kommer inte skjuta ut dig ur bilen. Bara så du vet det smile

Alltså, satsa på högerstyrt och turbo om du ska ha en supra

Edit: En nackdel är alla postbils-pikar som är kul så där de 50 första gångerna. Men sen blir det drygt hmm

Senast redigerat av StaunteD (19 mars 2008)

Join the Evolution
NightblizZ
20 mars 2008 · 284 Inlägg

Ja i england ja , men i japan är dom betydligt mycke billigare.. och jag har nämligen hittat billiga v-styrda i usa oxå men som sagt frakten kostar , Hittat flera Supra TT orginal för runt 80 tusen i usa , enda problemet är ju att man inte vet vad dom är i för skick , dock så har ju en polare massa kontakter i usa som kanske eventuellt skulle kunna hjälpa till och kolla upp bilarna jag är intresserade av och även fixa frakt.

NightblizZ
20 mars 2008 · 284 Inlägg

Och högerstyrt bryr jag mig inte om så mycket om det är .. har kört de förr så smile men vill iaf helst ha V-styrd wink

itouch
20 mars 2008 · 1 488 Inlägg

För typ 5 år sedan var dem vänsterstyrda inte så dyra, numera har dem blivit klassiska och svindyra när folk fått upp ögonen för supror smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang