Ettårig flicka och treårig pojke döda – mamman, 23, svårt skadad

Hee-Maan
18 mars 2008 · 3 113 Inlägg

tyvärr så finns det personer som tycker detta är "rätt" att göra och helt enkelt utför det, även om det är totalt fel!

Semper Fi
Brandta
18 mars 2008 · 162 Inlägg

O alla jävla undersökningar som ska göras av misstänkta hela tiden...Klart som fan man e psykiskt sjuk om man mördar nån, behöver det ens en utredning på sånt???

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
18 mars 2008 · 3 404 Inlägg

Hur kan man vara så kännslomässigt störd att man kan mörda ett barn!? Den där dåren ska sitta på kåken tills han bara är ben och jord! INGEN kan ta sig rätten att ta någon annan mäniskas liv, och det är nog värre att sitta på kåken i 50år än att dö.

Men vad säger rätt och annat skit om det då? Släpp honom, vi jagar 15åringar som tankat Britney Spears nya istället och kräver dem på miljardbelopp. MYCKET vättigare!

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Phaetoon
18 mars 2008 · 8 156 Inlägg

Låter ju sjukt. Fast det är ju inte säkert att det är Motala-killen som är skyldig.
Man brukar ju inte ge sig på sina egna barn? Vi får se när mamman själv uttalar sig.
(om hon överlever)

R.I.P

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
turbotompa fritidsprofessor
18 mars 2008 · 1 197 Inlägg

Detta gör mig så fruktansvärt arg och ledsen att jag inte ens kan beskriva det.
Förstår inte hur någon kan göra så mot 2 små försvarslösa barn?!! mad
Ända sedan jag läste detta på jobbet i morse har jag längtat hem för att kunna ta min ettåriga son i famnen för att visa hur mycket jag älskar honom och hur mycket han är värd för mig!!

Vila i frid små barn... neutral

Piraten
18 mars 2008 · 166 Inlägg

Får en att undra: Var kommer denna ondska från?

st220hgv Chaufför
18 mars 2008 · 418 Inlägg

............ja man blir ju helt tom! Hur kan man döda 2 försvarslösa barn ?? O även skada deras mamma som dessutom inte är gammal själv. Hur ska hon kunna leva hela sitt vuxna liv efter detta?? Hoppas hon får hjälp o att de hittar den jäveln som gjorde det.

Senast redigerat av st220hgv (18 mars 2008)

Kör Scania!!
Hyundai i30 (2012)
pippaaN
18 mars 2008 · 987 Inlägg

Riktigt hemskt.. hur kan man göra så, speciellt emot så små barn.. Hoppas dom tog rätt idiot, och att han sitter inne för gott!

i like it load
mrbad
18 mars 2008 · 206 Inlägg

Ja det är nog de värsta som har hänt här i närheten…
Jag kan inte förstå hur man kan göra så här mot barnen och mamman.
Jag hoppas att han som gjorde det hamnar på Hall eller Kumla där han får lida hårt och länge. mad
Min son fick gå hem från skolan idag för att det var så mycke prat om det här och barnen mådde dåligt av att hör om det… sad
Min son mammas sambo känner visst tjejen, och barnen var hennes allt och hon gjorde allt för barnen.
Må dom vila i frid. Dom kommer inte att bli glömda.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang