2151
Sök

En sorts nationaldag i morron!

Sleeper
3 084 Inlägg
19 mars 2008
HPaddict skrev:
kan inte mer än att hålla med... de får väl klä sig hur de vill men det är jävligt svårt för mig att förstå hur de kan tycka att de tär snyggt. och denna tråden var till för att vara rolig wink

Vadå är det någon "emo" som gått fram till dig och sagt att de tycker att det är snyggt.. kan ju vara för att sticka ut från mängden också eller?
sticker man ut från mängden syns man.. En ful bil syns ju mer än en snygg volvo wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
jag har träffat ett stort antal folk som klär sig så och de kallar sig själva för emos, och orka vara så stenseriös att man måste skriva så. asså jag vet inte men jag hade nog inte orkat wink

no hard feelings sorry om jag har gjort så nån har tatt illa upp....

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

819 Inlägg
19 mars 2008
eftersom att majoriteten av folket här tydligen inte vet vad emo innebär tycker jag att dom som påstår sig vara herr duktig tar och förklarar det för oss så blir vi alla goa och glada smile

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

Intresseklubben
673 Inlägg
19 mars 2008
ahaha, så go e den ;D

/Mvh Andreas

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
Olzzon skrev:
Kommer firas febrilt med mach 3!

troligen dagens bästa citat ^^ så sjukt roligt big_smile hahaha

Automationstekniker

510 Inlägg
20 mars 2008
andreasgustavsson skrev:
eftersom att majoriteten av folket här tydligen inte vet vad emo innebär tycker jag att dom som påstår sig vara herr duktig tar och förklarar det för oss så blir vi alla goa och glada smile

Håller med. .

7 100 Inlägg
20 mars 2008
Ur ett musikaliskt perspektiv är EMO en förkortning på Emotional hardcore, Emo är både känsliga melodier & tung hardcore på samma gång.
Av någon anledning bestämde någon att "Emo" betydde 'emotional', vilket är Bullshit, eftersom 99% av all musik kommer ur känslor, Vilket skulle betyda att vilken musik som helst, från Opera till pop & rap, Kan betecknas som emo!!!

Fashioncore är benämningen på klädstilen vissa post-hardcore och metalcoreband och anhängare, ofta kallad scenekids, klär sig i. Kläderna är tajta, oftast svarta stuprörjeans från Cheap Monday. Ett eller flera nitbälten är ett måste. Tröjorna är smala med olika kännetecken från musikband. svart-vit eller röd-svart randiga tröjor är väldigt populärt i modet. Skorna brukar oftast vara smala som t.ex converse eller vans. Håret är väldigt unikt i fashioncorestilen. I princip så är det en lång snedlugg som täcker halva ansiktet och rufsigt där bak, oftast så har man kolsvart hår och ibland andra färger med färgglada toner. Vid ögonen så har man oftast kajal och rosa eller röd ögonskugga och även ett "X" vid vänster öga som står för Straight Edge.

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Saabvilde!
1 708 Inlägg
20 mars 2008
NickeJ89 skrev:
Alltså jag fattar mig inte på sånna, dom jävlarna tror ju de e halloween året runt med tanke på hur dom klär ut sig... En röd strumpa och en grön, rosa strumpbyxor, lila kjol, svart linne, totalt helt vit i hela huvet med en massa svart skit runt ögonen och så gärna 300 piercingar i hela huvet...

Och så undrar dom vad man stirrar på ^^ haha big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

217 Inlägg
20 mars 2008
bmx skrev:
Ur ett musikaliskt perspektiv är EMO en förkortning på Emotional hardcore, Emo är både känsliga melodier & tung hardcore på samma gång.
Av någon anledning bestämde någon att "Emo" betydde 'emotional', vilket är Bullshit, eftersom 99% av all musik kommer ur känslor, Vilket skulle betyda att vilken musik som helst, från Opera till pop & rap, Kan betecknas som emo!!!

Fashioncore är benämningen på klädstilen vissa post-hardcore och metalcoreband och anhängare, ofta kallad scenekids, klär sig i. Kläderna är tajta, oftast svarta stuprörjeans från Cheap Monday. Ett eller flera nitbälten är ett måste. Tröjorna är smala med olika kännetecken från musikband. svart-vit eller röd-svart randiga tröjor är väldigt populärt i modet. Skorna brukar oftast vara smala som t.ex converse eller vans. Håret är väldigt unikt i fashioncorestilen. I princip så är det en lång snedlugg som täcker halva ansiktet och rufsigt där bak, oftast så har man kolsvart hår och ibland andra färger med färgglada toner. Vid ögonen så har man oftast kajal och rosa eller röd ögonskugga och även ett "X" vid vänster öga som står för Straight Edge.

bra att någon har koll på läget iaf smile

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
ber om ursäkt igen men den texten är kopierad tongue

skit samma ta ett skämt och lev obekymrat smile

Automationstekniker

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
20 mars 2008
nu är de ju så att 95% av alla fula ungar som klär sig så kallar sig för emo men vet själva inte vad emo egentligen betyder,..

dem som är riktiga EMO´s får gärna vara det, (inte så stor del av befolkningen) tongue

men emo är vad man kallar ungarna som klär ut sig o skär sig idag, ordet emo har under det senaste året fått ny betydelse.. tråkigt för de riktiga emosarna.. men that´s it.

skitsamma, bortskämda ungar som tror dom har de så hemskt fast de har det bäst i världen kan vi väll vara överens om att det är? roll

Elektriker/Montör
534 Inlägg
20 mars 2008
Jag vet vad EMO är och jag tycker det var ett av veckans i SÄRKLASS bästa skämt

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
20 mars 2008
Larsson_Power skrev:
NickeJ89 skrev:
Alltså jag fattar mig inte på sånna, dom jävlarna tror ju de e halloween året runt med tanke på hur dom klär ut sig... En röd strumpa och en grön, rosa strumpbyxor, lila kjol, svart linne, totalt helt vit i hela huvet med en massa svart skit runt ögonen och så gärna 300 piercingar i hela huvet...

Och så undrar dom vad man stirrar på ^^ haha big_smile

och så fattar dom inte varför ingen vill anställa dem på arbetsmarknaden.. o så ringer dem aftonbladet tongue

Elektriker/Montör
534 Inlägg
20 mars 2008
richardoo290 skrev:
nu är de ju så att 95% av alla fula ungar som klär sig så kallar sig för emo men vet själva inte vad emo egentligen betyder,..

dem som är riktiga EMO´s får gärna vara det, (inte så stor del av befolkningen) tongue

men emo är vad man kallar ungarna som klär ut sig o skär sig idag, ordet emo har under det senaste året fått ny betydelse.. tråkigt för de riktiga emosarna.. men that´s it.

skitsamma, bortskämda ungar som tror dom har de så hemskt fast de har det bäst i världen kan vi väll vara överens om att det är? roll

Man kan säga att själv ORDET EMO har tappat sin menig.
När skolbarnen ropar "jävla ***" efter varandra menar dom ju inte det kvinliga könsorganet. Samma är det med EMO. Man menar inte "din emotionel-lysnande jävel", när man säger "din EMO-jävel"...

Sluta klaga och uppskatta ett skämt.. För det var ju va det va...

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

Just Begun
143 Inlägg
20 mars 2008
HPaddict skrev:
Olzzon skrev:
Kommer firas febrilt med mach 3!

troligen dagens bästa citat ^^ så sjukt roligt big_smile hahaha

Ja lätt!! HAHA big_smiletongue Ligger och vrider mig här på golvet tongue

// Rancid

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
20 mars 2008
Robbin_V90 skrev:
richardoo290 skrev:

Man kan säga att själv ORDET EMO har tappat sin menig.
När skolbarnen ropar "jävla ***" efter varandra menar dom ju inte det kvinliga könsorganet. Samma är det med EMO. Man menar inte "din emotionel-lysnande jävel", när man säger "din EMO-jävel"...

Sluta klaga och uppskatta ett skämt.. För det var ju va det va...

de var väll det ja sa?.. menade iallafall..

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 mars 2008
Går ni förbi min skola imorgon då? Jag går ju industri med skärande inriktning wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
20 mars 2008
Mäki skrev:
Går ni förbi min skola imorgon då? Jag går ju industri med skärande inriktning wink

tss, nä vi sticker till en estet skola.. där 97% är smittade

går du industri lär väll det inte vara så farligt mkt emo`s ?
Senast redigerat av richardoo290 (20 mars 2008)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
20 mars 2008
richardoo290 skrev:
Mäki skrev:

tss, nä vi sticker till en estet skola.. där 97% är smittade

går du industri lär väll det inte vara så farligt mkt emo`s ?

Njae, nog finns dom (den), men de är nog större chans att hitta på estet/iv som sagt.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök