saker som folk tror är snyggt men är så jävla fult!

VolvoHanna
20 mars 2008 · 373 Inlägg

NiclasT skrev:
Silvriga dekaler neutral

Ähh nu tycker jag du e tetig dekal trimm is the shit tongue fick ju inbrott i min förra bil pga just silvriga dekaler big_smilelol

Mr_EmCom Med.lem
20 mars 2008 · 3 759 Inlägg

Moser skrev:

bmx skrev:

Hamilton skrev:

Alla har olika smak och tur är väll det... Själv gillar jag inte att folk hänger på en massa plast som inte hör till bilen.

håller med dej!alla gillar ju olika saker så tongue
giller inte heller en massa plast på bilen,uscchh!!!

det glömde jag skriva,, gillar orginal stuk, fast de ska va lågt å brett, snälla komentera inte att jag har plast på min bil, för de sitter inte där i dagsläget, och de kommer aldrig tillbaka! wink

Varför har du då en massa bilder på din matta golf med allt det där på? (som du hatar). Rätt dumt att kasta sten i glashus.. eller hur äre man säger tongue

/mCom

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Moser .-ϻΘϨƎЯ
20 mars 2008 · 1 313 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

Moser skrev:

bmx skrev:

håller med dej!alla gillar ju olika saker så tongue
giller inte heller en massa plast på bilen,uscchh!!!

det glömde jag skriva,, gillar orginal stuk, fast de ska va lågt å brett, snälla komentera inte att jag har plast på min bil, för de sitter inte där i dagsläget, och de kommer aldrig tillbaka! wink

Varför har du då en massa bilder på din matta golf med allt det där på? (som du hatar). Rätt dumt att kasta sten i glashus.. eller hur äre man säger tongue

/mCom

jadu, jag har väl inte orkat bry mig att ta bort dem, sen är de väll kul å se lite fula bilder också? alla gör misstag, man lär sig av misstag, men en del lär sig aldrig....

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Saabturbogirl Saab tokig tjej
20 mars 2008 · 43 Inlägg

Varför kan inte alla bara acceptera att alla har olika smaker och att man har inte samma smak hela livet oftast. Den ändras med åldern. Låt alla få tycka som dom vill. Klaga inte på andra, utan säg bara att "du kanske gillar de men det är inte riktigt min smak" Istället för "Hur f*n kan du tycka de är snyggt" eller "F*n vad ful bil, skrota skiten" m.m m.m m.m
Hur jä*la svårt är det??!!

Senast redigerat av Saabturbogirl (20 mars 2008)

*Tk, Max, Sara & Sötnosen <3*
Saab 9-5 2,3 T Vector "Stg Design" (2002)
jes
20 mars 2008 · 582 Inlägg

master_lars skrev:
Backslick

word!!

hej
Thaien
20 mars 2008 · 933 Inlägg

Moser skrev:

andreasgustavsson skrev:
Allvarligt, lås denna tråd. Det har ju redan spårat ur

ja tack, man kan inte ha en åsikt utan bli personligt påhoppad.

va fan trodde du?

BMW M5 (1999)
hekas
20 mars 2008 · 67 Inlägg

Tur att inte alla har samma smak..Inte så roligt om alla bilar ser samma ut kanske:S eller har ja fel??

Volvo v70 "R design" (2010)
Muttley
20 mars 2008 ·

Moser skrev:
Stör mig ofta på+ saker folk gör me sina bilar för att de ska bli "snyggare"

det värsta jag vet är när man våldtar sin inrednig med överdragsklädslar med tex drakar. sen kompleterar med ett bluride kit besående av rattmuff i träinimitation av gummi, lysande pedaler och ful växellådsdamask som inte har passform.

Lexus bakljus och ändrör med dioder vill jag itne ens kommentera just nu,,

Så nu diskuterar lite om människor som våldtar sina bilar med smaklösa prylar big_smile

vänta du glömde en sak , simota bältespads tillhör detta extrema fula trenden, även porrigt rött neon vid fötterna wink

gnäll röv. de gör precis vad de tycker är snyggt i deras ögon och antagligen så skiter de fullständigt i vad du känner och tycker.

förresten så har en vän till mig de överdragskläslen i sin bil med drakar, 50 pluss . riktigt bekväma i hans bil.

smile

Moser .-ϻΘϨƎЯ
20 mars 2008 · 1 313 Inlägg

tkd_rille skrev:

Moser skrev:
Stör mig ofta på+ saker folk gör me sina bilar för att de ska bli "snyggare"

det värsta jag vet är när man våldtar sin inrednig med överdragsklädslar med tex drakar. sen kompleterar med ett bluride kit besående av rattmuff i träinimitation av gummi, lysande pedaler och ful växellådsdamask som inte har passform.

Lexus bakljus och ändrör med dioder vill jag itne ens kommentera just nu,,

Så nu diskuterar lite om människor som våldtar sina bilar med smaklösa prylar big_smile

vänta du glömde en sak , simota bältespads tillhör detta extrema fula trenden, även porrigt rött neon vid fötterna wink

gnäll röv. de gör precis vad de tycker är snyggt i deras ögon och antagligen så skiter de fullständigt i vad du känner och tycker.

förresten så har en vän till mig de överdragskläslen i sin bil med drakar, 50 pluss . riktigt bekväma i hans bil.

smile

älskar den här tråden smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
andreasgustavsson
20 mars 2008 · 819 Inlägg

meeen varför inte bara förstå att alla har olika åsikter, så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Så sluta tjaffsa nu för det leder ingen vart så blir alla glada smile

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533
Muttley
20 mars 2008 ·

Moser skrev:

tkd_rille skrev:

Moser skrev:
Stör mig ofta på+ saker folk gör me sina bilar för att de ska bli "snyggare"

det värsta jag vet är när man våldtar sin inrednig med överdragsklädslar med tex drakar. sen kompleterar med ett bluride kit besående av rattmuff i träinimitation av gummi, lysande pedaler och ful växellådsdamask som inte har passform.

Lexus bakljus och ändrör med dioder vill jag itne ens kommentera just nu,,

Så nu diskuterar lite om människor som våldtar sina bilar med smaklösa prylar big_smile

vänta du glömde en sak , simota bältespads tillhör detta extrema fula trenden, även porrigt rött neon vid fötterna wink

gnäll röv. de gör precis vad de tycker är snyggt i deras ögon och antagligen så skiter de fullständigt i vad du känner och tycker.

förresten så har en vän till mig de överdragskläslen i sin bil med drakar, 50 pluss . riktigt bekväma i hans bil.

smile

älskar den här tråden smile

visst är de roligt. men de är inte lönt att gnälla tycker man =9 för de är ju ett öppet forum, allt från billiga skitbilar till dyra ferrair och muskelbilar finns här inne wink
alla stilar helt enkelt. då får man väl ändå acceptera de?

som nybliven körkortstagare kanske man vill ha något lite coolt och tycker de är coolt med lysande pedaler som ny förare. och man har ju oftast inte jättemycket pengar i den åldern.

Moser .-ϻΘϨƎЯ
20 mars 2008 · 1 313 Inlägg

tkd_rille skrev:

Moser skrev:

tkd_rille skrev:

vänta du glömde en sak , simota bältespads tillhör detta extrema fula trenden, även porrigt rött neon vid fötterna wink

gnäll röv. de gör precis vad de tycker är snyggt i deras ögon och antagligen så skiter de fullständigt i vad du känner och tycker.

förresten så har en vän till mig de överdragskläslen i sin bil med drakar, 50 pluss . riktigt bekväma i hans bil.

smile

älskar den här tråden smile

visst är de roligt. men de är inte lönt att gnälla tycker man =9 för de är ju ett öppet forum, allt från billiga skitbilar till dyra ferrair och muskelbilar finns här inne wink
alla stilar helt enkelt. då får man väl ändå acceptera de?

som nybliven körkortstagare kanske man vill ha något lite coolt och tycker de är coolt med lysande pedaler som ny förare. och man har ju oftast inte jättemycket pengar i den åldern.

skapade just denna tråden för att jag vet att folk gillar att gnälla, jag accepterar att alla vill ha sin bil som de vill, men de är kul å se hur ni andra här på forumet reagerar smile men det blir personliga på hopp direkt, men vad kan man vänta sig wink

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Koop
20 mars 2008 · 1 867 Inlägg

Nåt jag personligen tycker är sjukt jävla fult, är dessa takvingar som alla 850/740ägare monterar på sina sedanbilar. Takvinge hör hemma på kombis, absolut inte på en sedanbil som redan innan har en ganska snygg vinge på bakluckan, EPAVARNING.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Mr_Nicce
20 mars 2008 · 143 Inlägg

helt klart dom där blueride sakerna som lyser över/i spolramunstyckena..
men som sagt..
nya körkortstagare köper sånt för dom inte har så möe flis i plånboken som vi andra har..

heavy hårdrockar'n
20 mars 2008 · 118 Inlägg

Saker jag aldrig skulle få för mig att sätta på min bil: gigantisk vinge, någon sort av neonljus, tribaldekaler, kolfiber.
att andra sätter sånt mög på sina bilar skiter jag i så länge jag slipper köra dom.

Modern cars - they all loo like electric shavers
R_fused There is no replacement for displacement
20 mars 2008 · 630 Inlägg

den mesta styling som sätts på bilar som inte är i bra skick, bättre att fixa bilen så den är fin innan man börjar styla... s
annars ser de bara dumt ut, en rostig stylad bil är ju bedrövligt

Killr0y_swe - De är jag de.
20 mars 2008 · 354 Inlägg

kjolpaket på en volvo äldre än 96 (även 940).

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
gran_mustang
20 mars 2008 · 83 Inlägg

tkd_rille skrev:

Moser skrev:
Stör mig ofta på+ saker folk gör me sina bilar för att de ska bli "snyggare"

det värsta jag vet är när man våldtar sin inrednig med överdragsklädslar med tex drakar. sen kompleterar med ett bluride kit besående av rattmuff i träinimitation av gummi, lysande pedaler och ful växellådsdamask som inte har passform.

Lexus bakljus och ändrör med dioder vill jag itne ens kommentera just nu,,

Så nu diskuterar lite om människor som våldtar sina bilar med smaklösa prylar big_smile

vänta du glömde en sak , simota bältespads tillhör detta extrema fula trenden, även porrigt rött neon vid fötterna wink

gnäll röv. de gör precis vad de tycker är snyggt i deras ögon och antagligen så skiter de fullständigt i vad du känner och tycker.

förresten så har en vän till mig de överdragskläslen i sin bil med drakar, 50 pluss . riktigt bekväma i hans bil.

smile

hehehe smile Jag har överdragsklädsel med drakar på i lilla pontiacen smile de är najs

Haj fajv, verri naaaajs
Muttley
20 mars 2008 ·

gran_mustang skrev:

tkd_rille skrev:

Moser skrev:
Stör mig ofta på+ saker folk gör me sina bilar för att de ska bli "snyggare"

det värsta jag vet är när man våldtar sin inrednig med överdragsklädslar med tex drakar. sen kompleterar med ett bluride kit besående av rattmuff i träinimitation av gummi, lysande pedaler och ful växellådsdamask som inte har passform.

Lexus bakljus och ändrör med dioder vill jag itne ens kommentera just nu,,

Så nu diskuterar lite om människor som våldtar sina bilar med smaklösa prylar big_smile

vänta du glömde en sak , simota bältespads tillhör detta extrema fula trenden, även porrigt rött neon vid fötterna wink

gnäll röv. de gör precis vad de tycker är snyggt i deras ögon och antagligen så skiter de fullständigt i vad du känner och tycker.

förresten så har en vän till mig de överdragskläslen i sin bil med drakar, 50 pluss . riktigt bekväma i hans bil.

smile

hehehe smile Jag har överdragsklädsel med drakar på i lilla pontiacen smile de är najs

hehe ja de är sköna eller hur ? smile skulle de inte varit för att jag inte gillad överdragskläsdlar själv så hade de ltät hamnat i bilen smile

gran_mustang
20 mars 2008 · 83 Inlägg

tkd_rille skrev:

gran_mustang skrev:

tkd_rille skrev:

vänta du glömde en sak , simota bältespads tillhör detta extrema fula trenden, även porrigt rött neon vid fötterna wink

gnäll röv. de gör precis vad de tycker är snyggt i deras ögon och antagligen så skiter de fullständigt i vad du känner och tycker.

förresten så har en vän till mig de överdragskläslen i sin bil med drakar, 50 pluss . riktigt bekväma i hans bil.

smile

hehehe smile Jag har överdragsklädsel med drakar på i lilla pontiacen smile de är najs

hehe ja de är sköna eller hur ? smile skulle de inte varit för att jag inte gillad överdragskläsdlar själv så hade de ltät hamnat i bilen smile

Dom är helt underbart sköna smile Baksätet va lite slitet så jag täckte över de smile

*men de får ni inte säga till någon* tongue

Haj fajv, verri naaaajs
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang