saker som folk tror är snyggt men är så jävla fult!

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
20 mars 2008 · 1 300 Inlägg

Ja, tänk om det bara fanns en bil i hela världen och bara en sorts styling. Vad underbart det skulle vara lol wink

I do it my way
J-P-R DO IT LOW STYLE
20 mars 2008 · 1 342 Inlägg

R_fused skrev:
den mesta styling som sätts på bilar som inte är i bra skick, bättre att fixa bilen så den är fin innan man börjar styla... s
annars ser de bara dumt ut, en rostig stylad bil är ju bedrövligt

+1

Dessutom angånde överdragsklädseln är dem sjukt funktionella. Har röd sådan dock ej med drakar utan hastighetsmätare som motiv i tjänstepulkan. Det förhöjer utseendet avsevärt mot VWs orginal trista gråa smäck. smile

Phaetoon
20 mars 2008 · 8 156 Inlägg

Är det ingen som klagat på flames än? Jag tycker att det kan vara riktigt nice på vissa bilar.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
GurraG INGET ANNAT!!
20 mars 2008 · 1 725 Inlägg

Moser skrev:

andreasgustavsson skrev:
Allvarligt, lås denna tråd. Det har ju redan spårat ur

ja tack, man kan inte ha en åsikt utan bli personligt påhoppad.

Som sagt annat folk förutom du har väl en personlig åsikt och rätt att säga den?? Sen är det dumt att kasta sten i glashus?? Låt folk göra vad dom vill med sina bilar och sen bara va tyst.. jag gör vad jag vill med min bil och själv tycker det är snyggt.. sen om andra tycker det är snyggt med är ju bara ett plus i kanten

Viggen77
20 mars 2008 · 281 Inlägg

gran_mustang skrev:

tkd_rille skrev:

Moser skrev:
Stör mig ofta på+ saker folk gör me sina bilar för att de ska bli "snyggare"

det värsta jag vet är när man våldtar sin inrednig med överdragsklädslar med tex drakar. sen kompleterar med ett bluride kit besående av rattmuff i träinimitation av gummi, lysande pedaler och ful växellådsdamask som inte har passform.

Lexus bakljus och ändrör med dioder vill jag itne ens kommentera just nu,,

Så nu diskuterar lite om människor som våldtar sina bilar med smaklösa prylar big_smile

vänta du glömde en sak , simota bältespads tillhör detta extrema fula trenden, även porrigt rött neon vid fötterna wink

gnäll röv. de gör precis vad de tycker är snyggt i deras ögon och antagligen så skiter de fullständigt i vad du känner och tycker.

förresten så har en vän till mig de överdragskläslen i sin bil med drakar, 50 pluss . riktigt bekväma i hans bil.

smile

hehehe smile Jag har överdragsklädsel med drakar på i lilla pontiacen smile de är najs

Jag har röda drakar på min Mazda 6, tycker det passar bra vad tycker ni?
(intressant att höra andras åsikter)

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !
Mickius
20 mars 2008 · 4 670 Inlägg

Varför ska folk klaga på andras bilar?

Låt dom göra vad dom vill med bilarna tycker ni inte om dom ge fan i kolla alla bilder då då?

Alla har inte ekonomi till att bygga allt skitsnyggt o dyrt!

Bara inse alla har olika smak och LÅT dom göra bäst fan dom vill huvudsaken är väl att dom trivs i bilarna och tycker dom är fina?

Eller är jag helt ute och cyklar?

MiWi
20 mars 2008 · 442 Inlägg

Man kan tolka det på följande sätt:

Utan bilar som vore smaklöst stylade,skulle det ju inte finnas bilar som i sin tur vore sanslöst snygt utformade när det gäller styling.

Det krävs sämre grejer för att få fram det riktigt unika helt enkelt. smile

_MaCCe_ Majestas
20 mars 2008 · 1 319 Inlägg

De fulaste jag kan föreställa mig på och i en bil måste vara följande..
Träratt
Porrigt tyg i färgstarkt tema!
Lite halvfult lackade detaljer i interiören som inte passar in utan mer ser fult ut.
Extremt stora kjolar och spoilers som sticker ut nån meter ifrån bilen.

Sen finns det ju vissa grejor som jag inte skulle sätta på min bil, men som sitter fint på andras. T,ex Neon mm " Bling Bling"

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
_MaCCe_ Majestas
20 mars 2008 · 1 319 Inlägg

Phaetoon skrev:
Är det ingen som klagat på flames än? Jag tycker att det kan vara riktigt nice på vissa bilar.

Jo, Flames är riktigt hett! Helst på Hotrods eller varför inte Amerikanare ?.. Helst inte på Jappsare.

Senast redigerat av _MaCCe_ (20 mars 2008)

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
farbrorbozze Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
20 mars 2008 · 6 474 Inlägg

Jag har åxå vart "ung&dum" smile ---> [video]http://www.garaget.org/video/qn0mf0d1tc52[/video]

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet
Volvo 780 (1989)
Volvo Carina "Specialen Ockelbo kopia" (1967)
Volvo 945 TURBO "Stressade-AjTåmaten" (1993)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
20 mars 2008 · 6 170 Inlägg

farbrorbozze skrev:
Jag har åxå vart "ung&dum" smile ---> [video]http://www.garaget.org/video/qn0mf0d1tc52[/video]

Tennkulemotor eller bara dåligt ljud i mobilen ??  tongue


Spelade in en film med min bil sådär med men jag ville inte lägga upp den här sen för när man glodde på den så lät bilen mer som en traktor än hur den låter egentligen :S

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
farbrorbozze Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
20 mars 2008 · 6 474 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

farbrorbozze skrev:
Jag har åxå vart "ung&dum" smile ---> [video]http://www.garaget.org/video/qn0mf0d1tc52[/video]

Tennkulemotor eller bara dåligt ljud i mobilen ??  tongue


Spelade in en film med min bil sådär med men jag ville inte lägga upp den här sen för när man glodde på den så lät bilen mer som en traktor än hur den låter egentligen :S

Volvo 142 är väl en "traktor" big_smile (dålig mobiltele)

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet
Volvo 945 TURBO "Stressade-AjTåmaten" (1993)
Volvo Carina "Specialen Ockelbo kopia" (1967)
Volvo 780 (1989)
rough_boy
20 mars 2008 · 811 Inlägg

alu vinge är det fulaste skit man kan ha

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Masterworks
20 mars 2008 ·

_MaCCe_ skrev:

Phaetoon skrev:
Är det ingen som klagat på flames än? Jag tycker att det kan vara riktigt nice på vissa bilar.

Jo, Flames är riktigt hett! Helst på Hotrods eller varför inte Amerikanare ?.. Helst inte på Jappsare.

Håller med, flames is the shit!  wink

Lustgastuben!
https://www1.garaget.org/gallery/archive/59078/241571_kkomzx.jpg

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
20 mars 2008 · 6 170 Inlägg

Masterworks skrev:

_MaCCe_ skrev:

Phaetoon skrev:
Är det ingen som klagat på flames än? Jag tycker att det kan vara riktigt nice på vissa bilar.

Jo, Flames är riktigt hett! Helst på Hotrods eller varför inte Amerikanare ?.. Helst inte på Jappsare.

Håller med, flames is the shit!  wink

Lustgastuben!
http://www1.garaget.org/gallery/archive … kkomzx.jpg

Hehe, älskar den tuben, sååå jä*la "het" så det är inte sant tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Rille0
20 mars 2008 · 2 021 Inlägg

neon, skitmobbad speciellt på äldre ruttna bilar

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Phaetoon
20 mars 2008 · 8 156 Inlägg

_MaCCe_ skrev:
De fulaste jag kan föreställa mig på och i en bil måste vara följande..
Träratt
Porrigt tyg i färgstarkt tema!
Lite halvfult lackade detaljer i interiören som inte passar in utan mer ser fult ut.
Extremt stora kjolar och spoilers som sticker ut nån meter ifrån bilen.

Sen finns det ju vissa grejor som jag inte skulle sätta på min bil, men som sitter fint på andras. T,ex Neon mm " Bling Bling"

Fast träratt kan ju vara helt rätt ibland? T.ex på en gammal sportbil?
Men på nyare bilar (nyare än 70-tal) så tycker jag som du.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Phaetoon
20 mars 2008 · 8 156 Inlägg

Rille0 skrev:
neon, skitmobbad speciellt på äldre ruttna bilar

Så du menar att du inte skulle uppskatta om jag satte neon under pv:n? big_smile
Det skulle vara en syn. Skulle säkert få en mobb av pensionärer efter mig också.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Gulmun * Klåpare
20 mars 2008 · 1 718 Inlägg

Moser skrev:

andreasgustavsson skrev:
Allvarligt, lås denna tråd. Det har ju redan spårat ur

ja tack, man kan inte ha en åsikt utan bli personligt påhoppad.

Haha! Dagens! lol

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
hummer89
21 mars 2008 · 442 Inlägg

Mening att klaga på andra bilar när INGEN har exakt samma smak typ... Håller med dig om epa saker och sånt men det är ju beroende på vad det är för bil det ska användas i. INge illa ment men vanliga 240-740 och opel och risigare golafar och m.m. kan de va fränt med sånta där "blueride" saker i men nyare bilar förstörs det i när man börjar stoppa in det i (kanske det du menar). Fast jag tkr att 740:isar är 10000ggr snyggare än nya "bögbilar", Man kan knappt se skillnad längre på bilar pga att dom gör tester för vindmotstånd och sånt så alla former byggs nästan likadant vilket är skiiiiitfult. Dock inte alla nya bilmodeller..tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang