saker som folk tror är snyggt men är så jävla fult!

Masterworks
21 mars 2008 ·

Masaru skrev:
1.
jänkare = gay

2.
Jag använder inte min bil som ett raggverktyg utan mitt utseende och min personlighet.

3.
De som kör baslådor i bilen får ju inte precis några madonnor om vi säger så.

Kanske för att du bara har plats för en brödrost under motorhuven och en 12 åring till pojkvän? hehehe...

Opelmadness German cars, quality and beyond
21 mars 2008 · 8 197 Inlägg

Masterworks skrev:

Masaru skrev:
1.
jänkare = gay

2.
Jag använder inte min bil som ett raggverktyg utan mitt utseende och min personlighet.

3.
De som kör baslådor i bilen får ju inte precis några madonnor om vi säger så.

Kanske för att du bara har plats för en brödrost under motorhuven och en 12 åring till pojkvän? hehehe...

lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Masaru hater
21 mars 2008 · 656 Inlägg

Masterworks skrev:

Masaru skrev:
1.
jänkare = gay

2.
Jag använder inte min bil som ett raggverktyg utan mitt utseende och min personlighet.

3.
De som kör baslådor i bilen får ju inte precis några madonnor om vi säger så.

Kanske för att du bara har plats för en brödrost under motorhuven och en 12 åring till pojkvän? hehehe...

Oj någon blev ledsen lol Men naaaw gubben.

Ge mig ditt nummer nästa gång du är på Mantorp så ser vi vem som är snabbast. Min brödrost eller din hamburgare.

Ta inte illa upp folk, ingen har förklaring till varför era bilar inte respekteras. Det är som att förklara varför solen lyser, tusen anledningar men ingen vet vilket är rätt.

hahaha..

Och ja en sak till, vet inte hur kul du ser på pedofiler men jag skulle aldrig ta upp nått sånt i ett skämt. Märker ju vem som har nått bakom pannbenet. Sorgligt.

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
21 mars 2008 · 2 362 Inlägg

vill också klaga..
neon i motorutrymmet, neon i bakrutan som bomsljus + massa annat *ryser*

Den här
http://volvostyler.bilddagboken.se/p/sh … rectlink=1

Senast redigerat av MadeByMe (21 mars 2008)

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
DasAuto
21 mars 2008 · 2 751 Inlägg

Mest löjligt är när någon köpt sin första bil o den knappt går frammåt så satsar dom på styling.... Prioritera ffs..

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Masterworks
21 mars 2008 ·

Masaru skrev:

Masterworks skrev:

Masaru skrev:
1.
jänkare = gay

2.
Jag använder inte min bil som ett raggverktyg utan mitt utseende och min personlighet.

3.
De som kör baslådor i bilen får ju inte precis några madonnor om vi säger så.

Kanske för att du bara har plats för en brödrost under motorhuven och en 12 åring till pojkvän? hehehe...

Oj någon blev ledsen lol Men naaaw gubben.

Ge mig ditt nummer nästa gång du är på Mantorp så ser vi vem som är snabbast. Min brödrost eller din hamburgare.

Ta inte illa upp folk, ingen har förklaring till varför era bilar inte respekteras. Det är som att förklara varför solen lyser, tusen anledningar men ingen vet vilket är rätt.

hahaha..

Och ja en sak till, vet inte hur kul du ser på pedofiler men jag skulle aldrig ta upp nått sånt i ett skämt. Märker ju vem som har nått bakom pannbenet. Sorgligt.

Som sagt!  lol

"Masaru för 62 sekunder sedan (Oläst) (#399)  Hallo gay! La en 1:a på din bil. Tänkte att du ville veta d så slipper du gå runt o tänka på d. Gillar inte färgen, inredningen, fälgarna alldelles för stora o dina baklysen e fuckt up. "

DasAuto
21 mars 2008 · 2 751 Inlägg

Masterworks skrev:

Masaru skrev:

Masterworks skrev:

Kanske för att du bara har plats för en brödrost under motorhuven och en 12 åring till pojkvän? hehehe...

Oj någon blev ledsen lol Men naaaw gubben.

Ge mig ditt nummer nästa gång du är på Mantorp så ser vi vem som är snabbast. Min brödrost eller din hamburgare.

Ta inte illa upp folk, ingen har förklaring till varför era bilar inte respekteras. Det är som att förklara varför solen lyser, tusen anledningar men ingen vet vilket är rätt.

hahaha..

Och ja en sak till, vet inte hur kul du ser på pedofiler men jag skulle aldrig ta upp nått sånt i ett skämt. Märker ju vem som har nått bakom pannbenet. Sorgligt.

Som sagt!  lol

"Masaru för 62 sekunder sedan (Oläst) (#399)  Hallo gay! La en 1:a på din bil. Tänkte att du ville veta d så slipper du gå runt o tänka på d. Gillar inte färgen, inredningen, fälgarna alldelles för stora o dina baklysen e fuckt up. "

HAHAHAH sån hater... tongue Va kör han sj?

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Masaru hater
21 mars 2008 · 656 Inlägg

Japp. Till skillnad från vissa andra så är jag inte rädd för att lägga en kommentar efter att betygsatt en 1a.

What comes around goes around! Lär dig det.

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
DasAuto
21 mars 2008 · 2 751 Inlägg

hur fan kan man lägga en etta på en corvette för att man inte gillar sådana bilar? Den är ju inte precis en skrothög? Ja gillari nte volvo 740 heller men ser ja en fin välbevarad så kan den va värd mer än 1 lätt!!!

Senast redigerat av n0b0dy_ (21 mars 2008)

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Masterworks
21 mars 2008 ·

Masaru skrev:
Och ja en sak till, vet inte hur kul du ser på pedofiler men jag skulle aldrig ta upp nått sånt i ett skämt. Märker ju vem som har nått bakom pannbenet. Sorgligt.

Hmm, med tanke på att du förmodligen inte e så mycket äldre än pojkvännen så e det väll knappast pedofil varning? lol

Masaru hater
21 mars 2008 · 656 Inlägg

n0b0dy_ skrev:
hur fan kan man lägga en etta på en corvette för att man inte gillar sådana bilar? Den är ju inte precis en skrothög? Ja gillari nte volvo 740 heller men ser ja en fin välbevarad så kan den va värd mer än 1 lätt!!!

Frågan är snarare: Hur kan man lägga en 1a på någon som skrev i en tråd att jänkare = gay. Ställ dig den frågan så får du genast svar på din egen.

Masterwork jag tror fan att du är besatt av småbarn, jävla äckel!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
21 mars 2008 · 2 258 Inlägg

Masaru skrev:
Japp. Till skillnad från vissa andra så är jag inte rädd för att lägga en kommentar efter att betygsatt en 1a.

What comes around goes around! Lär dig det.

hmm.. Du är tuff du...

Sump Runk Rätt O Slätt!
DasAuto
21 mars 2008 · 2 751 Inlägg

palla pyla över betyg... Ni har väll gått ur högstadiet smile tongue Det är ju avundsjuka, De finns ferraris o lamborghinis o gud vet vad som har fått fler ettor än vad ja har fått betyg på min golf... Bevisar bara avundsjukan

Senast redigerat av n0b0dy_ (21 mars 2008)

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Masterworks
21 mars 2008 ·

Masaru skrev:

n0b0dy_ skrev:
hur fan kan man lägga en etta på en corvette för att man inte gillar sådana bilar? Den är ju inte precis en skrothög? Ja gillari nte volvo 740 heller men ser ja en fin välbevarad så kan den va värd mer än 1 lätt!!!

Frågan är snarare: Hur kan man lägga en 1a på någon som skrev i en tråd att jänkare = gay. Ställ dig den frågan så får du genast svar på din egen.

Masterwork jag tror fan att du är besatt av småbarn, jävla äckel!

Ja akta dig! lol

Nää nu räcker det, nu har vi trackat varann tillräkligt, din skokartong e helt ok
och jag kan erkänna att du kanske åker ifrån mig på Mantorp men who cares!

Gillar bara inte din ide om att bara för att man åker jänk så e man gay, konstig filosofi?

Senast redigerat av Masterworks (21 mars 2008)

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
21 mars 2008 · 2 258 Inlägg

Masterworks skrev:

Masaru skrev:

n0b0dy_ skrev:
hur fan kan man lägga en etta på en corvette för att man inte gillar sådana bilar? Den är ju inte precis en skrothög? Ja gillari nte volvo 740 heller men ser ja en fin välbevarad så kan den va värd mer än 1 lätt!!!

Frågan är snarare: Hur kan man lägga en 1a på någon som skrev i en tråd att jänkare = gay. Ställ dig den frågan så får du genast svar på din egen.

Masterwork jag tror fan att du är besatt av småbarn, jävla äckel!

Ja akta dig! lol

Nää nu räcker det, nu har vi trackat varann tillräkligt, din skokartong e helt ok
och jag kan erkänna att du kanske åker ifrån mig på Mantorp men who cares!

Gillar bara inte din ide om att bara för att man åker jänk så e ma gay, kontig filosofi?

han är väll bara avundsjug för att han inte har snygga former som en corvette har... ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!
Mackanol
21 mars 2008 · 2 079 Inlägg

n0b0dy_ skrev:
hur fan kan man lägga en etta på en corvette för att man inte gillar sådana bilar? Den är ju inte precis en skrothög? Ja gillari nte volvo 740 heller men ser ja en fin välbevarad så kan den va värd mer än 1 lätt!!!

han kanske tycker att den är hemsk?, brukar väl vara därför man lägger ettor, eller av avundsjuka wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
n1cke
21 mars 2008 · 9 Inlägg

Nåt jag iaf stör mig på är alla pizzaracers (BMW) som ser precis identiska ut. folk borde skaffa sig lite fantasi när dom "stylar" sina bilar

Senast redigerat av n1cke (21 mars 2008)

Masaru hater
21 mars 2008 · 656 Inlägg

Masterworks skrev:

Masaru skrev:

n0b0dy_ skrev:
hur fan kan man lägga en etta på en corvette för att man inte gillar sådana bilar? Den är ju inte precis en skrothög? Ja gillari nte volvo 740 heller men ser ja en fin välbevarad så kan den va värd mer än 1 lätt!!!

Frågan är snarare: Hur kan man lägga en 1a på någon som skrev i en tråd att jänkare = gay. Ställ dig den frågan så får du genast svar på din egen.

Masterwork jag tror fan att du är besatt av småbarn, jävla äckel!

Ja akta dig! lol

Nää nu räcker det, nu har vi trackat varann tillräkligt, din skokartong e helt ok
och jag kan erkänna att du kanske åker ifrån mig på Mantorp men who cares!

Gillar bara inte din ide om att bara för att man åker jänk så e man gay, konstig filosofi?

Jag har aldrig skrivit att man ÄR gay utan att DET ÄR gay. Här hemma använder vi ordet gay i betydelse som fult, udda eller rent av fukt up.


EDIT: Har inget med homosexualiteten att göra.. eller jo lite ^^

Senast redigerat av Masaru (21 mars 2008)

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Rock-Star
21 mars 2008 · 2 982 Inlägg

Xtravagant skrev:

Moser skrev:

FireTraXX skrev:
Aluvingar är ju det fulaste tillbehöret som finns.

EDIT:
Men dina splitters och din "bakkjol" var ju inte så jävla vackra heller.

det är kanske därför de inte sitter kvar... roll

Det skriker tysk import om din bil.
sprayade baklampor 15" fälgar med djup osv...
Allvarligt talat! Tyckte du att tråden du skapa var ok?
Klanka ner på andra människors smak.
Är det ok undrar man

HAHAHA BACKFIRE ELLER
trodde du att denna tråd skulle bli en hit och att du skulle bli grymmast på garaget med denna tråd?

folks åsikter och handlingar avspeglar deras livstil, attityd och respekt gentemot andra.

wat goes around comes around. kommihåg detta..OAVSETT om det gäller arbetsliv, vänner eller ett allmänt forum......

decib3L Körv
21 mars 2008 · 3 535 Inlägg

n1cke skrev:
Nåt jag iaf stör mig på är alla pizzaracers (BMW) som ser precis identiska ut. folk borde skaffa sig lite fantasi när dom "stylar" sina bilar

helt sant! Åker ett gäng såna här i stan (turksläde) och dom är väl fina och så.. Men dom är precis likadana. Och givetvis bara "nysvenskar" som äger dem...

Edit: ber om ursäkt, absolut inte bara invandrare som äger BMW's.

Jag har dessutom inget emot bmws eller invandrare. Det är bara det att dom flesta av dem uppfattas som dryga enligt mig.

Senast redigerat av decib3L (21 mars 2008)

Truckdriving Man
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang