Fylletaxi fhaan också

Jonve Livsnjutare
22 mars 2008 · 342 Inlägg

Haha, roligast i sommar var när vi var ute o åkte 144an! Vi var väl cirka 10 pers i bilen o skulle ner på krogen så det var en aning trångt! Så vi satte 4 pers i baksätet och sen la vi några ner på dom! Så dom som låg fick stoppa ut fötterna ut genom bakrutorna!

En tjej kompis hoppade upp på 144an, först på huven sen taket och från taktet till bakluckan gjorde hon ett jämnfota hopp! Det var den vingen det hmm

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!
EpsiloN Trägnagare
22 mars 2008 · 185 Inlägg

zkumboll skrev:
Orka hålla på med fyllechaffisar. Jag kör packad från festen, stor risk att åka fast liksom.....

Oooh va du kommer få skit för det här på forumet, om du är serös alltså...

All show and no go!
NickeR32
22 mars 2008 · 870 Inlägg

Jag var med en polare som tjänade 1500 plus 50 liter bensin vilket är cirka 600 så 2100 för 8 mil e väl lagom lol

melodic_death_metal
22 mars 2008 · 622 Inlägg

zkumboll skrev:
Orka hålla på med fyllechaffisar. Jag kör packad från festen, stor risk att åka fast liksom.....

men det handlar inte om att åka fast. det handlar om de liv du riskerar att döda när du kör full!mad

fish Allfixare
22 mars 2008 · 1 475 Inlägg

en polare fick 1000 spänn av en sthlms stekare (trodde han, va mest en fet tönt som skulle impa på en brud) för att skjutsa dom 2km när det regna på brännbolls yran för nåt år sen.

E30Tompa Rörpulare
22 mars 2008 · 1 453 Inlägg

marven skrev:
Ville ba skriva av mig lite, körde precis hem ett par fyllon.. jävla skit ena av dom stängde dörren så hårt så hela dörrsidan gick sönder invändigt, hörde ba ett skrammel o jävlar va hon stängde dörren, shit asså...

Haha va inte nån tjej? Enligt min egna undersökning stänger ju dom dörrarna så hårt att man tror att dom ska ha me sig dörren in om dom hoppar in!! samt när dom ska hoppar ur....

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Soubee
22 mars 2008 ·

Digital_Kicker skrev:
därför ska man inte köra fyllon

Agree... tråkigt med dörren men det måste ju göras nu iaf... synd att människan inte tänkte sig för iaf!

Senast redigerat av Soubee (22 mars 2008)

Urkas Kräsen grafiker
22 mars 2008 · 1 775 Inlägg

zkumboll skrev:
Orka hålla på med fyllechaffisar. Jag kör packad från festen, stor risk att åka fast liksom.....

Hoppas du tar ett dike, träd eller nåt. Så länge du inte skadar nån annan då vill säga.

Whine whine!
Opelmadness German cars, quality and beyond
22 mars 2008 · 8 197 Inlägg

zkumboll skrev:
Orka hålla på med fyllechaffisar. Jag kör packad från festen, stor risk att åka fast liksom.....

Hoppas för din skull att du skämtar. Om du inte gör det hoppas jag att du kör i nåt hårt och får men för livet.... mad

Senast redigerat av Irmscher Vectra (22 mars 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
940R
22 mars 2008 · 1 567 Inlägg

Regel nr 1 är att man inte använder sin egna bil om man är fyllechaffis..Har man tur så har man en polare som har en trevlig bil att låna..wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
civic Naturally Aspiranted
22 mars 2008 · 543 Inlägg

Så va förra tjejen, hon tog i allt hon orka. Det hjälpte inte att säga till henne.. hon gör det än idag.
Ibland skriker man "men va i helvete håller du på med!? "
"ojdå.." kvider hon ur sig. Och detta sker alltid i nyktert tillstånd.

När man kör fulla folk så ska de alltid pilla på allt å skrika å peka finger, brukar inte ha problem med dörrslag eller liknande.

Smajly
22 mars 2008 · 3 059 Inlägg

marven skrev:
Ville ba skriva av mig lite, körde precis hem ett par fyllon.. jävla skit ena av dom stängde dörren så hårt så hela dörrsidan gick sönder invändigt, hörde ba ett skrammel o jävlar va hon stängde dörren, shit asså...

Jedra glött.. "Ville ba skriva... Hörde ba ett..."
ba, ba , ba ... fjortissnacket på hög nivå.. hur gammal är du?

Sätt ihopa din bil ordentligt så går den inte sönder när man stängert en dörr. Sicket skrot.

marven
23 mars 2008 · 551 Inlägg

Smajly skrev:

marven skrev:
Ville ba skriva av mig lite, körde precis hem ett par fyllon.. jävla skit ena av dom stängde dörren så hårt så hela dörrsidan gick sönder invändigt, hörde ba ett skrammel o jävlar va hon stängde dörren, shit asså...

Jedra glött.. "Ville ba skriva... Hörde ba ett..."
ba, ba , ba ... fjortissnacket på hög nivå.. hur gammal är du?

Sätt ihopa din bil ordentligt så går den inte sönder när man stängert en dörr. Sicket skrot.

Undrar bara var fick du luft ifrån?? Man undrar hur gammal du e egentligen som inte ens klarar av och tål att läsa på ett forum, gå o lägg dig. Folket fick iaf nåt att skriva o läsa om inget som du klarar av, bara gnälla på andra, o hur jag fixar min bil e min ensak men jag säger dock inte att den e sönder utan att någon klantskalle tar sönder den. Så om jag slår sönder panelen på din bil kan ju andra komma o gnälla på att du inte har satt ihop skitet. Blir ba så arg o less när jag läser såna idiotiska inlägg.

You can't B serious, oh K
kiiiimpa
23 mars 2008 · 287 Inlägg

min kompis skulle köra hem två st tjejer som var fulla.. så kom det en bra låt på radion.. så ena tjejen slängde sej på sterion och vred på fullt.. sprak sa det så va dom högtalarna slut sad 600kr kostade det för han...

volvo ska de va :)
Volvo 945 turbo "turboskåpet" (1992)
bumpe Lastbilsmekaniker
24 mars 2008 · 3 878 Inlägg

Jag fick bilen lite extra polerad i somras på studenten... Kompisens flickvän var inte helt nykter och jag skjtsade runt på ett par och när vi skulle stanna träffade vi henne... Bilen var polerad för ett par dagar sen (röd bil) så hon klättrade upp på knä på huven och gled ner igen ett par ggr... Syntes inget på bilen men hennes vita klänning borde blivit rosa big_smile

Mack Forum- och sitemoderator
24 mars 2008 · 26 193 Inlägg

bumpe skrev:
Jag fick bilen lite extra polerad i somras på studenten... Kompisens flickvän var inte helt nykter och jag skjtsade runt på ett par och när vi skulle stanna träffade vi henne... Bilen var polerad för ett par dagar sen (röd bil) så hon klättrade upp på knä på huven och gled ner igen ett par ggr... Syntes inget på bilen men hennes vita klänning borde blivit rosa big_smile

Påminner om ett pack jag skulle hämta långt ute på bondvischan i somras.
När man äntligen hittar dit så är det en som möter mig vid vägen. Nej han hoppar
inte IN i bilen, han lägger sig på huven. Finfina repor efter dom jeansen sen..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Schotttz
24 mars 2008 · 586 Inlägg

Ja, det är mycket man kan råka ut för som stackars fyllechaffis.. tongue

Jag körde en kompisen i från "bonneland" en gång, körde en 9-3 cab -05 med ett flak öl i baksätet. Hoppar ur ett rådjur och jag tvärnitar, då kommer självklart flaket och slår emot stolarna, och det går hål på en 5-6 burkar. Den bilen luktade bra mycket öl efter det. =/

Men det där om dörrsidor till 740, kolla skroten, där borde det finnas en hel del!
Lycka till!

steifan DR!FTT3KN!K3R
24 mars 2008 · 10 427 Inlägg

Sist jag körde ett par yngre förfriskade personer hade jag fullt med långa hår mellan rutorna bak och rutlisterna.
Och det var inte kvinnohår.. lol

anvandare_12345
24 mars 2008 · 654 Inlägg

Det var en kille som var och hämtade folk på krogen. På vägen hem märker en att han ska spy. Och med ingenstans att stanna så vevar han ner rutan och spreyar hela bilsidan från bakdörren och bakåt. Killen som kör bara skrattar: "Det gör inget, det är morsans bil!" smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang