jonash skrev:
NMI skrev:
andreas_gbg_ hade "bara" dubbla 12"

fint med djuuupbas
Å andra sidan så låter Andreas sisådär 140dB bättre...


mvh Jonas
nu är vi där igen, beror på vem du frågar

jag säger inte hans bil låter dåligt det gör den inte,
men det jag inte gillar med dom flesta sq bilar, är avsaknaden av bas, samt väldigt mycket diskant,
men är ju en sak spela högt, och en sak hur man kör till vardags, jag har ju inte basen på järnet hela dagarna, körde med subben på -15 ungefär men då spelade jag över 140db i alla fall

du förstår nog hur jag tänker, vet va du menar, och tror många fattar det också,
men lyssna välljud i 150 går inte, eller beror på vem man frågar iofs

men denna bas i en sq låda låter verkligen sexigt om inte annat.