3044
Sök

Inför: Garagetträff i Gävle Lördag 17/5 kl. 20.00!

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
7 april 2008
rally_babe skrev:
Som många redan sagt så har Ljudbutiken tävlingar då, Vi i GavleRacing kommer som vanligt att arrangera träff/utställning med olika typer av klasser i samband med det. Patrik "Pure" som även är SCF domare kommer hjälpa oss under sommaren för att  få en så objektiv bedömning som möjligt. Även Ulf "forsbyligan" kommer finnas som domare under vissa event.
Om det nu ska fastslås att garagetträffen ska vara den 3:e verkar det väl vettigt att vi gör plats vid Ljudbutiken och låter det vara helt öppet om man vill delta att slåss om några fina bucklor eller inte. Vi uppskattar förstås om folk föranmäler sig desto fler olika typer av bilar desto fler olika typer av klasser har vi möjlighet att dela in er i smile Kommer iaf finnas korv och hamburgare på plats tongue och massa bilintresserat folk!

Tycker jag låter som en mycket bra ide

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

782 Inlägg
7 april 2008
wzr skrev:
Norde skrev:
wzr skrev:
Nu ligger växellådan i motorbad på Toyota, så.. Kommer synkringarna i tid, ska min bil vara klar tills den 3 maj.

Norde: Ja, det är nog relativt säkert att det blir 3 maj. smile

Det lite tråkigare är att polaren fick kopplingsras i helgen, så.. Men, jag hoppas att han också blir med.

Okej bra.. ett förslag kan ju vara att ändra rubriken med att lägga till datumet då =P

Känns lite osäkert att lägga datum, när jag själv inte vet hur det går med min bil. smile 3 maj, eller helgen efter cruising, alltså 17e maj. Det får vi se... Lägger väl fast datum till slutet av veckan. smile

snabba ryck så du hinner till 3 maj... verkar ju som ett utmärkt upplägg det rally bruttan snackar om!!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

196 Inlägg
8 april 2008
är väl drifting i hedemora den 3:e åxå. Blir en stressig dag tongue

Min Sierra dubbelturbo Projekttråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=68146

Allt-i-allo
64 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
Växellådshelvete, skulle man kunna säga. Måste byta 2ans drev, lager, urtrampningslader, samt synkringar. Bara att hålla tummarna om man ska få ihop kärran i tid ;o

Mitsubishi Lancer Evolution III GSR, med en idiot bakom ratten. Pass upp!

782 Inlägg
9 april 2008
kan man lugnt säga..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

90 Inlägg
9 april 2008
jag är tar nog med mig M5an och kikar förbi jag med smile

Chance favors the prepared mind

Allt-i-allo
64 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Nu ändrar jag datum, och spikar det. 17 maj, (norges nationaldag ;D) får det bli. Dels pga vädret, samt att min bil blir nog inte klar tills 3 maj. Så.. 17 maj. Så återkommer jag i veckan om tid och plats. smile

Simma lugnt.

Pirat
426 Inlägg
10 april 2008
Bra, då kanske vi fått lite värme också big_smile Större chans att jag hinner få på mina nya fälgar med däck också smile

Yrkesförare
1 073 Inlägg
10 april 2008
17:e Maj låter bra så jag hinner få hem dom nya fälgarna smile

90 Inlägg
10 april 2008
då måste jag tyvärr lämna återbud..
men det kommer säkert fler tillfällen...

ha det gött!

Mvh

Chance favors the prepared mind

38 Inlägg
11 april 2008
Jag kommer! smile

//Knez

112 Inlägg
11 april 2008
man kikar väl ner.  kul å göra något istället för å va hemma!

Man lever BARA en gång... Ta vara på livet!

37 Inlägg
12 april 2008
I'll be there!

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
12 april 2008
Kommer troligen jag med

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

17 Inlägg
14 april 2008
samma lika här !

Allt-i-allo
64 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Nu jävlar! Ny växellåda kommer med posten antagligen imorgon torsdag, eller på fredag. Så, det ordnar sig med bilen.. Och, vilket jävla väder vi har! ... sen var jag väl tvungen att uppdatera tråden med datum. smile

Så, alla... 17 maj, 2008!

17 Inlägg
23 april 2008
Har du kommit fram till vilket plats som kommer gälla, och vilken tid ?
Eller kommer det att dyka upp lite närmare datumet ?
Kommer bli trevligt iaf !

Sök