850 t5 med 290 hk

hyperICE
26 mars 2008 · 85 Inlägg

hej igen ska vara riktigt jobbig nu tongue sry!!!

Om jag har möjlighet att köpa en bil som har  defekt topplockpackning, är det stor chans då att jag måste byta topplocket med? har hört rykten om att dem oftast går sönder samtidigt? bilen verkar bra trimmad och klar!

hyperICE
26 mars 2008 · 85 Inlägg

ingen som vill svara längre? aja tackför hjälpen iaf tongue

hyperICE
26 mars 2008 · 85 Inlägg
Muttley
26 mars 2008 ·

du kanske kan ha lite tålamod och vänta ? för de flesta kunniga kanske jobbar nu.
smile
nej skit i bmw och köp volvon om de nu är 290 hk i den

hyperICE
26 mars 2008 · 85 Inlägg

tkd_rille skrev:
du kanske kan ha lite tålamod och vänta ? för de flesta kunniga kanske jobbar nu.
smile
nej skit i bmw och köp volvon om de nu är 290 hk i den

okej tongue aja är orolig över topplocket bara tongue

Hammarslag Inläggskritiker
26 mars 2008 · 990 Inlägg

Ett topplock till en 850 lär ju inte kosta mycket beg på skroten annars.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed
hyperICE
26 mars 2008 · 85 Inlägg

Hammarslag skrev:
Ett topplock till en 850 lär ju inte kosta mycket beg på skroten annars.

okej a jag vet inte tongue har ingen erfarenhet alls tongue nyss såg jag en saab 93 aero 259hk turbo med oljeläckage i stickan kanske  tar den tongue den var fin tongue

Decibel
26 mars 2008 · 2 911 Inlägg

Kanske bättre du tittar på bilar som fungerar istället för några vrak som troligen har fler fel än de som påpekas.

hyperICE
26 mars 2008 · 85 Inlägg

Decibel skrev:
Kanske bättre du tittar på bilar som fungerar istället för några vrak som troligen har fler fel än de som påpekas.

sant men har inte så mycket pengar tongue

R_fused There is no replacement for displacement
26 mars 2008 · 630 Inlägg

Då hade jag nog i din sits satsat på en något motorsvagare bil, att köpa en trimmad bil med en del mer eller mindre allvarliga fel tycker inte jag låter speciellt smart om man inte har så mycket pengar. Har hellre en 850 utan turbo som funkar än köper en sönderkörd långmilare som får stå still för att jag inte har råd att laga den.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang