Tog det på första försöket, gick körskola genom fordonsprogrammet men körde inget privat då jag inte hade nån att köra med.
Sen det med att vara nervös vid uppkörning så blev det helt tvärt om för mig, jag var skitnervös när jag körde med körskolan men när det var dax för uppkörning var jag lugn och avslappnad, tror det beror lite på att han bara lät mig köra och var tyst istället för dom andra idioterna på körskolan som gnällde och babblade hela jäkla tiden om allt .
klara första på galant, teoriprovet också. fick köra på en jävla skogsväg som var oplogad, var mitt i kalla januari. Höll bara 30 hela vägen, tillbaka till VV och fick lappen
Nej. de som kuggar är oftast såna som börjar övningsköra nån månad innan de kör upp, och bara kör på körskola.
du har så jätte fel.
jag körde upp privat. jag blev kuggad direkt.. dom som kör på bilskola har ju sitt körkort första gången. bara o ta med, morsa eller farsa. så får ni de. jag fick jävlar i mig klara mig själv.
Jag körde upp privat och klarade första... Tog allt privat på första
Nej. de som kuggar är oftast såna som börjar övningsköra nån månad innan de kör upp, och bara kör på körskola.
du har så jätte fel.
jag körde upp privat. jag blev kuggad direkt.. dom som kör på bilskola har ju sitt körkort första gången. bara o ta med, morsa eller farsa. så får ni de. jag fick jävlar i mig klara mig själv.
hm så man har alltså bättre förutsättningar om man övningskör några timmar på körskola, än om man kör regelbundet privat från när man är 16, o sen tar några lektioner innan uppkörning?