Kuggade ni uppkörningen?

Tobbe87 Your Dream My Reality
27 mars 2008 · 219 Inlägg

Klarade det på första trts att jag tog det privat smile

Varje dag börjar med nya möjligheter!!
666_Beast
27 mars 2008 · 1 863 Inlägg

Kuggade första, körde 35 på en 30 sträcka.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Mortalis VW-nörd?
27 mars 2008 · 4 332 Inlägg

Tog allt på första tongue 7 körlektioner, 2 månader med väntetiderna, done tongue

NIzmO Ollikkala Racing
27 mars 2008 · 1 724 Inlägg

Tog det på första försöket, gick körskola genom fordonsprogrammet men körde inget privat då jag inte hade nån att köra med.

Sen det med att vara nervös vid uppkörning så blev det helt tvärt om för mig, jag var skitnervös när jag körde med körskolan men när det var dax för uppkörning var jag lugn och avslappnad, tror det beror lite på att han bara lät mig köra och var tyst istället för dom andra idioterna på körskolan som gnällde och babblade hela jäkla tiden om allt wink .

- Time Attack -
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Roundcube
27 mars 2008 · 801 Inlägg

klara första, felfri körning

Kristoff_
27 mars 2008 · 87 Inlägg

klara första på galant, teoriprovet också.
fick köra på en jävla skogsväg som var oplogad, var mitt i kalla januari. Höll bara 30 hela vägen, tillbaka till VV och fick lappen big_smile

Ford Mondeo "Ghia" (2003)
Kesler
27 mars 2008 · 3 650 Inlägg

Klarade också på första!

Pikey
27 mars 2008 · 2 283 Inlägg

Klarade första utan anmärkningar i Ängelholm.

R.I.P. Michael Jackson!
Pikey
27 mars 2008 · 2 283 Inlägg

R0b1n skrev:

Gonken skrev:
Nej. de som kuggar är oftast såna som börjar övningsköra nån månad innan de kör upp, och bara kör på körskola.

du har så jätte fel.

jag körde upp privat. jag blev kuggad direkt.. dom som kör på bilskola har ju sitt körkort första gången. bara o ta med, morsa eller farsa. så får ni de. jag fick jävlar i mig klara mig själv.

Jag körde upp privat och klarade första... Tog allt privat på första

R.I.P. Michael Jackson!
Decibel
27 mars 2008 · 2 911 Inlägg

Wow, tre sidor med folk som säger att dom klarade det.
När frågan egentligen var OM ni kuggade och isåfall hur.

Tror Chrizz får dra in Garaget-nyckelbanden och börja med Garaget-glasögon istället.

Gonken Fortare än kvickt
27 mars 2008 · 241 Inlägg

R0b1n skrev:

Gonken skrev:
Nej. de som kuggar är oftast såna som börjar övningsköra nån månad innan de kör upp, och bara kör på körskola.

du har så jätte fel.

jag körde upp privat. jag blev kuggad direkt.. dom som kör på bilskola har ju sitt körkort första gången. bara o ta med, morsa eller farsa. så får ni de. jag fick jävlar i mig klara mig själv.

hm så man har alltså bättre förutsättningar om man övningskör några timmar på körskola, än om man kör regelbundet privat från när man är 16, o sen tar några lektioner innan uppkörning?

Akta lacken pappskalle!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang